Gezwaaid naar:

Lucky Luc

Moderator
Medewerker
Dat lag mijn zeilschip vroeger, heb haar op een gegeven ogenblik maar bij ons in de haven gelegd. In de zomer niet te doen naar OT met al die badgasten op de weg.

Bart D

5e Versnelling
Vandaag gezwaaid naar een blauwe St1100 met duo in het buitengebied bij Rheden.
En tussen Tiel en Buren naar een grijze St1300.

dragoonz92

3e Versnelling
Zaterdag in Nieuwland stond er een mooie bordeaux? rode op de Breezijde nabij kruising even gezwaaid
naar de eigenaar die er naast stond. iemand van hier? ik reed achter mijn vrouw aan die op een zwarte Goldwing 1100 zat

Winovani

3e Versnelling
Vandaag gezwaaid naar een bordeaux rode Pan met duo die net uit de Westerschelde tunnel kwam rond 12.00 uur.
Iemand van hier geweest?
Groeten van de blauwe Pan met duo :vroem:

kcools

3D printer
Okee @Henk2511
Om 13:16.27 en 18 seconden ben ik een oranje truck tegengekomen volgens de klok van mijn helmcamera.

1633447342811.png
De vaste camera geeft een iets andere tijd. Dat moet ik nog eens nakijken.

1633448301552.png
1633448589781.png

Dit was op de A28, afslag Huis ter Heide
In GVPlayer ziet er dit zo uit.

1633449064995.png

Dus het heeft er zeker alle schijn van dat ik je ben tegengekomen, maar ik me gewoon niet heb gerealiseerd dat jij het was. Sorry...
Daarom alsnog Henk, speciaal voor jou :vroem::Wavingyellow::Wavingyellow::thumbs-up-animated-emoji:

:)

Henk2511

Mega Mijlenmaker
Geweldig is dit @kcools !!
ik zag het ook pas hoor Kees toen je naast mijn cabine zat, maar op de klok van de auto was het 13.13 voor het gemak had ik er maar 13.15 van gemaakt, en ach, je kunt ook niet naar elke oranje auto zwaaien !! Drinks

Bovenaan