1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Belgisch forum

Discussie in 'Koffiecorner' gestart door jeube, 25 apr 2017.

1. jeube

jeube 2e Versnelling

Zijn er nog meer die niet meer op het Belgische forum geraken?
    Als ik naar www.Pan-European.be wil gaan krijg ik "Authorization Required" en kom er vervolgens niet op.

• Leuk Leuk x 1
  2. Honda

Honda Kilometervreter

Hier den CBX:

Vanaf 13 april niet meer bereikbaar.
    =====================================================================================
    Wij hebben meerdere berichten verzonden naar het bij ons bekende e-mailadres xxxx.filip@' om te informeren over de blokkering van de website 'Pan-European.be' en het e-mailaccount 'webmaster@Pan-European.be'.

- Website Pan-European.be: Hosting geblokkeerd: Vanuit het PHPBB forum in /www/forum/ wordt spam verzonden. Het is noodzakelijk dat deze up-to-date gebracht wordt en dat eventuele beveiligingslekken gecontroleerd en opgeschoond worden.

- Mailaccount webmaster@Pan-European.be geblokkeerd: Account wordt misbruikt voor het versturen van spam.

Wij vragen je de problemen op te lossen en alle ondernomen stappen te vermelden en te bevestigen in een bericht aan ons.

Met vriendelijke groet,

3. sven.magnus

sven.magnus 5e Versnelling

Toen ik net mijn Pan had, heb ik ook geprobeerd. Nooit binnengeraakt.

4. marc pan

marc pan Klokje Rondrijder

Dat is weer triest om te lezen, daar ben ik begonnen naar het B forum kijken en te lezen en was uiteraard tof.
    De laatste jaren zat er nog weinig beweging in, maar ja het is wat het is hé.

5. pheufk

pheufk Mega Mijlenmaker

Hier ook niet mee bereikbaar

6. Nosegear

Nosegear Administrator Medewerker

Hoeft toch geen groot probleem te zijn? Even die phpBB updaten en een nieuw webmaster-adresje opzetten en je bent weer in de lucht!

• Leuk Leuk x 1
  7. Honda

Honda Kilometervreter

Ja dat is net iets voor jou CEO afd.België. Yahoo:

• Lol Lol x 1
  8. Jur

Jur Kilometervreter

:biker: Afscheidingsbeweging?

• Lol Lol x 1
    Laatst bewerkt: 26 apr 2017
  9. Northseadiver

Northseadiver 2e Versnelling

Ik heb ook verschillende malen geprobeerd en mails gestuurd en nooit reactie op gekregen !!!! Spijtig !

10. Brulboei

Brulboei 5e Versnelling

Awel, wij verstaan u goed en onze winkel is nog open dus wees welkom

Verstuurd vanaf mijn Beldoos

• Niet Leuk Niet Leuk x 1
  11. Gibbel

Gibbel 5e Versnelling

Ik mis het Belgische forum NIET.... Ben er (in het begin) even op geweest en had al snel door dat daar niet veel plezier te rapen zou vallen....

12. Rimconator

Rimconator Mega Mijlenmaker

Ik sluit me aan bij de woorden van Gibbel.

Ook aangesloten en af en toe wat gelezen en gepost. Daarna niet meer dus.

13. Barry070

Barry070 1e Versnelling

Jammer, mijn Pan komt uit België, misschien had ik daar de oude eigenaar kunnen treffen!

14. Nosegear

Nosegear Administrator Medewerker

Ik schat dat in elk geval een deel van de leden van het Belgische forum wel hier terecht zal komen. En een redelijk deel van die mensen IS hier al lid. . .

• Mee eens Mee eens x 3
  15. Brulboei

Brulboei 5e Versnelling

Belgische fietsen kijken ook niet naar een grens, en van voren zijn ze allemaal hetzelfde

• Leuk Leuk x 2
  16. Ozzy

Ozzy Administrator Medewerker

En wij hebben hier ook al de url ST1100-1300.BE speciaal voor onze zuiderburen

• Leuk Leuk x 1
  17. Jan G

Jan G Motorrijles

Ik kom dus ook van daar.
    maar als ik de forums hier bezie, ben ik blij dat ik hier geraakt ben.
    Als ze echt verdwenen zijn zal ik de sticker maar van men moto halen.

18. Klapvandemolen

Klapvandemolen 4e Versnelling

Ik vind het geweldig om onze Vlaamse buren hier ook te zien. Ook onze Waalse hoor, maar die spreken anders. ;-P

19. Gibbel

Gibbel 5e Versnelling

Die spreken oop dezelfde manier als ons hoor @Klapvandemolen alleen ze zijn niet verstaanbaar :) :) :)

• Leuk Leuk x 4
    • Lol Lol x 2
    • Mee eens Mee eens x 1
  20. marc pan

marc pan Klokje Rondrijder

Ik sluit mij toch liever bij de Noorderburen aan dan onze Waalse buren. :gek:

• Leuk Leuk x 1
    Laatst bewerkt: 6 mei 2017
  21. Brulboei

Brulboei 5e Versnelling

Wordt het nog gezelliger

22. Ome Noot

Ome Noot Moderator Medewerker

Wel jammer dat ze er niet meer zijn.
    Kon daar van die mooie retro reflecterende stickers www.paneuropean.be kopen voor weinig
    www en BE eraf knippen en ze stonden gaaf op de kuip van mijn ouwe trouwe blauwe.

Wellicht dat jan hier iets in kan betekenen, maar dat is effe niet van belang in dit topic

Deel Deze Pagina