@Petrus Pan Ik zat van 1994 t/m 2006 in Seedorf bij 41 Hrst (4 jaar bevopel en 8 afvpel) 2007 in NW Milligen bij 140 Zwtcie
41 BEVOCIE heb ik mijn dienstplicht nog gedaan. Bij Luitenant Smidt. Ik zat bij de onderhoudsgroep, maar was niet heel erg gemotiveerd destijds.
Ik ben mijn werkleven begonnen in de varkenshouderij tot ik werd opgeroepen voor dienstplicht. Hierdoor werd mijn contract niet verlengd en heb ik tot mijn opkomstdatum op de heftruck gezeten bij Frans Maas.
Daarna dus 9 maanden monteur wielvoertuigen (4-tonner, BDM en MB), waarvan een 8 maanden in Seedorf bij 41 BEVOCIE.
Na mijn dienstplicht weer geprobeerd om in de varkenshouderij aan het werk te komen, maar inmiddels was dat erg moeilijk geworden. Dus terug de dienst in als BBT. Chauffeur/lijnwerker bij de verbindingen. 3,5 jaar beroeps geweest. Chauffeurspapieren gehaald, E achter C gehaald. Rondje Bosnië (Sarajevo) gedaan.
Na mijn afzwaaien in '99 begonnen als internationaal chauffeur. Dit bijna 3 maanden vol gehouden en toen maar gauw dagritten gaan rijden. Meerdere werkgevers gehad. Nergens een vaste aanstelling.
Toen in 2002 begonnen als afdelingscoördinator in een loods. Dit 4 jaar gedaan tot we een nieuwe warehousemanager kregen die mij niet mocht (was wederzijds).
Ruim een jaar in de Horecagroothandel gewerkt als chauffeur. Toen ernstig ziek (sarcoïdose). Jaartje ziek thuis gezeten.
Toen weer als chauffeur dagritten begonnen. Meerdere bedrijven gehad, maar nergens een vaste aanstelling tot ik bij mijn huidige werkgever kwam. Van Leendert Transport B.V. te Broekhuizenvorst. Heerlijk bedrijf om te werken. Ik heb nu een vast contract en aangezien ik het goed naar de zin heb, zal ik er nog wel een poos blijven. Oja, in 2013 getrouwd met een schat van een vrouw in Oekraïne. Dus een lieve stiefdochter en inmiddels ook een kleine meid en een kleine vent erbij. Druk in huis dus. Maar gezellig!!!!