1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ST1100 Collector gezocht

Discussie in 'Origineel' gestart door Arne van Faassen, 27 apr 2018.

1. Arne van Faassen

Arne van Faassen Motorrijles

Hallo,

Ik zoek originele collector voor de st1100, uitgaande bochten mogen slecht zijn.

Gr.

Arne

2. fred

fred Kilometervreter

3. Marquez93

Marquez93 Kilometervreter

Je mag deze wel hebben .Paar kleine gaatjes. Misschien kan je er wat mee?
    Helaas foto komt niet mee Aggressive

4. Werner1

Werner1 3e Versnelling

Ik vrees dat je die niet origineel gaat vinden. Originele collectors zijn ondertussen allemaal weggerot denk ik . En op 2de hands sites koop je gewoon de roest van een ander over.
    Goedkoopste oplossing is zoals reeds aangegeven enkele posts hierboven . Delkevic uitlaatbochten plus collector in RVS.
    Heb ik vorig jaar ook gestoken, past prima. Ook de originele dempers kun je behouden. Echter deze waren dit jaar ook weggerot , dus nu ook de dempers vervangen. Had me minder centen gekost als ik een volledige uitlaatlijn had aangeschaft vorig jaar ipv in 2 keer te kopen. Ik wilde echter de originele dempers houden i.v.m. de uitsparing voor de achteras maar helaas, de zoveelste set 2dehands dempers is ondertussen ook naar de eeuwige jachtvelden.
    Dus bespaar je het voortduren wisselen van collectors en dempers en bijt even door de zure appel, en ga voor Delkevic.

Of je bent de beste lasser van het westelijke halfrond, dan kun je nog wel verder met het originele spul. Mag je mijn oude dempers ook hebben. Waarschijnlijk kun je van zo'n 10 sets, wel 1 uitlaatlijn in elkaar prutsen.

• Leuk Leuk x 1
  5. Dennis

Dennis The Preacher

Mee eens werner.
    Zou er geen stuiver aan uitgeven, aan een originele collector.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

6. Oppie

Oppie 5e Versnelling

Misschien is het wel voor een of ander experiment.......je weet het niet..

7. Haakie

Haakie 3e Versnelling

Ik loop met het idee om mijn uitlaat preventief te vervangen voor Delkevic RVS. Tzt zal mijn originele vrij komen.

Deel Deze Pagina