Gezwaaid naar:

panman1100

Onovertroffen Panverslijter
Vandaag eerst bij Bogijn in Druten materiaal gehaald en daarna bij @motorob langs geweest , knietje en thermostaat gebracht ,
en toen langs de Maas en de Bergsche Maas weer huiswaarts gereden.
En als je dan zo over de dijken langs de rivieren rijdt , lekker rustig en weinig fietsers , dan zie je soms hele mooie plekjes en dingen ,
wat is Nederland toch een mooi land.

(ooievaar met jong langs de dijk bij Lith op de achtergrond)
20210531_145057.jpg

PlayMoto

2e Versnelling
vandaag naar 2 Pan's gezwaaid op de A44: donkerblauwe van A'dam-> Den Haag & dacht een rode de andere kant op.
uiteraard vanaf mijn gele dienstfiets Dirol:vroem:

Jan Pan

Moderator
Medewerker
Volgens mij heb ik op de A27 ter hoogte van Utrecht achter @Henk2511 gereden. Ik bedoel hoeveel vrachtwagens hebben met grote letters henk achterop staan? Ik wist het niet zeker, even er naast gereden en chauffeur keek over de bril terug. Was jij dat henk?

Henk2511

Mega Mijlenmaker
@Jan Pan kijk eens naar mijn avatar, ik heb ook een keer achter die vrachtauto gereden en daar toen een foto van gemaakt !!
dus helaas Jan, ik was het niet !! Drinks
wat grappig !!

tManneke

5e Versnelling
Gezwaaid naar een rode 1300 bij de abdij in Westvleteren. Ik was wel op de trapfiets. Op mijn enthousiast zwaaien geen reaktie, was ook net voor n kruising.

marc pan

Klokje Rondrijder
@tManneke
Da hedde dat ge overgelopen zijt naar yamasewa, de mensen vertellen dat door hé.
Misschien is déje motorijder er nog aan het bekomen.

Je had beter langs de abdij van Westmalle geweest,
dan hadden we eens ne goeie van bij ons hier kunnen drinken.
Ge weet toch nog dat ik die beloofd heb.

• Haha
Reactions: Jur

DuinPan

Mega Mijlenmaker
Bij mijn avondwandeling in Haarlem zag ik deze mooie grijze ST1100 staan in de Van Riebeecklaan, maar een kwartier lopen van mijn huis. Iemand van het forum?

IMG_20210616_201335.jpgIMG_20210616_201346~2.jpg

Laatst bewerkt:

Dik ST1300

3e Versnelling
@DuinPan, ik heb niets tegen op straat parkeren. Ik vind deze wel erg pontificaal op het trottoir staan. Denk aan onze medemens met handicap! Staat ook op de hoek, ontneemt het zicht van verkeersdeelnemers.

Raaipan

Klokje Rondrijder
Vanmiddag omstreeks 13.45 uur de bestuurder van een grijze ST1300 zien manoeuvreren op de p plaats bij koffiecorner de Boslounge, entree Nationaal Park Dwingelderveld nabij Spier en het Van der Valk hotel. Hij was zo druk bezig dat ik betwijfel of hij mijn opgestoken hand heeft gezien.
Een paar minuten later op dezelfde weg (N855) maar dichter bij Dwingeloo gezwaaid naar de bestuurder van een tegemoetkomende rode ST1300. Hij zwaaide terug.

Raaipan

Klokje Rondrijder
Op mijn elders beschreven toertje van vandaag, diverse Pan's tegengekomen. Tussen Hemrik en Beetsterzwaag een tegemoetkomende rode (iets anders rood dan de mijne) ST1300, we zwaaiden naar elkaar.
Op de Linderdijk langs De Lende kwam mij een ST1100 tegemoet, als een schaduw gevolgd door een Goldwing met duo, uiteraard zwaaiden we naar elkaar. Tijdens mijn stop in Ossenzijl kwam dit stel weer langs gereden.
Toen ik bij Balkbrug stond voorgesorteerd om de N48 richting Hoogeveen op te draaien, reed langs mij heen van Balkbrug richt Dedemsvaart een donkerrode ST1100, de bestuurder beroerde even de claxon als groet.

O ja, in het licht van dat andere topic, ik heb gezwaaid naar alle tegemoetkomende motoren. Opvallend was dat er dat vandaag niet zo heel veel waren.
Ik heb echter niet gezwaaid naar die twee malloten die mij tegemoet kwamen op de N48 en inhaalden over een dubbel doorgetrokken streep!

Jur

Mega Mijlenmaker
Gisteren een rondje Twente gedaan
Onderweg gezwaaid maar een Rode 1100 bij IJhorst en een zelfde in de buurt van Tubbergen.
Aan het eind van de dag gezwaaid naar @PRS bij de rotonde aan de Meppelerweg.

• Leuk
Reactions: PRS

Henry W

Kilometervreter
Vandaag rondje op de fiets
Hoek van Holland rond 15:uur
een 1100 met duo

Bijlagen

• 6C8B5D65-3F92-415D-A9F3-A04416A13DFE.jpeg
    6C8B5D65-3F92-415D-A9F3-A04416A13DFE.jpeg
    104 KB · Weergaven: 12
  • 12558DA3-57DA-44DE-8E7E-AA2577B7ACDF.jpeg
    12558DA3-57DA-44DE-8E7E-AA2577B7ACDF.jpeg
    149,1 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt:

PandaBlack

Kilometervreter
Gisteravond rondje rijden. Vlak buiten Den Helder liep een man met een Bordeaux rode 1983 Honda 650 Silverwing aan de hand. Meestal niet de makkelijkste methode om je Honda uit te laten dus zijn we maar even gekeerd en via het fietspad naar hem toe gereden. Heb wat klein gereedschap en en jerrycan mee dus wie weet.

Helaas was er geen redden aan. Plenty benzine, vonk en hele mikmak maar niet lopen. Accu was bijna leeggestart zonder resultaat. In het gesprek over de prachtige mini goldwing kwam naar voren dat de motor al 2 jaar in de schuur stond en dit het eerste ritje was. Weggezet met kwart tank E10 zonder toegevoegde stabilisator. Brandstof filter nakijken en ships... Slijmige aanslag. Denk dat de carbs uit elkaar mogen voor een ultrasoon reiniging.

Naast de kant van de weg konden wij jammer genoeg niets doen. Hij had gelukkig slechts een paar kilometer te gaan en was voorzien van water en een telefoon dus wij gingen verder en hij ging weer lopen. Wij hopen dat de onbekende biker veilig is thuisgekomen! En die geweldige 83'er ook.

Vandaag was echt een Pan dag;

13:25u heeeeel hard gezwaaid naar Zilveren ST1300 met fluor doorwaai op ventweg van de A7 tussen Den Oever en Wieringerwerf. Wij reden op de snelweg.

14:00u van Medemblik naar de A7 bij Agiport een Bordeaux rode ST1100 met Givi monokey 400 serie topkoffer. Bestuurder met borstelige grijze snor wees naar mij en ik naar hem. Vervolgens beide uitgebreid gezwaaid.

14:25 op de N99 een Blauwe ST1100 tegemoet met volgens mij een originele lage box.

Raaipan

Klokje Rondrijder
Je zou zeggen, daar moet toch een forumlid tussen zitten! Het verbaast me vaak dat er weinig reacties komen op postings in dit draadje. Kennelijk zijn er nog veel Panrijders die hier niet aanwezig zijn.

Raaipan

Klokje Rondrijder
Een tijdje geleden schreef ik over een weekendje Workum/Hindeloopen, waar ik in de haven van Hindeloopen een op leeftijd zijnde bestuurder van een ST1100 aansprak. Hij had nog nooit van het forum gehoord en scheen ook niet van plan enige moeite te doen hier eens te kijken.
Twee weken geleden kwam ik in Steenwijk een grijze ST1300 tegen. We reden beiden elkaar bijna stapvoets tegemoet en wanneer we een arm zouden uitsteken hadden we elkaar geraakt. Ik zwaaien, maar hij bleef stoïcijns voor zich uitkijken! Kennelijk iemand die naar geen enkele motorrijder de hand opsteekt, zelfs niet naar een mede ST1300 rijder. En reken maar dat hij mij gezien heeft!

DuinPan

Mega Mijlenmaker
@PandaBlack : ik heb tot mei 2017 ook zo'n bordeauxrode GL650 Silverwing uit 1983 gehad. Ik had er een GL1100 kopkoffer opgezet. Hele leuke motoren! Totdat bij mij de distributieketting ging lubberen en door de ontstane speling al mijn kleppen (8) stuksloegen op de zuigers :-(
20170324 1730 Haarlem Kruisstraat Pand 13 vierkant.jpg
Toen heb ik maar een ST1100 gekocht!

dragoonz92

3e Versnelling
gisteren gezwaaid tijdens een ritje zonder navigatie. naar een zilvergrijze Pan 1100, geen idee welke plaats maar we reden volgens de borden richting Flevoland van af regio Utrecht, ik reed in een groepje van 3 motoren een zwarte Honda GL1100 Goldwing een Candy red Kawazaki gtr1000 concours, en een geweldig mooie Ardend red Honda st1100 Pan European :p iemand van hier waarna ik gisteren gezwaaid heb?

Turbilence

4e Versnelling
Vandaag bij de brug in de Hoef gezwaaid naar een blauwe ST1300 en er werd vrolijk terug gezwaaid. Wij waren met z'n 2e op een rode ST1100.
Iemand van hier?

Dirk

3e Versnelling
Vanmorgen gezwaaid naar een grijze ST1300 in de buurt van giethoorn, en vanmiddag tussen epe en t harde een rode ST1300 met in het kielzog een zwarte deauville 700. Ik was met mn blauwe 1300.

Raaipan

Klokje Rondrijder
Vanmorgen werd ik bijna van mijn eigen oprit afgereden door een donker rode ST1100, de bestuurder in zwarte kleding met een geel/groene helm op zijn hoofd. Reed van Nieuweroord richting Nieuw-Ballinge. Ik was aan het harken en zwaaide je achterna, nee, gooide niet met de hark!
De hele dag kwamen hier opvallend veel motoren voorbij, zowel groepen als eenlingen. Kennelijk een georganiseerde tocht.

Raaipan

Klokje Rondrijder
Vandaag onderweg in de provincie Groningen, vanuit het mooie Westerwolde (het is net Drenthe) via de Pekela's naar het noordoosten en weer terug, gezwaaid naar de bestuurder van een net zo'n mooie rooie ST1300 als de mijne en ook nog een andere ST1300 gezien, waarvan ik de kleur niet meer weet, deze reed met een duo. Ik weet werkelijk niet meer waar ik ze tegen kwam, al die dorpjes, het duizelt me nog voor de ogen!

Bart D

5e Versnelling
1220 gezwaaid bij Zeewolde naar een grijze 1300
En in kampen ijselkade naar een rode 1300 wij liepen net weg bij de motor.

marc pan

Klokje Rondrijder
Ik kwam vandaag om 13.00u in Zundert een bordeaux ST1100 tegen, de eerste waren geen Pans.
Maak je kenbaar zou ik zeggen.

TonyPan

4e Versnelling
Gistermiddag 7 september op de A7 tussen Purmerend en Hoorn een auto (busje? weet ik niet meer) met aanhanger , daarop 2x een ST1300.
Een zilvergrijze en een antraciet zwarte.

Iemand van hier?

Brommert st1300

2e Versnelling
Vanmiddag naar een blauwe 1300 op de weg van Zaamslag richting Terneuzen, net voor de stoplichten bij het ziekenhuis.

Ik zat in de witte Zoom Zoom.
Ik denk dat je mij toen hebt gezien,ik heb die dag daar ook gereden.
Met een opengeklapte shark helm.
Zwarte alpinestars jas en kevlar broek.
En ik keek vast heel blij

Johan R.

3e Versnelling
Ik reed vandaag op de A 15 richting dorpsweg Rotterdam naar de Maasstunnel kwam er naast me bij het stoplicht een paarse dacht ik 1100 staan met andere uitlaten was een mooie roffel.
Wat is het steeds druk naar de maastunnel

Knorretje

2e Versnelling
Ik was gisteren incognito en verder dan Oude-Tonge zal ik nooit gaan denk ik. Uitgerekend daar zag ik een groep met ook een rode Pan European. Ik wees er naar maar had mijn duim moeten opsteken. Maakt het uit in Zeeland? Aardige mensen.

Bovenaan