Carbtune by PanLimbo

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

PanLimbo

5e Versnelling
8 apr 2017
585
155
43
Weert
Type motor
ST1300

Indien je een Carbtune overweegt en richting het Eifel, Ardennen of Zuid-Limburg toe(te)rt, combineer en profiteer !

Uiteraard ben je ook welkom zonder dat je een rit gepland hebt en gewoon weer een strak oppakkende Pan wilt rijden

Ome noot heeft mij de kneepjes van de carbtune bijgebracht en het is zonde om dit alleen bij mijn eigen Pan in de praktijk te brengen. Dus vanaf nu kun je ook in het Limburgse Weert terecht voor een professionele Carbtune.

(vooralsnog alleen st1300 / meer info via pb)

PanLimbo

5e Versnelling
8 apr 2017
585
155
43
Weert
Type motor
ST1300
Dat ben ik helemaal met jou eens Gerhard. Dat vind ik mooi aan de mensen op dit forum. Elkaar daadwerkelijk WILLEN helpen om onze gezamelijke hobby leuk te houden !

PanLimbo

5e Versnelling
8 apr 2017
585
155
43
Weert
Type motor
ST1300
Omdat de vraag naar een carbtune van 1100 rijders stijgt, wil ik deze ook graag van dienst kunnen zijn.
De carbtune van een 1100 verschilt van een 1300 dus wil deze wel eerst een keer kunnen ervaren.

Welke 1100 rijder weet hoe de carbtune uitgevoerd dient te worden maar beschikt niet over de spullen en wil tegen zijn kennisoverdracht een GRATIS CARBTUNE by PanLimbo?

Een aansluitend ritje door Zuid-Limburg behoort tot de mogelijkheden :Biggrin.

marccc

Kilometervreter
14 aug 2013
891
367
63
58
koersel ( België)
Type motor
ST1300

Indien je een Carbtune overweegt en richting het Eifel, Ardennen of Zuid-Limburg toe(te)rt, combineer en profiteer !

Uiteraard ben je ook welkom zonder dat je een rit gepland hebt en gewoon weer een strak oppakkende Pan wilt rijden

Ome noot heeft mij de kneepjes van de carbtune bijgebracht en het is zonde om dit alleen bij mijn eigen Pan in de praktijk te brengen. Dus vanaf nu kun je ook in het Limburgse Weert terecht voor een professionele Carbtune.

(vooralsnog alleen st1300 / meer info via pb)

hoy , is dit gratis ???