Handschoenen gerbing gt

frankie

5e Versnelling
gelukkig nieuwjaar iedereen

14 dagen geleden verwarmde handschoenen gekocht (289€) met batterijen die in de handschoen gestopt worden.
in het pakket zit standaard de bekabeling voor rechtstreeks op de motorbatterij te kunnen aansluiten.
de handschoenen zijn zo goed geïsoleerd dat je ze zelf niet moet opzetten boven de 5 graden.

wel even vermelden dat ik altijd wel tegelijkertijd mijn handvat verwarming opzet.

grts1.jpg2.jpg

Mister Vogezen

Klokje Rondrijder
Er zijn verschillende forumleden waaronder ik zelf die dit hebben.
De batterijen die moet je geregeld opladen schrijven ze voor , dat was al voor mij niet weggelegd wegens nonchalant.
Daarom gebruik ik als ik ze gebruik gewoon met constante voeding.
Het is soms wel een geklooi met die kabeltjes .
Persoonlijk vind ik als je ze gebruikt op batterijen dat die na een tijdje beginnen door te wegen.

frankie

5e Versnelling
Ik rijd er alle dagen mee naar men werk en dat is max 30 min op en af, daarvoor zijn die batterijen heel geschikt. Ik moet wel zeggen dat ze bijlange niet zo lang meegaan dan de grafiek voorschrijft. Staan altijd in de 2de stand en volgens gerbing moeten ze in die ondersteuning 6 uur meegaan maar ik haal met moeite 3 uur.(het zijn de 3ah batterijen).

Grts

Andre st1300

5e Versnelling
Ik heb zelf een gerbing warmte-jack. Die gebruik ik als binnenvoering en wordt rechtstreeks op de accu aangesloten. Via 2 snoertjes uit de mouwen worden de gerbing handschoenen gevoegd. Dus geen batterijen meer. Systeem werkt perfect.

PanEuRoel

Klokje Rondrijder
Ik gebruik, als het echt koud is, de Gerbing G-12 handschoenen. Dat zijn handschoenen die werken op de accu. Voor mij geen accu's die elke maand moeten worden geladen. In de zomer denk ik daar echt niet aan. :Smile:

Bovenaan