Jas/Broek DiFi Husky

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Guardian

5e Versnelling
7 mei 2018
583
246
43
Type motor
Geen
Nooit gedacht zo'n ding ooit zelf te kopen. Maar als ik onderweg ben, zeker met deze weersomstandigheden, al een paar keer flink nat geweest, ondanks dat ik toch best goeie kleding heb/had.
Ik kreeg de kans om deze met een leuke korting te kopen bij MotoPort Rotterdam, (Black donderdag als je een beetje brutaal bent). We gaan hem binnenkort met de Nederlandse weersomstandigheden testen. Ben benieuwd!
Difi winterpak.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
3.132
1.704
113
Hulst
Type motor
ST1100
Had je vandaag toch een mooie dag om het uit te proberen. Een hele dag regen. :Smile:

• Mee eens
Reactions: elmo

DuinPan

Kilometervreter
10 dec 2017
1.068
1.048
113
58
Haarlem
Type motor
ST1100
Ik heb het vandaag uitgeprobeerd: ik kwam vanochtend op mijn werk aan als een verzopen kat. Mijn oude motorkleding is toch niet zo waterdicht meer. Ik had natte mouwen op mijn onderarmen, een beetje natte sokken in mijn bergschoenen, maar vooral een nat kruis die pas rond het middaguur droog was! Ik ga ook maar eens zo'n regenoverall kopen voor de echt slechte dagen...

Andre st1300

3e Versnelling
5 sep 2019
137
99
28
52
Type motor
ST1300
Ook goede motorklelding wordt na jaren intensief gebruik minder. De naden en stof slijten enz. Dus oude motorkleding kan idd gaan doorslaan bij hevige waterval. ‍

• Mee eens
Reactions: Tiesemans

Guardian

5e Versnelling
7 mei 2018
583
246
43
Type motor
Geen
Naaa Henk, ik heb best goed spul maar soms blijkt ook dat niet voldoende. Zo'n regenoverall is soms ook een uitkomst. Ik heb hem altijd in de koffer bij me. Zoals gezegd we gaan dat Difi pak eens testen.

• Leuk
Reactions: Henk2511

Lucky Luc

Moderator
Medewerker
14 nov 2012
2.715
2.075
413
61
Sas van Gent
Type motor
ST1300
Ik rijd altijd met lederen kleding en die is per definitie niet waterdicht, dus ik heb bij Damen een regenoverall gekocht, prima spul, beetje prijzig maar het rekt en daardoor flappert het niet én super waterdicht! daar gaat het ten slotte om.

• Like
Reactions: Andre st1300

Pathfinder

Kilometervreter
26 feb 2017
804
394
63
53
Maastricht
Type motor
ST1300
Blijkbaar ben ik ook een van de uitzonderingen. Mijn Dane pak is inmiddels al 11 jaar waterdicht. En geloof me , al heel wat regen over mij heen gekregen.
Kennis van mij heeft 2 jaar terug bijna hetzelfde pak gekocht, en die klaagt steen en been ! Wordt wel nat, zelfs als we dezelfde rit doen, beide op een naked ?

• Leuk
Reactions: jossepan6