gevraagd routes ardennen en luxemburg

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Mister Vogezen

Mega Mijlenmaker
27 sep 2016
3.195
1.326
113
55
prov Antwerpen
Type motor
ST1300
Ik kan je ook geen routes doorsturen maar als jezelf iets in elkaar flanst kan ik je zeker het traject Eupen - N 68 - Belle Croix - Mont Rigi - N 676 - Sourbrodt - Robertville - Weimes - Odenval - Amel - Sankt Vith -N 62 - Oudler - Wemperhardt aanbevelen.
Dan sta je aan de Luxemburgse grens.

Succes.

Laatst bewerkt:
  • Like
Reactions: Dennis

Mister Vogezen

Mega Mijlenmaker
27 sep 2016
3.195
1.326
113
55
prov Antwerpen
Type motor
ST1300
De routes die Kurviger voorstelt in de modus kronkel , kronkel zijn zeker kronkel.
Maar ik loop ze altijd wel even na met street view zodat ik niet over zandpaadjes wordt gestuurd.
Je kan enkel je bestemmingen invullen in Kurviger ( als je kiest van A naar B ) en de route aanpassen door + bestemmingen in te voeren en de instellingen na te lopen .
Werkt goed en ik gebruik het geregeld voor trips die ik doe in combinatie met Michelin kaarten .
Die gebruik ik dan weer om de wegen die groen omlijnd eruit te halen die altijd mooi zijn.

• Mee eens
Reactions: Rimconator

Sjaak

5e Versnelling
21 sep 2018
665
296
63
68
Wieringerwerf (NH)
Type motor
ST1300
@Dennis als je over 2 weken gaar zou ik kijken of de route niet veel door de bossen gaat, de blaadjes vallen van de bomen en dan kan dat best verraderlijk glad zijn.
postings automatisch samengevoegd:

Een bochtige route vanaf Amsterdam arena naar Mersch in Luxemurg
450 km in 9 uur
Is snel aan te passen

Laatst bewerkt:

TuinfluiterPan

5e Versnelling
28 okt 2014
519
260
63
60
Flevoland
Type motor
ST1300
Hoe laat gaan wij weg?
Nemen wij tent mee of hotelletje? mijn voorkeur is hotel.

Diekirch is mooie uitvals basis maar net in Deutschland is een Motor minded Hotel, in Bollendorf Hotel Hauer
Van AMsterdam is het simpelst om naar Luik te rijden en dan links Verviers via oostelijk Ardennen naar noord Lux. en daar de kleine routes te pakken,
Van welk route programma gaan wij gebruik maken....

Ach but ik heb andere afspraken

Ik kan via myrouteapp mooie routes maken voor TomTom of Garmin..

pheufk

Klokje Rondrijder
16 nov 2012
3.405
908
113
Nimwegen an de Waal(NL)
www.hoegeesuzukicenter.nl
Type motor
ST1300
Heb alleen routes voor de Garmin Dennis :Biggrin :Biggrin
Zal is kijken of ik nog routes heb van Luxemburg
postings automatisch samengevoegd:

Dennis, ik heb hier 17 routes en tracks zowel in gpx als in itn formaat Wink: (pb je emailadres dan mail ik ze je)

Laatst bewerkt:
  • vervelend
Reactions: Dennis

magnamaniac

3e Versnelling
12 mei 2019
105
65
28
Land van Maas en Waal
www.rataplan-ratbikeclub.nl
Type motor
ST1100
Hai,

ik ga over 2 weken naar luxemburg. Vanuit Luxemburg wil ik, met collegae, de ardennen in en nog wat routes gaan rijden.
Liefst ook een route vanuit Nederland naar Luxemburg, zodat we daar ergens rond 5 aankomen. We vetrekken vanuit amsterdam.
Kan iemand mij een paar leuke routes sturen?

Dank u
Routes heb ik zo niet, maar zowel Vianden als hotel Belle Vue zijn een prima keus als uitvalsbasis. Nederlandse eigenaar/manager en tot een aantal jaar geleden dat ik er was motorvriendelijk (parkeren in de kelder)
Heb je al geboekt? Anders heb ik nog een kortingkode

Manus

5e Versnelling
21 jan 2016
664
617
93
69
Valkenswaard
Type motor
Anders
Werk zelf al weer ruim 2 jaar alleen maar met kurviger.
Geleerd van onze grootmeester Panadera.
Kleine weggetjes zijn makkelijk te vermijden. kwestie van instellen.
Kom naar de TDT dan geef ik een demonstratie.

• Like
Reactions: kcools en Dennis

kcools

2e Versnelling
27 jun 2018
70
86
18
53
Eindhoven
Type motor
ST1100
@Manus Ik kende Kurviger nog niet, ik heb het geïnstalleerd op mijn telefoon en ik ben best onder de indruk van de mogelijkheden.
Zelfs de gratis versie bied legio export mogelijkheden voor vrijwel alle merken navigatiesystemen.
Dus ik laat me graag een beetje wegwijs maken in het programma op de TDT.