1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Delkevic bochten/ collector voor de st1100

Discussie in 'Wat heb ik gekocht' gestart door Putput, 11 aug 2017.

1. Putput

Putput 2e Versnelling

Laatste jaar al regelmatig in de weer geweest met het repareren van de gaten in mijn collector en aansluiting van mijn uitlaat. Vorige week op de snelweg, zat gelukkig vlak bij een afrit, kreeg mijn brommer een geluid waar de meeste harley rijders jaloers op zouden zijn, en bleek dat mijn collector volledig van de rechter bocht te zijn gerot..
    Na een hoop lezen op het forum, gekozen voor een nieuw set bochten van Delkevic via uitlaatstore.nl.
    Nu ben ik niet zo'n grote held met sleutelen aan de brommer, maar besloten zelf d klus te doen.... heel rustig het onderste plaatwerk eraf gehaald, en uiteindelijk na redelijk wat $%$&^$%^%$^, alles onder de motor vandaan kunnen krijgen ( boutjes kunnen na meer dan 10 jaar aardig vast zitten) .
    De collector bleek idd wel wat geroest te zijn..
    Na een aantal dagen( helaas niet uitlaatstore, maar de bodedienst had een fout gemaakt door het pakket in een verkeerde bezorgronde te plannen...) De nieuwe bochten set netjes bezorgd.
    Na veel verkeerde volgordes van bevestigen, waardoor ik steeds weer opnieuw moest beginnen( @Ome Noot had gelijk, vanaf achteren beginnen met bevestigen) De set goed weten te monteren.
    Nu nog op korte termijn ergens een carb-tune zien te regelen, gezien er al een dik jaar, ook tijdens de vorige beurt, er redelijk veel lekkage was, en ik met het rijden merk, dat hij, vooral in lage toeren, niet echt lekker loopt.

PS jammer dat er zoveel plaatwerk voor de bochten zit, maakt het poetsen van de mooie chromen bochten wel erg lastig.....:biker:

• Leuk Leuk x 3
    • Top Top x 2
  2. Cire

Cire 3e Versnelling

Ziet er mooi uit dat nieuwe uitlaatwerk

3. Marquez93

Marquez93 5e Versnelling

4. Ome Paul

Ome Paul Kilometervreter

5. S-Tsw-1300

S-Tsw-1300 Mega Mijlenmaker

6. robm84

robm84 3e Versnelling

Heb je ook direct de eind dempers vervangen?

7. Putput

Putput 2e Versnelling

1 demper vorig jaar vervangen voor een 2-e hands-originele.. Ben niet echt kapot van de looks van de vervangings-dempers.. dus laat het voorlopig zo
    :vroem:

• Mee eens Mee eens x 1

Deel Deze Pagina