ST1300 Even opletten bij deze ST1300

FNaRK

3e Versnelling
Onderstaande motor is van mij geweest, heb ik vorig jaar problemen mee gehad en na lang zoeken / sleutelen besloten de motor in te ruilen (uiteraard met vermelding van de bekenden problemen en overhandigen van aanwezige facturen)
Ik werd een aantal maanden benaderd door de nieuwe eigenaar van mijn oude motor (telefoonnummer van een factuur gehaald, niet echt AVG). Hij had last van dezelfde problemen waardoor dus blijkt dat de verkoper niets / niet genoeg heeft gedaan aan de storingen. Is ook niet verteld of aangetoond qua reparaties.
Na een aantal weken van pogingen om de motor alsnog in orde te krijgen (niet gelukt, storing nog steeds niet bekend) is de koop ongedaan gemaakt.
Betreffende motor staat nu weer in de verkoop. Wellicht is de oorzaak gevonden en de reparatie(s) uitgevoerd maar wees wel gewaarschuwd als je interesse hebt !

FNaRK

3e Versnelling
ik heb geprobeert mijn eerdere posts terug te vinden maar blijkbaar zijn al mijn posts van voor 2021 verwijderd ??

FNaRK

3e Versnelling
Heel kort: bij warm weer en langzaam rijden (stad) stotteren en inhouden van de motor. Snelweg (voldoende rijwind?) geen probleem.
Probleem was niet de brandstofpomp (vervangen) maar oorzaak nooit kunnnen vinden en met een vakantie aanstaande toen geen tijd/zin meer om te zoek.

Tiesemans

Mega Mijlenmaker
Oorspronkelijke thread:

PS.

@FNaRK hoe bevalt (een jaar rijden verder) je Triumph Trophy?

Bovenaan