1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dubbel dashbordcameraatje.

Discussie in 'Wat heb ik gekocht' gestart door Nosegear, 7 sep 2017.

1. M@rcel

M@rcel 3e Versnelling

Klopt. Dat staat ook in de omschrijving. De voorste is HD en de achterste vga, maar de achterste vind ik ook niet zo spannend als de voorste moet ik zeggen. Is alleen mooi meegenomen voor het totaal plaatje.

• Leuk Leuk x 1
  2. M@rcel

M@rcel 3e Versnelling

de GPS werkt inmiddels ook alleen blijf ik het probleem hebben dat hij de voorste en achterste beelden in een aparte map op slaat zodat het programma DR player het niet beide in 1 keer kan tonen grrrrr. Ik ben nu dus nog opzoek naar een goed programma die zowel de twee beelden kan samen voegen en de GPS / kaart gegevens erbij kan tonen.......iemand een idee?

3. PanPaul

PanPaul 4e Versnelling

Probeer eens twee files in een mapje te zetten en dat af te spelen

Verstuurd vanaf mijn General Mobile 4G Dual met Tapatalk

4. M@rcel

M@rcel 3e Versnelling

Al geprobeerd maar helaas, dan speelt hij ze gewoon één voor één achter elkaar af.
    Maar toch thx voor de tip

5. Edi

Edi 4e Versnelling

Als je 2 files hebt kan je op de PC deze niet in 1 keer afspelen, tenzij...

Je sofware hebt van de leverancier die ze combineert
    Of
    Een goed programma wat ze kan samenvoegen en dan opslaan.
    Ik maak ongeveer 1 keer per week een filmpje en heb een programma wat dit kan. Ik heb 3 camera's en voeg ze allemaal samen.

(correctie mbt het afspelen, dat kan wel als je 2 verschillende programma's hebt om het af te spelen, 1 filmpje op het ene programma en de ander op het andere programma. Anders kloppen mijn woorden niet :oh no: )

6. M@rcel

M@rcel 3e Versnelling

Ik heb momenteel het programma Movavi video. Daar kan je zelf knippen plakken en samen voegen, maar daar zie en kan je dus de GPS gegevens en dus je route op de kaart weer niet zien. En uiteraard als je dan je filmpje compleet heb kan je deze niet openen in dv player om alsnog je GPS gegevens toe te voegen.

Dus ben ook wel benieuwd wat voor programma jij er voor gebruikt en of je daar wel alle gegevens te zien krijgt. ( 2 beelden in 1 en je GPS / snelheid / kaart route )

7. Edi

Edi 4e Versnelling

Joi @M@rcel , Ik heb de software van Sony, daar maak ik de filmpjes met GPS info mee. Dan stop ik ze in Magix video pro X en daar kan je tot 9 filmpjes in doen meen ik. En dan is het editten...

• Leuk Leuk x 1
    • Informatief Informatief x 1

Deel Deze Pagina