Forum ideeën / tips ?

PandaBlack

5e Versnelling
Mischien een rare suggestie naar ik mis eigenlijk een beetje geanimeerde ST1100 en ST1300 emoticons. Smart forum heeft deze met de diverse Smart modellen.

Ehrm, weet niet of er een forum meeting dag bestaat. Zo niet misschien is dat iets? Ergens in province Utrecht is lekker gecentreerd.

Verders is dit gewoon een heel prettig forum dus geen grote op of aanmerkingen. Ga zo door!

pheufk

Klokje Rondrijder
Er worden wel 2 TDT dagen op een zaterdag in Teteringen gehouden.
TDT betekent Techniek Dag Teteringen en dat wordt georganiseerd door forum lid Pangert.
Op die dag wordt er gesleuteld aan de motoren en nog veel meer gebept. :Biggrin
De TDT wordt nu gehouden op Zaterdag 10 oktober. Wink:

Laatst bewerkt:

PlayMoto

2e Versnelling
In het begin hadden we bákjes met nieuwe leden die uitsluitend inschreven om hun handel te kunnen dumpen, @Manus. Daar is Marktplaats voor uitgevonden. De leden hebben er weinig baat bij als dat halve forum volgespamd wordt door allerlei sjacheraars . .

dat was ook niet mijn idee. Wat ik bedoelde was puur en alleen zaken van en door het forum, M.a.w. Kentekenstickers, badges, forum stickers, misschien beker;shirts; caps met het forum logo etc. Als je daar een klein bedrag op doet, kan dat gebruikt worden voor onderhoud vh forum etc.

Manus

5e Versnelling
Meermalen is mij gedurende de jaren het verzoek gedaan door (oud)leden om hun Pan te verkopen via dit forum.
Hier wordt toch wel erg (te)moeilijk over gedaan.
Vertrouwde eerlijke motoren worden dan op marktplaats gezet tussen pulp.
Jammer van twee kanten.

Nosegear

Administrator
Medewerker
We staan open voor input op dit gebied hoor. Als de gehanteerde balans beter kan denk ik dat we daar best naar willen kijken. Maar dan moeten we niet alleen horen wat er niet goed is, maar willen we ook een doortimmerde en onderbouwde oplossing hebben waar iedereen zich in kan vinden. Overigens worden er op individuele basis door het Team wel uitzonderingen gemaakt, bijvoorbeeld bij verkoop door ziekte of overlijden.

Kort gezegd: mekkeren is makkelijk, maar hoe moet het dan?

Rimconator

Klokje Rondrijder
Ik ben het helemaal eens met de wijze woorden van @Nosegear Het forum moet geen Marktplaats worden. Dan haak ik ook namelijk af.

@Manus ik heb begrip voor jouw standpunt. Ik denk echter dat er genoeg mogelijkheden zijn om dat soort zaken via het forumteam voor elkaar te krijgen.

Verder denk ik staan ze ook open voor goede feedback.

Laatst bewerkt:

Nosegear

Administrator
Medewerker
Dank je, Rimco. Ik denk alleen, Manus kennende, dat hij niet zozeer wijst maar een mogelijke tekortkoming signaleert.
Maar aan alleen signaleren hebben we niet zoveel; dan moet er ook een oplossing bijgeleverd worden denk ik!

Manus

5e Versnelling
U mag alleen objecten en/of diensten voor uzelf aanbieden, niet 'in opdracht van'

Dit zou kunnen zijn;
In principe mag u alleen objecten en/of diensten voor uzelf aanbieden en bij uitzondering, na verzoek, voor derden.
Daarbij blijft ,,handel,, uitgesloten.

Nosegear

Administrator
Medewerker
Hé, dat zegt mijn baas ook altijd!
Dan heb je best een slimme baas! <ggg> Het is makkelijk te roepen dat iets anders moet, maar denk er dan óók even over door HOE het dan moet en wat de gevolgen ervan zijn. Kom je met een uitgewerkt helder voorstel dan neemt de kans dat je krijgt wat je wilt zienderogen toe . .

@Manus: Ik wil DIE voorgestelde aanpassing best in het Team gooien hoor Herman! Maar eigenlijk deden we dat stiekem toch al wel. ;)

kcools

3D printer
Heb ik net stickers laten maken met de nieuwe url en dan lees je dat er nog beschikbaar zijn.... :rolleyes:
Ik wil graag een betere zoekfunctie die ook aangeeft als mensen thuis nog iets hebben liggen... :Biggrin

Tiesemans

Mega Mijlenmaker
Verdomd!!
Ja daar zeg je wat @kcools ... Ik heb idd alles met .nl op het eind :gek::cry:
Nou dan klop ik toch ook nog graag even bij jou aan voor de up to date versie (no offense Henk).
Ontvang graag een dm'tje

kcools

3D printer
De .nl versie is nog steeds goed, die url word gewoon doorgelinked naar st1100-1300.eu
Ik heb er maar een paar besteld @Tiesemans en beide nodig, de aanhanger heeft ook een kentekenplaat.

Maar wellicht is het een idee voor een groepsaankoop.
Ik heb deze besteld: met de tekst st1100-1300.eu

Bij voldoende animo zakken de prijzen behoorlijk, maar vergeet niet dat er verzendkosten bij komen, via die website € 2,25 voor brievenbus post.
Boven € 40 euro geen verzendkosten, post.nl rekent € 0,91 voor een brief tot 20 gram binnen Nederland.

Laatst bewerkt:

Max

4e Versnelling
Er worden wel 2 TDT dagen op een zaterdag in Teteringen gehouden.
TDT betekent Techniek Dag Teteringen en dat wordt georganiseerd door forum lid Pangert.
Op die dag wordt er gesleuteld aan de motoren en nog veel meer gebept. :Biggrin
De TDT wordt nu gehouden op Zaterdag 10 oktober. Wink:
Wordt dat dit jaar in 2021 ook nog georganiseerd ?

Grt Max

Tiesemans

Mega Mijlenmaker
@VendettA ST1100 Ik heb denk ik nog wel een .eu versie voor je .. Heb er toen een zooitje besteld na de tip van Kcools.
Als ik er eentje heb gevonden voor je laat ik het je weten en stuur ik hem op.

VendettA ST1100

4e Versnelling
@Tiesemans, net mijn adres aan @panman1100 doorgegeven ;)

maar heel erg bedankt in ieder geval voor het aanbod :)

ontopic:
Ik zal eens mee gaan denken over mogelijke tips/ aanpassingen, kan er zo geen bedenken tbh..ach hoe de Lay out of kleur of wat dan ook is, het zijn de mensen welke uiteindelijk het forum maken ( breken zie ik het niet zo snel gezien we allen eenzelfde passie delen)

PandaBlack

5e Versnelling
Suggestie: "volgende / vorige" en pagina selectie ook boven aan de pagina toevoegen in portret mode.

Ik lees graag terug als iemand een @ geeft met antwoord, een voorgaand bericht aanhaalt of gedeeltelijke quote post. Valt mij op dat ik op dit moment dan vooruit in tijd scrollen als het niet op de nieuwe pagina staat om op vorige te kunnen klikken.

Scroll dus naar boven om terug te lezen en dan hele pagina weer voorbij laten komen om op vorige te kunnen klikken. Zou volgens mij meer intuïtief zijn als boven en onder aan de pagina we vorige (en dan ook volgende) hebben staan. Zeker op de telefoon die geen scroll knop heeft scheelt dit een hoop.

Bovenaan