1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Beste Bezoeker, om hier te mogen posten moet u minimaal 45 posts hebben geplaatst en minimaal 3 maanden lid zijn.
  3. Beste Bezoeker, topics hier geplaatst worden automatisch na 90 dagen inactiviteit verwijderd.
    Ontzet Notitie

2x echt leren corbin zadel st1300

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door PanLimbo, 12 jul 2017.

1. PanLimbo

PanLimbo 4e Versnelling

1) Corbin zadel (st1300) zwart/grijs zeer goede staat. Zeer goed onderhouden. Net nieuw in het vet gezet. Heerlijk voor de lange afstanden zonder pijn aan het achterwerk.

2) Corbin 'close' zadel (st1300) zwart. Lendesteun staat dichter naar de tank waardoor duo passagier meer ruimte heeft. Zadel is in zeer goede staat. Zeer goed onderhouden. Net nieuw in het vet gezet. Heerlijk voor de lange afstanden zonder pijn aan het achterwerk.

ZADEL 2 IS AL VERKOCHT !

Interesse middels PB

Bijgevoegde bestanden:

Laatst bewerkt: 16 jul 2017
  2. PanLimbo

PanLimbo 4e Versnelling

zadel nr.2 is verkocht aan een zeer tevreden nieuwe eigenaar.

Alleen nr.1 zadel nog te koop.

3. Toveropa

Toveropa 2e Versnelling

ik heb nog even één vraagje over het zadel.
    ik heb volgens mij nog een origineel zadel en wij vinden deze erg glad je schuift vrij makkelijk hier over heen.
    Heeft het Corbin zadel dat ook of is deze wat stroever.

4. PanLimbo

PanLimbo 4e Versnelling

Corbin is ook best glad. Zal niet veel met origineel schelen denk ik. Nu ik een leren broek heb, schuif ik helemaal niet meer. Met 'spijkerbroek' was het met name glad voor de duo.

5. Biker T

Biker T 4e Versnelling

Mijn Top Sellerie zadel is helemaal niet glad. Een voordeel van Top Sellerie is, dat je bij het samenstellen van je zadel niet alleen de kleur, stiksel, wel of geen zadelverwarming, ook het leersoort kan uitzoeken.

• Mee eens Mee eens x 1
  6. PanLimbo

PanLimbo 4e Versnelling

top sellerie gebruikt geen leer maar stof. Vandaar dat het minder glad is.
    Wat ik persoonlijk echt niet mooi aan een topsellerie vind, is dat het zadel op de tank ligt.

7. Ome Noot

Ome Noot Moderator Medewerker

Maar als ik het goed heb gaat het dus hier over een Corbin die te koop staat...
    Ik kan de link niet echt leggen met top selderij..
    Misschien beter om het hier bij het topic te houden om verwarring te voorkomen

• Mee eens Mee eens x 2

Deel Deze Pagina