Even voorstellen

Rein 666

Motorrijles
Hallo,

Ben Rein en had ooit een blauwe 1100 uit 2000 met het gehele alfabet
Sommige zullen me kennen, had ooit een aantal ontmoet in Almelo volgens mij bij het (de) monteren van de teller voor een Gearbox indicator
oja kom nog steeds uit Friesland

GeSp

3e Versnelling
Hallo Rein, welkom hier. Uit je beschrijving maak ik op dat je nu geen Pan meer hebt. Klinkt als een heropPanstapper.....dus als dat idd zo is, heel veel plezier met je zoektocht. Zo niet, dan nog steeds welkom hier :Biggrin .

DuinPan

Mega Mijlenmaker
Welkom Rein en veel plezier op dit forum en met je voormalige ST1100... Je rijdt nu een andere motor maar blijkbaar kan je het forum niet loslaten. Of overweeg je toch weer een Pan (ernaast) te nemen? Groeten DuinPan uit Haarlem

20180914 RWS Motortoertocht Friesland 2 kl.jpg
Mijn motor bij de 'Vleermuis fontein' in Bolsward in 2018. Staan die fonteinen eigenlijk nog steeds in de Elfstedentocht-steden?

Rein 666

Motorrijles
Welkom Rein en veel plezier op dit forum en met je voormalige ST1100... Je rijdt nu een andere motor maar blijkbaar kan je het forum niet loslaten. Of overweeg je toch weer een Pan (ernaast) te nemen? Groeten DuinPan uit Haarlem

Bekijk bijlage 39074
Mijn motor bij de 'Vleermuis fontein' in Bolsward in 2018. Staan die fonteinen eigenlijk nog steeds in de Elfstedentocht-steden?
Ja, ze staan er nog

panman1100

VIP
Medewerker
Rein , welkom hier op het forum ,
zo`n Harley-Davidson Night Rod Special is natuurlijk wel een heel ander type motor kwa rijgedrag dan een st1100.
Maar ook daar veel rijplezier mee.

welkom mat.jpg

PandaBlack

4e Versnelling
Welkom (wederom?) op het forum Rein.

Dat is een duvels goede intro. Hoe rijdt zo een Rod nou? Zelf nog geen Harley-Davidson gereden. Zal wel heel anders zijn dan een Pan. Komt er in de toekomst nog een tourmachine?

Wens je heel veel plezier op het forum en fantastische, veilige kilometers op die speciale nachtchopper

Rein 666

Motorrijles
Welkom (wederom?) op het forum Rein.

Dat is een duvels goede intro. Hoe rijdt zo een Rod nou? Zelf nog geen Harley-Davidson gereden. Zal wel heel anders zijn dan een Pan. Komt er in de toekomst nog een tourmachine?

Wens je heel veel plezier op het forum en fantastische, veilige kilometers op die speciale nachtchopper
Zou nog wel een Pan erbij willen nemen, en ja weer op het forum maar de vorige is er niet meer ... zie nog wel wat bekende namen hier
De Night Rod is heel anders rijden het gewicht ligt heerlijk laag en voor mijn lengte is hij top de Pan moest ik af en toe balanceren ....

Rein 666

Motorrijles
Welkom Rein met je mooie Nigtrod
Het frame is opnieuw in de poedercoating gezet velgen en spartborden opnieuw gespoten het blok heeft een upgrade gehad ... voor diegene die geschokt zullen kijken alles is super schoon

Bijlagen

• 86B8E2E6-50E0-435C-A931-93F5AFA61C6C.jpeg
    86B8E2E6-50E0-435C-A931-93F5AFA61C6C.jpeg
    88 KB · Weergaven: 14

Rein 666

Motorrijles
Zelfs mijn Pan was superschoon alleen toen die tijd niet in de huiskamer

Laatst bewerkt door een moderator:

Rein 666

Motorrijles
Dank jullie allen
Het vorige forum waar ik lid van was heette toen ..... heeuuul lang geleden “Panrijder “ als ik goed heb.

Bovenaan