Doe mij ook wat van die Japanse motor politie koffie!

PandaBlack

Kilometervreter
Denk zelf van niet @Max. De audio is constant zonder the fluctueren en is synchroon aan de toeren/acceleratie. Stemmen in de achtergrond zou je anders ook versnellen en dat hoor je niet. Video loopt ook op een constante framerate zonder choppy te worden (geen half step frames van het versnellen)

Ziet er voor mijn ongetrainde oog eerder uit als iemand die snoeihard met zn motor loopt te smijten op het randje van kunnen meer dan gemanipuleerde beelden. Mja het zou kunnen. Ik ben te lui om de video door analyse software te gooien. Dat kost ook uren hahaha.

Edgar

2e Versnelling
Versneld of niet, ik kan alleen maar met bewondering kijken hoe die jongens gooien en smijten met de motor... Als ik dat niveau bereik, ben waarschijnlijk 3 pannekes en vele deuken in m'n ego verder...

Jan Koekepan

Klokje Rondrijder
Het is een andere, lichtere, fiets dan de Pan, maar ik kan je verzekeren dat je met de Pan ook flink kan gooien en smijten. Het is een zeer wendbare machine. Training baart kunst. Eenmaal onder de knie is het een makkie.
Vaak ben je te bang en maak je m alleen nog maar zwaarder!!!

Edgar

2e Versnelling
Ik weet dat het een VFR-etje is.. En het gooien en smijten heb ik afgelopen weekend beoefend. De 1100 is net even wat 'looiger' dan een VFR. Maar ik sta zeker niet afwijzend tegen een wekelijkse (of dagelijkse) gooi en smijt oefening :vroem:;)

Mister Vogezen

Klokje Rondrijder
Ik vind de 1300 een bangelijk machien.
Tijdens ritjes voel ik me 1 met mijn motor ( het is misschien wat straf uitgedrukt ) .
Ik voel me er gewoon goed op en het is niet dat ik een super rijder ben.
kijk wel eens rond naar een NC 700 X en de Africa Twin.
Maar deze hebben het comfort en het koppel en vermogen niet van de Pan.
Dan geef ik hem een kuisbeurtje en zeg in mezelf " holy shitt man , gave motorfiets".
Rij er nog maar ff op door.

Bovenaan