1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eerste ervaring

Discussie in 'Verkeersregelaars' gestart door Mark612, 25 jun 2018.

1. Mark612

Mark612 5e Versnelling

Afgelopen zaterdag mijn 1e ervaring opgedaan als verkeersregelaar bij de Ladies Classic in Noordwijk.
    Ik moet zeggen dat het me prima is bevallen.
    Netjes de E-cursus gevolgd, tijdens de voorbereidingen al een keer bij elkaar geweest met de motorrijders en de verantwoordelijke man voor verkeer en veiligheid en de mogelijkheden doorgesproken. Ook via e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang van de voorbereidingen en de beoogde posities die we in moesten nemen.

Op de dag zelf een briefing gehad met alle verkeersregelaars en de “lastige” punten doorgenomen.
    De 5 motorrijders hadden allemaal 2 posities en die waren goed aan te rijden. De dames reden 5 ronden en steeds hadden we zo’n 15 minuten om op de positie te komen, met 6 minuten rijtijd bleek dat voldoende, geen gehaast.

Ook geen nare ervaringen met de weggebruikers die ik moest tegenhouden gehad dus zeker een geslaagde dag.

Zo geslaagd dat ik me al heb aangemeld voor het volgende evenement, de Zaanse Truckrun op 8 september.

• Leuk Leuk x 3
  2. Tommie

Tommie Kilometervreter

kom je helemaal naar ons Zaanstad?
    gezellig

3. cees pan euro

cees pan euro 4e Versnelling

heel fijn om te horen dat het positief is bevallen, maar pas op !

voor je het weet doe je zo'n 20 evenementen per jaar ! :bravo:

4. Jan KoekePan

Jan KoekePan Kilometervreter

Als je het leuk vindt moet je het zeker blijven doen!
    image.jpeg

Deel Deze Pagina