Gezwaaid naar:

Tiesemans

Mega Mijlenmaker
Wie was er zondag rond een uur of 16:00 aan het borrelen op het terras vlak naast de hoofdingang van de legerkazerne Oirschot.
Stond een knappe rode ST1100 (ABS/TCS/CBS) tussen enkele race "brommers" terwijl een knappe blauwe langs reed.

Eddy DM

Kilometervreter
Heb ik zondag (nog eens) in getoerd; rustige wegen (wél druk in Retranchement), dijkjes, schilderachtige dorpsnamen......heerlijk ontspannend.

Remy

4e Versnelling
Net, 5 minuten geleden, gezwaaid naar een blauwe Pan 1100 op de rotonde van de n235 bij purmerend.

Mister Vogezen

Klokje Rondrijder
Gisteren 24 juli rond 20.50 u op de Antwerpse ring een bordeaux 1100 met duo erop.
Op het achterste spatbord kleefde een sticker van solar lights als ik me niet vergis.
De motorfiets nam de afslag E19 naar Brussel.
Iemand van het forum ?
Ik zelf zat in de wagen , witte Peugeot 308.

Raaipan

Klokje Rondrijder
Vanmiddag omstreeks 14.30 uur reed ik als passagier mee in een auto op de N381 van Emmen ri. Beilen, werden wij ingehaald door een grijze ST1100, bestuurder met een gele fluo aan. Hij ging er af bij de afrit Zweeloo.
Iemand van hier?

Henry W

Kilometervreter
Zondag een blauwe in Deventer
rond 11.30 uur draaide gelijk Deventer in een oprit op naar de achtertuin

Diver2000

3e Versnelling
Vandaag geluncht in Otterlo.
Stond een grijze 1100 voor het restaurant/snackbar.
Zelf stond ik aan de andere zijde geparkeerd. Kwamen redelijk wat Pannetjes voorbij in de tijd dat we daar zaten.

Sancho Panza

5e Versnelling
GRAPPIG.... Ik heb serieus ook aan Gezwaaid gedacht... Maar @Garfield DEED het effe snel... :good:
Ik had net getankt, was al klaar, stopt er een Transalp. Gewoonlijk geen (echte) raakvlakken mee...

Maar als de berijder naar je toe loopt: Zo 1 heb ik er thuis ook... En ik zeg: Zit jij op het Forum?
Nou... Corona-Regels... Gerespecteerd! Maar er werd (in gedachten) broederlijk geknuffeld joh! Yahoo:

Korte samenvatting:
Op het plein bij Ome Gert...
Jij doet je banden bij Waffie...
HyperPro Ome Noot... Sinterklaas...
Wisseldag...

Je bent zo 20 minuten verder... Al het voordeel van de TINQ weer teniet gedaan!
Maar soms zijn dingen of moment-belevingen onbetaalbaar! :Biggrin

Maar wie is die @Tiesemans dan? Ik zit al veel langer op het Forum en hij is kilometervreter?
Zet hij bij elk nieuw Topic: Hoi! HOIHOI!!! Ja, ZO KAN IK HET OOK!

Als je een keertje eens iets zinnigs of nuttigs te melden hebt... Je hebt mijn nummer. :Clown:

Maar ik verwacht voorlopig geen telefoontje! Rofl

Sypie

3e Versnelling
Een zwarte Pan tussen Raalte en Zwolle vanmiddag, eind van de middag. Kwam een stuk achter me meerijden.

Henry W

Kilometervreter
:biker:
Vandaag gezaaid naar heel wat Pan eigenaars
1 gesproken ( ook Forumlid )
op de Ride Out. de Meern naar Den Haag en retour

onder weg in Oudewater nog een mooie blauwe
:biker:
top dagD6897503-F954-4A1E-B823-319234418A06.png61D6E772-E68D-4D33-92A7-F875BFD0C9D1.png

Werner1

4e Versnelling
Vanochtend naar donkerblauwe 1100, witte pinkerglaasjes en fully led. Dat moet wel iemand van 't forum zijn :)
Vlootjes filerend op de antwerpse ring en ikzelf op de grijze 1100 met oranje wielen en een kapôt achterlicht .

Nadien nog lekker in baksteenformatie tot in Vrasene

Portupan

Kilometervreter
@Jan banan is vanmiddag met de motor op de remork even langsgeweest.
Gasklepsensor afgesteld, waxsensor geprobeerd af te stellen, maar de startervalves stonden totaal uit balans. Deze gebalaceerd, maar dan is de motor warm.
Jan geinstrueerd hoe hij morgen met koude motor de waxsensor kan afstellen.

Raaipan

Klokje Rondrijder
Rond het middaguur gezwaaid naar de bestuurder van een grijze/beige ST1300, op de N374 (Hoogeveense weg) net ten zuiden van Westerbork. Ik reed ri. 'Börk', hij kwam er net vandaan.
Verder de gehele toer van vandaag geen Pan gezien! En er waren wat motoren bij de weg zeg!

Rimconator

Klokje Rondrijder
Gezwaaid naar een witte ST1300 richting zuiden toen wij naar noorden reden.

Ik was met de witte CX5 met het logo van Paybility.

@elmo jij misschien?

dragoonz92

3e Versnelling
Vanmorgen tussen 6.30 / 7.00 op de A2 Nabij Afslag Nieuwegein zuid richting utrecht gezwaaid naar een (kon het vanwege dat het donker was de kleur niet 100% zien) donker grijze of grijze st1300 of andere kleur:Biggrin

Jan Koekepan

Klokje Rondrijder
Vandaag op de A1 bij Amsterdam, reed nog een Pan, 500 liter regenwater verderop..
Een ST1100, dus even de zeiknatte vlerk opgestoken.. Bij hem regende het net zo hard!!
Het was tijdens mijn één na laatste rit op de Pan, morgen de XT1200 ophalen!!

Yahoo::Balloons:Yahoo::Cake:Yahoo::Gift:Yahoo::Partyblower:

Bovenaan