Even voorstellen

Henke Z

Motorrijles
hallo st rijders ik ben Henk en rij al iets meer dan 20 jaar ST1100 eerst een gewone van 1991 met 120.000 weggedaan en sinds 4 jaar een ABS TCS van 1992 ook een oudje maar doet het nog steeds met 88,000 op de teller en mijn woon plaats is Nieuwlande in het mooie Drenthe. verder rij ik ook nog Ducati 900 ss en ben met een Suzuki 650 katana aan het ombouwen naar caferacer sind 2 jaar gepensioneerd en sleutel nog dagelijks aan motoren voor klanten dit is een uit de hand gelopen hobby mijn eerste motor op 13 jarige leeftijd was een dkw 175 daarna volgden meerdere motormerken op mijn 18 jaar rijbewijs gehaald en sindsdien nog niet zonder motor gezeten

Laatst bewerkt:

Knorretje

Beginnend Bestuurder
Je hebt mij mogelijk naar Groningen zien rijden op mijn, nieuw voor mij ST1300. Fijn dat je ook op het forum bent. Alfred

DuinPan

Mega Mijlenmaker
Welkom Henk en veel plezier op dit forum en met je tweede ST1100. Ik heb er één van 2001 met nu 106.000 km op de teller. 64.000 daarvan heb ik er zelf opgezet in iets meer dan 4 jaar tijd. Ik woon aan de andere kant van het land aan de kust. Groeten, DuinPan uit Haarlem

IMG_20210911_080031.jpg

Raaipan

Klokje Rondrijder
Moi Henke! (mooi plat Drents voor 'Henk')
Welkom op het forum en groeten vanuit het nabij gelegen Nieuweroord.
Trouwens, waor bleef ie zo lange?

Bovenaan