Aanmelden voor VRO cursus

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

pmponer

4e Versnelling
3 mrt 2015
327
166
43
43
Type motor
ST1100
@Raaipan, deze heb ik ook ca 4 jaar geleden gedaan. Kostte volgens mij toen 50 euro netto, en met de korting die ik bij verzekeraars krijg verdiende dit zich als vanzelf terug.

Helaas, de pot voor onze gemeente is al leeg @Henk2511

• Haha
Reactions: Henk2511

Tukkerpanman

Kilometervreter
27 feb 2013
812
843
93
Type motor
Geen
Achter de schermen is de KNMV mee bezig om meerdere provincies mee te laten doen
de inhoudt van de cursus is het nieuwe rijden van de motorrijder...de plaatst op de weg
de taal van de weg o.a gevaarlijke situaties..snelheid...beter anticiperen ..remtechniek...schuttingeffect...
je beter laten zien ...wat kan ik het beste doen in bepaalde gevaarlijke situaties enz...
de cursus wordt bij jou in de omgeving gegeven....
ik heb deze cursus ook gedaan, ik heb hier toch wel veel van geleerd...dit pas ik dagelijks nog toe

• Nuttig
Reactions: Tiesemans

Tiesemans

4e Versnelling
18 sep 2019
303
121
43
's-Hertogenbosch
Type motor
ST1100
Was het niet eerder zo dat voor de motorrijder in (speciale) Brabant woonachtig de mogelijkheid bestond om in Rosmalen (Safety Experience Centre) een KNMV VRO cursus te volgen?!

Sancho Panza

5e Versnelling
14 jun 2015
714
669
93
44
Amersfoort
Type motor
ST1100
@Lucky Luc Luc zit denk ik ZO diep zwaar in de onderhandelingen dat hij het daglicht niet meer ziet...
En ELK contact met de buitenwereld hem wordt ontzegt... Maffia-praktijken... Een bijpassende JAS heeft ie... :Biggrin

Die MEGA-kortingsprijs mag uiteraard NIET op straat komen te liggen, is exclusief FORUM staatsgeheim.

Het kan uiteraard óók zijn dat Luc ook nog andere bezigheden heeft en de "stress" naast zich neerlegt...
Omdat hij nu eenmaal ex-commando is en het hoofd constant koel kan houden...

Of omdat dit POKKENWEER nu eenmaal niet echt 100% motivatie oproept...
Persoonlijk vind IK de ZOMER veel meer geschikt voor een slipjescursus.

1573935048877.png

Dit is tenminste MIJN idee ervan...

1573935470742.png

Lucky Luc

Moderator
Medewerker
14 nov 2012
2.715
2.075
413
61
Sas van Gent
Type motor
ST1300
Even een update, de data voor 2020 krijg ik eind december van de KNMV door, dan weet ik ook de definitieve prijzen en ik verwacht dat het voor KNMV leden minimaal €25,- goedkoper is dan voor de niet leden.
Enne Sander, je moet een oud-marinier niet vergelijken met een ex-commando (de laatste ligt in een houten jas trouwens).
postings automatisch samengevoegd:

Gisteren een uitleg gehad over het KNMV Trainingen VRO cursus van medewerker/instructeur Gert Staal...
de cursus kost € 275,- maar er zijn subsidies (tot € 200,-)beschikbaar via de provincies
steeds meer provincies vinden KNMV Trainingen bijzonder waardevol
daarom bieden zij haar inwoners een fikse korting op het cursusgeld

https://KNMV.nl/opleidingen/KNMV-trainingen-met-subsidie/
George, deze subsidies gelden álleen voor de cursus VRO risico en ook alleen voor de provincies Friesland en Drente!

Laatst bewerkt:
  • Informatief
Reactions: Tiesemans

Tukkerpanman

Kilometervreter
27 feb 2013
812
843
93
Type motor
Geen
Luc even een paar postings terug lezen...over de uitleg van de cursus
de instructeur Gert Staal heeft gezegd dat de KNMV meer zal inzetten om
deze cursus te doen...het wordt steeds drukker op de weg...daardoor zal het motorrijden
ook veranderden op de weg....ook de subsidies zal straks voor meerdere provincies gelden
volgens Gert Staal....zijn druk achter de schermen hiermee bezig
het volgende filmpje van de KNMV is opgenomen op de wegen in en rond om Enschede

View: https://www.youtube.com/watch?v=ce0emzcRnj0&feature=emb_logo

Barry070

1e Versnelling
18 apr 2017
36
24
8
48
Type motor
ST1300
Barry v Soest (Barry070)
Heb nu 5 jaar mijn motorrijbewijs en rijd op een ST1300
Mijn zwager (Mario Weitzenhauzen) wil ook meedoen hij rijd op een bmw K1600 en heeft al 30 jaar zijn motorrijbewijs.
Geen KNMV lidmaatschap (evt wel geïnteresseerd).