Hoi Gerrit ,
interessant wat je schrijft en ik kan me er wel in vinden wat je schrijft.
Dit zijn van die topics waar je eindeloos kan over praten.
Tweedehandsspullen kopen is een mooi alternatief en je helpt iemand anders af van zijn verkoopwaar en je kan zelf goede en degelijke spullen kopen tegen een mooi prijsje en dikwijls nog wat proberen wat van de prijs af te krijgen.
Want iedereen die iets wilt verkopen wilt er ook graag vanaf.
Wat de prijzen betreft die ze voor sommige zaken vragen , ja het kost veel geld en zeg gerust overpriced.
Verleden week dit gekocht ,
Bekijk bijlage 24457
Een plastic bolletje waar een bout doorheen kan , 19.95 euro.
Het stelt niets voor .
Het lijkt erop dat ze denken dat de motorrijder iemand is die een vette bankrekening heeft .
Een dure hobby en daar hoort dure kledij bij ?
Een goed initiatief zou al kunnen uitgaan van de staat zelf.
Verlaag de btw van bijv 21 naar 6 %.
Motorkledij is een must op de motorfiets en ze moet veilig zijn en of ze al of niet waterdicht is dat is een andere discussie want daar komt het aspect prijs aan te pas.
De fabrikanten doen maar op wat ze zelf goed of niet goed vinden.
Maak een lastenboek op waar een jas , broek , handschoen of laars minimum moet aan doen.
De nodige bescherming erin en degelijke bescherming ook , geen mousse als rugbescherming maar een goede protector.
Stevige en slijtvaste stof die tegen een schuiver kan.
Helmen dat is al wat beter gereglementeerd wat betreft waar ze moeten aan voldoen.
IK heb mijn jas in promotie 287.96 betaald.
Is dit veel geld ?
Dan vind ik deze prijs die ze vragen correcter dan de prijs voor een paar laarzen van Daytona .
Doet deze jas wat ze beweren en volgens leden van het forum doet hij dat ook namelijk mijn lijf droog houden dan kan ik leven met wat ik heb betaald al zeg ik niet dat het een koopje is.
Wat dan wel tegen steekt is dat er in die jas een mousse in zit om de rug " niet te beschermen " en heb ik een D 30 rugprotector bijgekocht van 40 euro.
Dit moet er standaard inzitten.
Het zijn eindeloze zaken , is de prijs gerechtvaardigd ?
Wie het kan en het er aan wilt besteden doe het en de mensen in Azië hebben werk .