Alarmsysteem Alarm Schijfremslot, Motorslot Diefstalvergrendeling.

FransE

1e Versnelling
Vandaag mijn nieuwe schijfrem alarm slot binnen gekregen.

Zodra het op de remschijf wordt gezet geeft deze 1 kort alarm signaal.
Na 5 seconde en detectie geeft het drie korte alarm signalen.
Daarna wordt het alarm continue geactiveerd 110 decibel.

Kost weinig en veel zekerheid en dus plezier.
Graag hoor ik jullie meningen hierover.

Alvast bedankt daarvoor.

Bijlagen

• Schijrem alarm.JPG
    Schijrem alarm.JPG
    30,6 KB · Weergaven: 14

Tiesemans

Kilometervreter
Ik moet zeggen dat ik ook prima te spreken ben over mijn alarm schijfslot MAAR idd zonder koord gebruik ik hem niet!

PanEuRoel

Klokje Rondrijder
Ik heb een ABUS Sledge 77, art4, slot. Maakt geen herrie, maar is heel lastig om open te krijgen (als je niet beschikt over een sleutel) en dat is ook de bedoeling. Ik gebruik dit altijd in combinatie met een reminder kabeltje.
Dit is het enige slot van ABUS, waarvan de sluitpen past in de openingen van de schijf van de Pan. (13mm) Is tevens het slot met de hoogste ranking als het gaat om veiligheidscategorie. :Smile:

JanDK

3e Versnelling
Zo'n geluids alarm trekt een dief zich niets van aan en al zou hij/zij dat wel doen, wordt dat met een busje pur opgelost/voorkomen.
Klopt, en ook flesjes met vloeibare stikstof werken goed om een slot de zeep om te helpen. Echte dieven nemen een motor zo mee, maar heel veel motors die gestolen worden waren slechter beveiligd dan de andere motor die er naast stond.

RogerNosurrender

4e Versnelling

Ik gebruik een Ketting met Hangslot Pro-tect 120CM ART5 Sterren ‘Ik leg mijn motor altijd aan een vast opject als kan , het beste is als het slot niet op de grond ligt , ivm kracht zetten of hameren. Mijn slot ziet er zo uit omdat het al intensief gebruikt is bij andere motoren die ik in mijn bezit had !!! Met wat teflon spray hou ik het binnenwerk in orde!​

Tot nu toe is er nog niemand er vandoor gegaan met dit slot erop !!

Bijlagen

• C045D9D5-87C8-475C-8AA9-4952D9DAB365.jpeg
    C045D9D5-87C8-475C-8AA9-4952D9DAB365.jpeg
    138,1 KB · Weergaven: 4
  • DE6BD865-F49D-42A3-A9EC-0CC697DC6F27.jpeg
    DE6BD865-F49D-42A3-A9EC-0CC697DC6F27.jpeg
    105 KB · Weergaven: 4
  • 9C3E0929-E58A-4461-8440-59B78EDF4E90.jpeg
    9C3E0929-E58A-4461-8440-59B78EDF4E90.jpeg
    52,6 KB · Weergaven: 4

teacher

4e Versnelling
On a sidenote:
check bij https://www.stichtingart.nl/ of je trouwe slot nog wel gekeurd is. Mijn abus-met-dikkedikke-ketting is zijn art5 keurmerk kwijt. Mocht je dat nu net nodig hebben voor de verzekering ben je mooi klaar als op een dag je motor weg is en je verzekeraar niet thuis geeft.

Bovenaan Onderaan