Dit kan echt niet ! Wat vinden jullie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PandaBlack

4e Versnelling
Was in de eerste mini lockdown ook het geval. Vindt het wel een logische stap omdat het een niet direct noodzakelijk beroep is. Zit in een auto op krap 30 centimeter van elkaar. In het geval van motor of brommer rijbewijs zitten de examinator inclusief instructeur er in.

Motor les zou wel moeten kunnen maar ja, wanneer kan je dan afrijden? Heb zelf m'n rijbewijs gehaald met de 3 maanden "pauze" van de eerste golf. Mijn snelcursus van 2 weken duurde door achterstand 5,5 maand langer. Maandje of anderhalf komt vast ook dit keer wel goed.

Guardian

Kilometervreter
CBR dicht. Niet voor de klas staan. Geen reizen als het niet dringend noodzakelijk is. Winkels voor de dringende eerste levensbehoefte open en de rest dicht.
Ik begrijp de maatregelen wel, zeker omdat ik Corona gerelateerde zaken van dichtbij heb kunnen zien. Andere waarschijnlijk niet als ik naar het journaal kijk !
Hou je aan de regels en hoop op een snelle oplossing om door te gaan waarmee je bezig was :angel:

panman1100

VIP
Medewerker

En weer on topic

Brommer- en motorrijles toch toegestaan tijdens lockdown​

Rijinstructeurs die lesgeven in de categorieën A en AM mogen de komende weken toch doorwerken.
Dat bevestigt een woordvoerder van het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat tegenover RijschoolPro.
Dit omdat brommer- of motorinstructeur geen contactberoep is.
Er worden echter voor de categorieën A en AM tot en met 19 januari vooralsnog geen examens afgenomen.
Het CBR is volledig gesloten.

17-12-2020 om 12:04

PandaBlack

4e Versnelling
Op zich goed nieuws al zou mijn advies "wacht gewoon tot de examens weer opgestart zijn" blijven"

Geen uitzicht voorlopig op een examen datum en Juni had men ruim 3 maanden achterstand weg te werken. De motor examens werden als niet essentieel gezien. Je kan gaan lessen maar hou er dan rekening mee dat je ook meer lessen nodig gaat hebben en er een enorme run op examenblokken komt. Ik heb op een CBR site die plat lag van de opkoop bots bijna 12 uur er over gedaan alleen al te reserveren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan