Handschoenen Gerbing gt

frankie

5e Versnelling
Vandaag eens de test gedaan.

Op deze koude zondag (3 graden) richting de Ardenne. Mijn st heeft geen handvat verwarming dus ik dacht eens kijken wat dat geeft “wel dat viel goed tegen” zelfs in de warmste stand kregen mijn handen geen aangenaam warm gevoel en tot overmaat van ramp vielen de elektrische handschoenen uit na 3 uur (is normaal batterij leeg) dus nog 90 kilometer rijden zonder verwarming. Bij thuiskomst waren mijn handen bijna bevroren.
Kan ook nog die handschoenen rechtstreeks aansluiten op de motorbatterij en op die manier worden (heb ik ergens gehoord) nog warmen dan met de bijgekochte batterijkes..

ik rij nochtans alle dagen in weer en wind naar mijn werk met een Suzuki vstrom met handvatverwarming op en de gerbing handschoen ook aan. In die combinatie moet ik de handschoenen en de handvatverwarming allebei op de laagste positie zetten anders wordt het echt te warm.

dus voor lekker warme handen in de winter de 2 gebruiken !!

Grts

frankie

Tiesemans

Mega Mijlenmaker
Ik heb de XRL versie incl. aansluiting op de accu en ik ben goed tevreden.
Wel één kanttekening ik heb ook handvat verwarming dus tja warm zelfs op de laagste stand dat herken ik wel ... Helemaal alleen afhankelijk van de handschoenen ben ik niet.

Manus

5e Versnelling
Ik heb beide varianten. 7 en 12 volt.
Bij temperaturen onder 5 gr c ben ik met de 12 volt uitvoering zeer tevreden.
Wel met de thermostaat geregeld, anders wordt het veeeel te warm (heet) aan de handen.
O, ja, ook nog verwarmde sokken erbij. :vroem: :vroem:

PurplePan1100

5e Versnelling
Kan me zelf goed herinnering dat de handvat verwarming van mijn RT zelfs moest terug schakelen die werd veel te warm met leren handschoenen aan !

ik heb nog geen zin gehad om me handvat verwarming te monteren tot nu toe ... heeft ook geen prio .....

heb nu van Ali handschoenen, maar daar is al een post over ... :biker:

Bovenaan