Overige Beste plek GPS st1300

Mister Vogezen

Klokje Rondrijder
27 sep 2016
3.879
2.246
113
55
prov Antwerpen
Type motor
ST1300
Ik zie mijn eigen motorfiets.
Zelfde GPS houder , ram mounts en dezelfde opstelling.
Wat zijn die steuntjes op je ruit Maarten , voor een keukenhanddoekje ;) ?

Laatst bewerkt:
  • Haha
Reactions: Cabby en Henk2511

Henk2511

Kilometervreter
8 sep 2018
1.404
1.571
113
57
Gieten
Type motor
ST1100
Als je die op de motor laat zitten dan worden ze zeker wel gejat @Cabby of niet ?
ik heb er eentje in de auto, dus die zit safer, maar ik heb ook rijders gesproken die de badge in de mouw van hun jas hebben, werkt ook.

SEC

4e Versnelling
14 mei 2017
358
120
43
51
voorschoten
Type motor
ST1300
ja netjes hoor, zo heb ik het ook vind ik
zelf ook een goeie en een prettige plaats om
te hebben.zit het ook niet te laag om er naar te kijken.:cool:
gr sec

• Like
Reactions: Cabby

Cabby

4e Versnelling
26 aug 2019
221
380
63
Heerlen
serilence.com
Type motor
ST1300
Nou mede Panners,
zoals beloofd nog een foto van het hele spul mét de iDJ camera erbij. Het zit aardig vol voor mijn neus, maar past allemaal gemakkelijk. Raam kan in de laagste, zonder iets te raken.
Alleen voor de foto even mijn oude Note4 erbij gehangen. Mijn dagelijkse gsm is een héél stuk kleiner, maar daarmee moest ik de foto maken! ;)

Nogmaals bedankt @marc Pan! :good:

20200214_190552.jpg

Laatst bewerkt:

Twointje Pan

3e Versnelling
14 nov 2012
195
159
43
57
Deinze
Type motor
ST1300
@Twointje Pan er zijn er meer die je mening delen. Afwerking en nog wat zaken maken de keus makkelijk.
Uiteraard staat het iedereen vrij de steun te kiezen die hij/zij zelf wenst.
Ik hecht er aan die keuze mogelijkheden te benoemen bij de geinteresseerde :vroem:
Dat betwist ik ook helemaal niet ieder van ons maakt zijn eigen keuze over welke steun hij juist kiest of het nu duur word of goedkoop. Mij gaat het alleen maar om het antwoord van MarcPan ,ik weet dat bij felle regenbuien mijn Zūmo 590 serieus nat word bovenaan op het dashbord dus geloof ik nooit dat hij met zijn Garmin Nūvi ( auto GPS ) geplaatst boven op het dashbord rondrijd in de gietende regen zonder bescherming er rond en die GPS niet kapot gaat.

Ge moogt reclame maken voor de producten die je verkoopt maar je moet wel correct blijven en geen zever vertellen.

Cabby

4e Versnelling
26 aug 2019
221
380
63
Heerlen
serilence.com
Type motor
ST1300
nou @Jan KoekePan en @Twointje Pan, jullie schieten hier even alle doelen voorbij!! En over 'gezever' gesproken; júllie reactie is gezever!!!!
Heeft @marc Pan reclame gemaakt voor zijn houder óf voor zijn Garmin navi?

Ik ken Marc écht totaal niet, ik heb hem hoogstens 2x aan de telefoon gesproken. Maar, ik heb nog nóóit 'gezever' van hem hier gelezen!

Het enige wat mij hier op dit forum opvalt, is dat er een of andere wazige concurentie-strijd is tussen @Jan KoekePan en @marc Pan, waarbij (om een voor mij onverklaarbare reden) de spullen van @marc Pan steeds door @Jan KoekePan worden afgekraakt, en dat terwijl @marc Pan áltijd netjes en respectvol blijft in zijn antwoorden. Dat respect is bij @Jan KoekePan ver te zoeken!!

Eerlijk gezegd werkt dat "gedrag" voor mij zelfs averechts, omdat de spullen van Marc gewoon super goed zijn van kwaliteit en pasvorm en dat verdedig ik dan graag voor hem!!!!

Over het ontwerp van iets, kan een ieder een andere idee en mening hebben natuurlijk, heb ik ook. Echter, om álles aan te grijpen om iemand in een verkeerd daglicht te zetten, vind ik beneden alle peil van fatsoen!!!!

Ik hoop van harte dat er door de forumbeheerders hier meer op gelet gaat worden en ingegrepen gaat/kan worden!

Je kunt mij nu ook weer gaan aanvallen, maar ik zal niet verder op het gezever reageren.

Dit is mijn mening en klaar!!!

Laatst bewerkt: