Gezwaaid naar:

Jan Koekepan

Klokje Rondrijder
Bedankt @Max, ik zal de glimmende kant boven houden!!
Jij hetzelfde toegewenst, maar ben hier nog niet weg hoor..
Tot op de eerstvolgende TDT, nog even wat mensen spreken..

• Leuk
Reactions: Max

Dik ST1300

3e Versnelling
Vandaag een pannetjesdag in regio Flevoland
Rond 09:00 bordeaux rode st1100 Waterlandseweg
Rond 17:15 A27 richting Almere,ST1300 Colorado blue
Rond 17:15, Gooiseweg, ST1300, Silver

Raaipan

Klokje Rondrijder
Eerlijk gezegd niet gezwaaid naar, maar wel gezien:
Vanmiddag in de wijk Korte Akkeren in Gouda, een grijze 1100 en
op terugweg naar huis op de A28 bij Amersfoort een donkerkleurige 1100.
Iemand van hier?
Ja, ja, ik was een eind van huis!

ThVis

2e Versnelling
Ik heb vandaag rondgetoerd in de kop van Overijssel, gewoon aan het werk. Mijn linkerhand eigenlijk nauwelijks aan het stuur gehad; zoveel mederijders gegroet. Ook veel pannetjes op de weg gezien, maar wie het waren...

DuinPan

Mega Mijlenmaker
Gespot door een motorvriend van mij in Zuid-Holland deze bijzondere combinatie van een ST1300 met zijspan. Iemand van hier?
IMG-20210418-WA0006.jpg

Henry W

Kilometervreter
Zojuist naar een mooie rode ST1100 uit Zoetermeer richting afslag A4
misschien bij de Esso vandaan
een grijze jas
de ST helemaal in Forum stijl met witte knippers

ik vanuit koekblik
iemand van hier ?
:biker:

Jan Koekepan

Klokje Rondrijder
229BFCEA-6864-44A3-85F2-BE810C8B4931.jpeg

Niet alleen “gezwaaid naar” maar ook even een zeldzaam plaatje gemaakt.
Twee illustere motorfietsen, zelden gezien: 2 Super Tenere’s op 1 foto! SUPER....
’t Manneke‘s S10 meets Jan KoekePan’s S10. We hebben ze even laten kennismaken.
Intussen hebben wij in het zonnetje een zeer prettig gesprek gehad. En: Geleerd!!
Was prettig, mooi je te treffen, zo vlakbij je geboorteplek...

DuinPan

Mega Mijlenmaker
@Jan KoekePan en @tManneke : fantastische foto maar hoe hebben jullie dat geregeld, een ontmoeting tussen een Belg uit Brussel en een Nederlander uit Schoonhoven in coronatijd met de grenzen dicht?

Laatst bewerkt:

Henry W

Kilometervreter
@DuinPan zie jij wel een een voertuig gecontroleerd worden in Nederland met een buitenlands kenteken

nee hier rijd alles, alleen wij mogen de grenzen niet over

er is een gezegde voor

een brutaal mens, heeft de hele wereld

en dan als je pech hebt, is het je een bekeuring waard ?

PanEuRoel

Klokje Rondrijder
@Jan KoekePan en @tManneke : fantastische foto maar hoe hebben jullie dat geregeld, een ontmoeting tussen een Belg uit Brussel en een Nederlander uit Schoonhoven in coronatijdmet met de grenzen dicht?
Correctie: de grenzen zijn niet dicht.
Als Nederlander mag je nu gewoon weer België inrijden, doorrijden en al het andere rijden wat je maar wilt. Je hebt geen " verklaring op eer" meer nodig. Als Belg mag je gewoon Nederland inrijden, er zijn geen beperkende regels van kracht.

Blijft natuurlijk een hele mooie ontmoeting, zeker als deze niet op voorhand was afgesproken. :Smile:

Laatst bewerkt:

tManneke

5e Versnelling
@DuinPan , @Henry W @PanEuRoel :

Bij verblijven minder dan 48u in NL vanuit BE en andersom zijn er geen beperkingen.
Dat Jan en ik zelf mekaar konden ontmoeten had te maken met
1. Allebei onlangs een Tenere gekocht
2. Jan had voor zijn motor wat nodig bij een zaak hier in BE
3. Die zaak bevindt zich niet zo ver van waar ik woon en last but not least
4. Die zaak bevindt zich in de straat waar mijn geboortehuis staat, en dit leek mij een goede aanleiding om dat na heeeeel veeeeel jaren nog eens te bezoeken.
Ik ben daarna nog naar Waffie in Nederland gegaan voor een nieuwe band, en dat mag ook want een noodzakelijke herstelling en bovendien minder dan 30km van de grens.

En daarnaast vind ik het gewoon leuk om mij binnen de grenzen van allerlei opgelegde beperkingen zo veel en vooral zo creatief mogelijk te bewegen. :cool:
Meer mensen zouden dat moeten doen trouwens, is gewoon leuk. :jin:

Henry W

Kilometervreter
@tManneke
helemaal top, en juist super om elkaar te zien en te helpen
uitleg was ook zeker niet nodig ( wel leuk om te lezen )

een beetje jaloezie, nu weet ik dat ik ook de grens over mag
en dat gaan we snel doen
een fijne avond

Jan Koekepan

Klokje Rondrijder
Was een fijne dag rijden. Een prettige ontmoeting met @tManneke, fijn mensch ben je!
Het bezoek was prima. De door mij bezochte motorzaak heeft de zaken (voor allroad motoren) top geregeld.
Er komen mooie sterke Bumot-koffers op de Super Tenere en een fantastische cockpit-brace.
Naast nog wat Altrider spul.. Voor de bezorgden onder ons: vanaf 19 april mag je België weer in!!!
Ik had bovendien een minder dan 24u oude “corona-vrij“ verklaring en verder:
Zoals mijn Belgische mede-S10 eigenaar al zei: Laat je leven niet teveel overheersen, hou de regie in handen..
Blijf veilig en hou vooral de glimmende kant boven, die glimlach komt vanzelf op je toet...

DuinPan

Mega Mijlenmaker
@Jan KoekePan en @tManneke : geweldig dat jullie dit hebben gedaan. Mijn vraag was geenszins kritiek maar oprechte verbazing dat dit soort uitstapjes naar elkaars buurland blijkbaar weer mogelijk zijn. Ook ik ben er van om de regels een klein beetje te verbuigen. Dat heeft er voor gezorgd dat ik vorige zomer toch de Vrsicpas en de Mangartpas in Slovenië heb gereden terwijl het land officieel gesloten was.

pas in Slovenië
20200918_132800 Mangartpas.jpg

Max

Kilometervreter
@DuinPan, ben er ook al een paar kéér geweest, mooi daar hé !

Bijlagen

• Slovenie 2015 014.JPG
    Slovenie 2015 014.JPG
    135,5 KB · Weergaven: 10
  • Slovenie 2015 032.JPG
    Slovenie 2015 032.JPG
    155,8 KB · Weergaven: 10
  • Slovenie 2015 040.JPG
    Slovenie 2015 040.JPG
    129,3 KB · Weergaven: 7
  • Slovenie 2015 015.JPG
    Slovenie 2015 015.JPG
    96,3 KB · Weergaven: 7

DuinPan

Mega Mijlenmaker
Dat is geen regels buigen, maar regels overtreden. :Smile:
Nee hoor, want je mocht wel op doorreis door Slovenië en daarbij alleen maar stopt voor benzine of de wc, en wij waren 'op doorreis van Oostenrijk naar Italië via Slovenië'. Als je het maar vaak genoeg voor jezelf herhaalt, ga je er zelf in geloven. :rolleyes:
Ik ben slechts 3,5 uur in Slovenië geweest

De mooie foto's van @Max ga ik hoop ik dit jaar zien. Begin juli wil ik opnieuw naar Slovenië, nu met vrouw, vliegtuig en huurauto

tManneke

5e Versnelling
@Jan KoekePan en @tManneke : geweldig dat jullie dit hebben gedaan. Mijn vraag was geenszins kritiek maar oprechte verbazing dat dit soort uitstapjes naar elkaars buurland blijkbaar weer mogelijk zijn. Ook ik ben er van om de regels een klein beetje te verbuigen. Dat heeft er voor gezorgd dat ik vorige zomer toch de Vrsicpas en de Mangartpas in Slovenië heb gereden terwijl het land officieel gesloten was.

Bekijk bijlage 42411
Mangartpas in Slovenië
Waar blijft dat reisverslag? :jin:

Henry W

Kilometervreter
Gisteren op de camping in Epe een grijze ST1300 met de eigenaar leuk gesprekje gehad
zat nog niet op het Forum, en wist er niet van

dat het nog bestaat,
natuurliijk ongevraagd uitleg gegeven

Henry0524

4e Versnelling
Ben gisteren nog ff met vrouwlief de hort op geweest, beetje omgeving midden-drenthe. Gezwaaid naar 3 1100's; een grijze bij Orvelte, een groene en een rode bij Westerbork..

Ediun

Motorrijles
Gisteren in Zeist, op de Dorpsstraat, kleur was volgens mij rood en een 1100. Ik stond langs de weg op de stoep. Ging samen met 2 andere motorrijders linksaf richting het Slot van Zeist. Misschien iemand van hier?

Tevens een 1100 gespot in Maarssen. In Fazantenkamp. Bij de appartementen tegen de voetbalvelden aan. Kleur weet ik niet precies meer. Misschien aanwezig op het forum?

Turbilence

4e Versnelling
Ik zag er vandaag een grijze ST1300 staan bij MKC Hazerswoude rond 13.00 uur
Eigenaar mogelijk helemaal in het fluorescerend geel...
Iemand van hier?

Henry W

Kilometervreter
Vanmiddag rond 13,00 uur tussen Voorschoten en Leidschendam

zilvergrijze 1300

wij op de fiets

echt gezwaaid, dochter lief zij al. Lekker boeiend zwaaien naar een fietser ‍♂️

Turbilence

4e Versnelling
Vanmiddag rond 16.45 uur, gezwaaid naar een rode ST1100 bij een rotonde in de buurt van Haarzuilen en Kasteel de Haar.

Dik ST1300

3e Versnelling
Ik zit net 2 min vanaf huis op mijn blauwe 1300 en passeer op de Tonselsedreef Harderwijk, een grijze 1300. Wijkgenoot?

Henry W

Kilometervreter
Vandaag een groene. In de hoekse waard, rond 14.00 uur achter Oud Beijerland

ik met duo op de mooie rode

Bart D

5e Versnelling
Er stond een rode St1300 in het winkel centrum de biezekamp in leusden met jas op het stuur.
Iemand van dit forum.

Bovenaan