Gat gedicht....

Discussie in 'ST1300' gestart door cotton, 13 mrt 2018.

1. cotton

cotton 3e Versnelling

het "lelijke" gat ter hoogte van de accu gedicht met het Honda onderdeel dat op latere versies standaard gemonteerd werd.
    gewoon via de dealer, 12 euro en 15 cent armer, een veel mooier gezicht rijker....:Balloons:

direct ook maar bestellen voor de andere kant.

Bijgevoegde bestanden:

• Leuk Leuk x 4
  2. Nosegear

Nosegear Administrator Medewerker

Wellicht dan ook maar die iets kleinere, driehoekige gaatjes meteen boven de voorste steps dichten? 50653-MCS-A30 en 50753-MCS-A30 geloof ik . .

• Informatief Informatief x 1
  3. cotton

cotton 3e Versnelling

Nosegear....maak mij niet gek.....:Nono:
    eerst maar even de andere kant en dan verder zien :good:

• Lol Lol x 1
  4. Hunter

Hunter 5e Versnelling

@cotton, heb je daar een onderdeelnummer van?

5. cotton

cotton 3e Versnelling

Hunter, bedoel je van de kunststof delen die in de "grote gaten" (voor de accu en de andere kant waar de stelknop voor de vering zit?) komen?

6. Hunter

Hunter 5e Versnelling

die bedoel ik, yes sir...

7. Henri Quaedvlieg

Henri Quaedvlieg 5e Versnelling

Heb ze gemaakt. 20170521_201127.jpg 20170521_201107.jpg

• Leuk Leuk x 3
    • Winnaar Winnaar x 2
  8. Jan KoekePan

Jan KoekePan Kilometervreter

Wauw! Dat is fraai!!!!!
    Komt op mijn lijstje!!!
    Dank voor de hint en het delen...

9. Nosegear

10. RRR

RRR 5e Versnelling

Tijdje terug ook van die (originele) 'gatenvullers' op m'n 1300 gemonteerd. Ziet er veel mooier/strakker uit. Maar ..... het stelschroefje voor de uitgaande demping van de achterschokdemper zie je nu niet meer. Omdat het geen kruiskopschroef is, is het lastig om er een schroevendraaier op te krijgen.

11. cotton

cotton 3e Versnelling

ik had eerst alleen de accu kant besteld om te kijken of het ging passen. bestelnummer is idd welke nose gear aangaf in zijn reactie.
    de linkerkant gisteren besteld via de dealer. indien op voorraad zal die er vandaag of morgen wel zijn.
    prijs van de rechterkant idd iets meer dan 10 euro. (12,15 euro)
    linkerkant is ook van die orde.

12. Fred-A

Fred-A Kilometervreter

mooi gedaan Henri

• Leuk Leuk x 1
  13. Nosegear

Nou méén ik me te herinneren dat er bij mij daarvoor op precies de juiste plaats een gaatje in dat kunststofdeel zit!?

• Mee eens Mee eens x 1
  14. Marcel W.

Marcel W. Mega Mijlenmaker

De oplossing van @Henri Quaedvlieg om ze zelf te maken. Persoonlijk mag ik dat wel, mensen die iets zelf maken ipv te kopen.

Het koste mij wel 2x kijken voordat ik op mijn telefoon doorhad dat het uit geperforeerde plaat of zo gemaakt was.

• Leuk Leuk x 1
  15. Nosegear

Yep - maar dan moet het wel 'puur voor de sport' zijn. In dit zeldzame geval betaal je nou eens niet de hoofdprijs voor een Honda onderdeel . .

• Mee eens Mee eens x 2
  16. RRR

RRR 5e Versnelling

@Nosegear: dat gaatje zit in de aluminium schetsplaat. Als je daar een schroevendraaier in steekt, zie je geen r**t meer. Je moet eerst van tevoren heel goed kijken hoe de stand van de schroef is en dan op goed geluk de schroevendraaier erin steken. Aan de andere kant: zo vaak verstel je de uitgaande demping nu ook weer niet.

• Leuk Leuk x 1
  17. Nosegear

Ik wist dat er iets met een gaatje was . . Wacko Story of my life! :Lol::Lol:

• Lol Lol x 2
  18. Hunter

Hunter 5e Versnelling

Heb ze besteld bij CMSNL... bedankt voor de nummers @Nosegear !

• Leuk Leuk x 1
  19. cotton

cotton 3e Versnelling

Het begint op het deltaplan te lijken....en alweer een gat gedicht....:):)
    Vanmiddag de "andere kant" gedicht. Was toch iets meer werk. Er was geen bevestigingspunt voor het te plaatsen deel.
    Dus was het weer "freubeltijd".....toch handig dat ik 40 jaar in t onderwijs heb gewerkt......FoolFool
    Maar t is weer gelukt. Lijkt stukken beter. (zie de foto's)

Bijgevoegde bestanden:

• Leuk Leuk x 5
    • Winnaar Winnaar x 1
  20. PanLimbo

PanLimbo 5e Versnelling

@Hunter wat zijn de verzendkosten bij cmsnl? Ga ze ook bestellen maar zijn op meerdere plekken te koop. Neem aan dat je met deze shop ervaring hebt?

21. Hunter

Hunter 5e Versnelling

Heb er heel wat besteld. Leveringskosten kan je makkelijk checken door iets in je winkelmandje te plaatsen ...

22. PanLimbo

PanLimbo 5e Versnelling

Was te snel met mijn vraag inderdaad. Zojuist bestelling geplaatst :good:

23. Jan KoekePan

image.png
    Heb ze besteld bij msp. Zie bijlage...

• Leuk Leuk x 2
  24. Pandean

Pandean Beginnend Bestuurder

Ik heb ze inmiddels ook. Door mijn zoon laten meenemen uit de US. De driehoekjes én de zij platen. Samen $44,00 en gratis bezorgd (door mijn zoon)
    Nu nog monteren

• Leuk Leuk x 2
  25. Jan KoekePan

Laatst bewerkt: 19 apr 2018
  26. PanLimbo

PanLimbo 5e Versnelling

Inmiddels ook hier afgeleverd geworden. Nu nog de tijd vinden om het gat te dichten... tis nu nml. te mooi weer om de wielen stil te laten staan :biker:

27. cotton

cotton 3e Versnelling

Pan Limbo,
    accu kant is een kwestie van 5 minuten......
    andere kant duurt iets langer.......
    :good:

28. PanLimbo

PanLimbo 5e Versnelling

Had ik begrepen cotton. Accukant past gewoon, dacht ik. Andere kant een stripje regelen. Zodra de zon wat minder schijnt komt dat wel goed.

Laatst bewerkt: 19 apr 2018
  29. cotton

cotton 3e Versnelling

30. PanLimbo

PanLimbo 5e Versnelling

Nadat ik twee weken terug de accu kant gedaan had, vandaag de andere kant gedaan. Eerst gekozen om te lijmen. Maar metaallijm op dit kunstof was geen goed idee.
    Dus een pakje hoekijzertjes bij de action gekocht voor 0,99 cent. Een hoekje in het plastic van de zekeringhouder. Twee hoekjes in de bankschroef plat geknepen en aan elkaar gemaakt. Gaatjes die er al inzaten komen precies overeen met de plekken waar het kapje vast moet komen zitten.

Al met al een kwartiertje bezig geweest om het kapje goed vast te zetten voor 0,99 cent en nog hoekjes over om dit nog drie keer te doen :Biggrin

• Leuk Leuk x 1

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie