1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beheerders Forum app

Discussie in 'Mededelingen Webmaster' gestart door webster, 1 jan 2017.

1. Marquez93

Marquez93 5e Versnelling

2. Marquez93

Marquez93 5e Versnelling

De knoppen kan je zelf vergroten met je vingers. Pinch

3. S-Tsw-1300

S-Tsw-1300 Mega Mijlenmaker

Ik heb de app er nu 2 dagen op staan en ben er blij mee. Betere functionaliteit als Tapatalk en veel betere 'look and feel' door de overeenkomst met de pc versie.
    Enige nadeel voor mij is dat het op mijn S3 wat traag reageert. Maar ten opzichte van Tapatalk is dat peanuts

• Leuk Leuk x 1
  4. Nosegear

Nosegear Administrator Medewerker

En de S3 is nou niet meer een héél courante machine . . :cool:

• Leuk Leuk x 1
    • Mee eens Mee eens x 1
  5. elmo

elmo Mega Mijlenmaker

He he geen kwaad woord over een s3 he ik weet waar je werk slaapt

Verstuurd vanaf mijn SM-G388F met Tapatalk
    Moet zeggen op mijn werk telefoon werkt de app ook niet echt soepel nee geen s3 of 2 noisie

• Leuk Leuk x 1
    • Lol Lol x 1
  6. Nosegear

Nosegear Administrator Medewerker

Werktelefoon . . Nokia 6310i, Elmar? :D:D
    (Dijk van een ding, overigens - 1 x laden per WEEK!)

• Leuk Leuk x 2
    • Lol Lol x 1
  7. Fred-A

Fred-A 5e Versnelling

had ik ook ,fantasties,totdat er een vrachtwagen overheen reed in Estland,deed ie het niet meer,the basterd.

• Lol Lol x 2
    • Leuk Leuk x 1
  8. pheufk

pheufk Mega Mijlenmaker

ook bij de S5 en S6 werkt het trager als bij Tapatalk.

• Mee eens Mee eens x 1
    • Informatief Informatief x 1
  9. Jur

Jur Kilometervreter

Hij werkt goed op de 5S.
    Werkt bijna als de internetversie.
    Bij het opstarten zie ik ikoontjes in grijze balk onder in het scherm, die zijn na het opstarten weg. Hoort dat zo te zijn?

10. blade99

blade99 2e Versnelling

mooie app, alleen jammer dat iPhone 4 niet wordt ondersteund , die draaien nog op ios 7.
    Ik was ook niet van plan om elke keer 700 euro uit te geven voor het nieuwste model.
    De 4 doet het nog altijd super.

11. wolfje

wolfje 5e Versnelling

ziet er mooi uit. :)

12. Brulboei

Brulboei 5e Versnelling

Yep en alles doet het, alleen is het traag aan deze kant, tap loopt vloeiender

vanaf de beldoos

13. fred

fred 5e Versnelling

staat er op klasse top:bravo:

14. Lucky Luc

Lucky Luc Mega Mijlenmaker

Rex ik vind het allemaal heel mooi gemaakt, maar ik ga hem niet meer gebruiken. Ik wordt er gek van zo langzaam al dit is! Ga tapatalk wel een berichtje sturen dat ik de leuk knop terug wil en dan gebruik ik dat want ondanks dat het niet zo mooi is als dit is het wel tien keer sneller. Ik denk dat je het te mooi gemaakt hebt. Als ik iets aanklik op het scherm gebeuren er ook allemaal dingen die ik niet wil!,

• Leuk Leuk x 1
    • Informatief Informatief x 1
  15. elmo

elmo Mega Mijlenmaker

Ja ik heb het er ook al afgegooid is idd niet fatsoenlijk mee te werken.
    Sorry

Verstuurd vanaf mijn SM-G388F met Tapatalk

16. Marquez93

Marquez93 5e Versnelling

De App draait hier als een tierelier. Zitten nog wel wat bugs in maar is zeker niet langzaam.
    Android MIUI Global 8.1

17. Panschipper

Panschipper 1e Versnelling

Kan er een categorie in de media aangemaakt worden voor de MWBT? Ik heb nu de foto's daar los in staan, lijkt me niet juist.

18. Nick Sax

Nick Sax Kilometervreter

Ik vind de app in android op mijn Galaxy S6 en mijn tablet wel lekker gaan, had meer problemen met Tapatalk.

19. Lucky Luc

De meesten die ik er zo over spreek hebben problemen met de snelheid en de hoeveelheid aan info op het relatief kleine telefoon scherm. Op een tablet zal het wel werken maar op de tablet log ik gewoon in op de site en gebruik de app niet.

Laatst bewerkt: 17 jan 2017
  20. Marquez93

Marquez93 5e Versnelling

Misschien hangt het inderdaad van de schermgrootte af. Vanaf 4,5 - 5 " moet het goed te doen zijn

21. Lucky Luc

Ik heb een 5"HD display.

22. PanEuRoel

PanEuRoel Kilometervreter

23. Lucky Luc

Die ênk ah!

• Leuk Leuk x 2
  24. S-Tsw-1300

Intussen is dit nu de grotere broer geworden, de S5 Neo :Smile:

25. spydi

spydi 2e Versnelling

geweldig een forum app,fantastisch

• Leuk Leuk x 1
  26. Dennis

Dennis The Preacher

Hoe kan ik een link ophalen van de pagina die ik bekijk in de app?

27. Lucky Luc

Waarom moet ik in de app iedere keer opnieuw mijn gebruikersnaam en wachtwoord invoeren??? kan dat niet wat simpeler a.u.b.

• Mee eens Mee eens x 1
  28. elmo

elmo Mega Mijlenmaker

wachtwoord onthouden o_O

29. webster

webster Administrator Medewerker

App heeft een update gehad heeft nu wat extra functies , je kan o.a ook kiezen welke meldingen je in de app wil hebben

• Leuk Leuk x 4
    • Top Top x 1
  30. RORICK

RORICK 4e Versnelling

Als ik ST1100 technische zaken benader krijg ik een foutmelding en kan dit forum niet benaderen. Dit heb ik nadat ik via de AppStore een update heb gedaan. Herstel het gehele te techniek en algemeen deel werkt niet. Krijg "onverwachte fout" als boodschap

Laatst bewerkt: 14 apr 2017
  31. S-Tsw-1300

Ik mis nu de laatste (nieuwste) berichten knop. Ik zie nu alleen de laatste meldingen bij Mijn account. Komt die optie nog terug of zit hij ergens onder verstopt? Nu moet ik bij ieder forum apart kijken.
    De foto- en ŕeactieknop zijn goede en handige extra's.
    Top!!!

Laatst bewerkt: 14 apr 2017
  32. Paul_U

Paul_U 5e Versnelling

Ik heb hetzelfde probleem als Rorick. Veel van de fora onderdelen leveren een onbekende fout op. Probleem doet zich voor op mijn ipad 3. Mijn mobiel met Android 6 doet het zo te zien wel.

33. webster

Thnx voor the feedback
    Ga er mee aan de slag

34. S-Tsw-1300

Via de menuknop rechtsboven kreeg ik via Hoofdpagina de oude 'Recente posts' weer terugYahoo:

35. Lucky Luc

App stopt er onverwachts mee, heb de meldingen verstuurt, nu sluit de app niet meer af op een normale manier....

36. Tukkerpanman

Tukkerpanman 5e Versnelling

de update van deze app is knap waardeloos, ieder keer een fout melding
    of de app is gestopt, na veel omwegen kan ik de app openen dan krijg ook nog
    het fototoestel en pen in je tekstbeeld... dit is knap irritant,
    voor de update had ik geen problemen dus ik gooi de app maar van mijn telefoon af
    wil mij niet meer ergeren Aggressive

• Niet Leuk Niet Leuk x 2
    Laatst bewerkt: 19 apr 2017
  37. S-Tsw-1300

Het enige dat bij mij niet werkt is het uploaden van een foto bij een nieuw topic.
    Verder sluit hij soms onverwacht af. Krijg dan de melding: 'ST1100-1300 is gestopt'.

38. Lucky Luc

Ben het wel met George eens dat die pen en dat fototoestel op een mateloos onhandige plek staan.....

• Mee eens Mee eens x 3
  39. elmo

elmo Mega Mijlenmaker

Daarom "tapatalk" werk prima je kan alleen niet "liken en zo"

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

40. pheufk

pheufk Mega Mijlenmaker

Gebruik hier ook tapatalk en pc/laptop ,de app op Android 6 werkt niet goed

41. Paul_U

Paul_U 5e Versnelling

In tegenstelling tot mijn eerdere bericht doet app het toch ook op mijn telefoon niet geweldig. Voorlopig op beide apparaten maar met Tapatalk verder.

• Lol Lol x 1
  42. webster

ik ga vanavond een update uitvoeren heb wat foutjes gevonden waardoor het niet helemaal goed werkt

• Leuk Leuk x 6
  43. Rimconator

Rimconator Mega Mijlenmaker

Dank je voor de update Rex!

44. RORICK

RORICK 4e Versnelling

Top voor de snelle reactie webster:bravo:.

45. Lucky Luc

Het ziet er naar uit dat het nu goed begint te werken Rex, Chapeau, nu alleen die twee vervelende knoppen nog eens uit het beeld parkeren. Foto's en reactie, kun je die niet als transparantje aan de zijkant bij de andere knoppen kwijt?

46. RORICK

RORICK 4e Versnelling

Hoi Webster,

Wellicht overbodig om te noemen maar ik krijg nog steeds de foutmelding "onbekende fout...." bij techniek en diversen als ik gebruik maak van de app op zowel mijn iPad als iPhone.

Groet Rorick

47. Jur

Jur Kilometervreter

Nou, mij hoor je noet klagen. Op de eifoon 5S doet ie 't nog steeds fantastisch.

48. RORICK

RORICK 4e Versnelling

Naar aanleiding van reactie Jur, app van iPad verwijderd. iPad uitgezet. App opnieuw. Geïnstalleerd. Resultaat nog steeds foutboodschap. Bij iPhone 5s hetzelfde uitgevoerd. Resultaat idem als op iPad air2. Via internet werkt het forum zoals het hoort.

Laatst bewerkt: 21 apr 2017
  49. pheufk

pheufk Mega Mijlenmaker

Hier werkt de app op de IPad en Android Samsung S5 ook niet goed krijg de tekst , Er is een onverwachte fout opgetreden probeer het later opnieuw.
    via internet gaat het goed.

50. Lucky Luc

Rex, de begin pagina krijg ik vanalles door elkaar te zien, als ik een bericht wil versturen kan ik amper zien wat ik schrijf omdat die knop voor foto's en die knop voor reacties prominent in de weg zitten. App sluit ook nog geregeld onverwacht af.

Laatst bewerkt: 21 apr 2017

Deel Deze Pagina