Banden

W. Boom

3e Versnelling
Gisteravond heeft Cees (MBR) een nieuw setje Dunlop Roadsmart 3 om m'n velgen getrokken.
Dat was geen overbodige luxe.
De voorband had dik 13k ervaring en was aardig op , de achterband zat er op een paar honderd kilometer na 20k onder.
Hoewel er nog wel wat profiel op zat was 'ie niet meer echt lekker rond.
Bovendien liep hij zachtjes leeg. Waarschijnlijk op de prop die er al bijna 15k in zat....
Zojuist lekker in het zonnetje de wielen weer onder de fiets geknutseld.
Morgen onderweg naar het werk weet genieten van een super licht sturende Pan.

Laatst bewerkt:

panman1100

Onovertroffen Panverslijter
Ja @marccc ik , heb nu mijn 4e set Roadsmart Sportmax 3 eronder zitten , ervoor de Sportmax 2 gehad ,
deze beviel minder goed (vreemd gevoel met scherp insturen na zo`n 8.000 km) en dus vervangen.
Gemiddeld zo`n 18.000 km met de set , behalve de laatste daar heb ik ruim 24.000 km mee gereden.

Henry W

5e Versnelling
Ik heb net 2e setje Road smart 3 eronder

volgens de adviseurs mag ik niet anders

hahahahahaha
bevalt goed
:biker:

marc pan

Klokje Rondrijder
Met een pilot 4 doe ik +/-12000 km, maar vervang hem wel op tijd.
Mijn bandje gaan er af, dat deze minimaal 2 a' 2.5 mm groef heeft, ik neem geen risico.

Nosegear

Administrator
Medewerker
Ik ben net aan een nieuw setje Pilot Road 5 toe. Een goeie 12.000 km eronder gezeten, met mijn rijstijl is dat niet heel slecht. Wat een GRIP die slofjes!! Nat, droog, maakt niks uit.

Overigens heeft Michelin 'Pilot' laten vallen; zo'n band heet dus nu een Road 5.

Pancas

2e Versnelling
Ik heb had met 1100 en nu 1300 Pilot Roads er onder
Denk dat er niet echt slechte banden meer zijn maar deze zijn wel erg goed in de regen
In de regen ben ik wel wat voorzichtiger ''witte strepen en richels'' maar met deze band kun je goed door een rotonde of bocht

Bovenaan