Donatie (Ideal)

webster

Administrator
Medewerker
Beste Mensen

het is me na lang werken gelukt

als u een donatie wil doen via donations kun u nu betaalmethode kiezen
hier staat mollie bij
als u de betaling doet ziet u mijn bedrijfsnaam Redali Service erbij staan

hopelijk is het zo voor iedereen iets makkelijker geworden
zeker voor de personen die geen paypal willen gebruiken

Henry W

5e Versnelling
Beste Forumleden
voor de meeste leden is het bekend,
maar voor alle nieuwe leden een kleine uitleg ( ik mag gecorrigeerd worden )

het Forum is een gratis Forum, maar ook hier zijn altijd kosten aan verbonden,
de vrijwilligers die dit draaiend houden, doen dit op basis van vrijwillige donaties van de Forumleden.

mochten jullie het grote voordeel zien van het Forum, en wanneer we allemaal een paar euro per jaar doneren

hebben we hier nog lang plezier van
Thanks

Max

5e Versnelling
Wow @marc Pan dat is de moeite, ik ben al op verschillende forums actief geweest en nog, maar zoals dit forum is , is er maar één Proficiat aan de beheerders, voor mij als nieuw leek heb ik ook... al is het maar 10 euro gedoneerd !!

Laatst bewerkt:

marc pan

Klokje Rondrijder
@webster Zei, Voor onze Belgische forum leden is ook bancontact toegevoegd, Hierdoor moet het voor hun ook makkelijker en vertrouwder zijn

Zo zie je maar hé Rex, als je aan ons denkt met de zogenaamde bancontact, dan denken we ook aan jou, en daarmee stort ik dan met alle plezier.
En hopelijk mogen er nog vele volgen. Wink:

Peter Vos

3e Versnelling
Ik heb een donatie gedaan, er is afgeschreven, maar er blijft staan "Niet bevestigd...." Dat zou natuurlijk jammer zijn!Screenshot_20210309-171337_Knab.jpgScreenshot_20210309-171418_Chrome.jpg

webster

Administrator
Medewerker
Ik zal er vanavond even naar kijken soms pakt het systeem de donatie niet maar ik krijg altijd de melding

Toveropa

3e Versnelling
Ik heb afgelopen vrijdag 12 maart een donatie gedaan en is nog steeds niet bevestigd.
Kan je mij laten weten of de donatie op de juiste plek gekomen is.

Dank u

S-Tsw-1300

Mega Mijlenmaker
Ik heb 2 donaties staan waarvan er eentje door mij halverwege het proces is geannuleerd. De tweede is echter wel gelukt en afgeschreven maar staat hier nog steeds als 'niet bevestigd', en na mij staan er wel weer bevestigde donaties. Vraag me nu af of het wel is ontvangen?
Het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven.

Laatst bewerkt:

Boemerang

1e Versnelling
!4 April een donatie gedaan en is ook van mijn bankrekening afgeschreven... ziet 'm hier nog niet vermeld als zodanig..
Geen paniek, zal best wel goed komen verwacht ik en ach joh, ik ben woonachtig in Nederland en dus wel gewend dat geld zomaar verdampt of verdwijnt..... ;) maar ik vind het wel belangrijk om te weten dat het in dit geval daar terecht komt waar het hoort... er word goed en mooi werk voor geleverd....

TonyPan

2e Versnelling
Goedenacht,

ik heb vorige week een donatie gedaan, die ook is afgeschreven van mijn rekening.
Ik zie echter, dat deze "niet is bevestigd"..!
Wat houdt dat in? Is het dan niet binnengekomen?

Groeten van Ton(yPan)

Reijer

Beginnend Bestuurder
goedemiddag, ik heb 26-4 een donatie gedaan echter zie hem nergens verschijnen op de donatie lijst, wel van de bank afgeschreven naar Redali Service Via Stichting Mollie Payments. is er ergens wat fout gegaan? of zweeft het nog ergens, zie dus wel op de lijst staan, maar niet bevestigd? maar zal vast wel goedkomen:)

Laatst bewerkt:

Biker T

5e Versnelling
Jawel Tony, het is binnengekomen. Webster heeft even de tijd nodig om de donatie administratief te verwerken. Komt allemaal goed.

TonyPan

2e Versnelling
Oke. Goed om te lezen.
Als ik maar zeker weet, dat het op de goede plek terecht komt.

Groeten van Ton(yPan)

Bovenaan