1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Drieweg communicatie met sena 5 en/of 10

Discussie in 'Overig' gestart door Lubas, 19 mei 2017 om 19:54.

1. Lubas

Lubas Motorrijles

Ik ga binnenkort weer op vakantie. Dit maal drie weken met zijn drieën naar Noord-Italië. (Zuid-Tirol, Trentino, Lombardije).
    Nu is mijn vraag: kunnen we met onze Sena's samen communiceren. Een-op-een-communicatie is geen probleem maar met zijn drieën lukt het maar niet. Dat hebben Rob, Math en ik enkele weken geleden uitgeprobeerd.Wat we ook deden: Er was steeds slechts een een-op-een-contact. En dat terwijl de handleiding zegt dat het mogelijk moet zijn. Heeft iemand een goede tip met behulp waarvan we met drie mensen tegelijk kunnen praten. Vooral als je onderweg bent in onbekend gebied/ vooral in een grotere stad waar ze aan de weg aan het werken zijn/ is het ontzettend fijn wanneer je al rijdend even met elkaar kunt overleggen.

Ben benieuwd naar adviezen van experts.
    Grts, Lucas

• Leuk Leuk x 1
  2. willskracht

willskracht 1e Versnelling

Ik ben ook benieuwd naar het antwoord heb zelf sena 10s en erg blij mee! Maar 3weg is mij ook niet gelukt

3. ijskonijn

ijskonijn 4e Versnelling

Gewoon even bij waypoint naar binnen lopen en het is mogelijk opgelost
    ijskonijnYahoo:

4. Tukkerpanman

Tukkerpanman 5e Versnelling

5. Optopan

Optopan 3e Versnelling

Welk Bluetooth protocol heb je? Bij 3.? kan je wel om en om schakelen van de één naar de ander maar niet een kringgesprek voeren. Bij 4.? Schijn je dat wel te kunnen.

6. RRR

RRR 3e Versnelling

Heb een Sena SHM5 met protocol 3. Die zou, volgens de gebruiksaanwijzing, ook met niet-Sena apparaten gepaird moeten kunnen worden. Dat lukte niet met een Cardo. Op Internet vervolgens een artikel gevonden dat je ze dan als 'telefoon' moest pairen en dat werkte wel. Probleem was dat daarna de Cardo niet meer met een andere Cardo wilde communiceren en dat Waypoint er uiteindelijk aan te pas moest komen om alles weer goed in te stellen. Misschien in dit specifieke geval proberen ze als 'telefoon' te pairen?

Deel Deze Pagina