1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Groepsaankoop distributie-sets voorjaar 2018

Discussie in 'Groepsaankopen' gestart door Sancho Panza, 17 aug 2017.

1. Sancho Panza

Sancho Panza 5e Versnelling

Na de aanschaf van 17 sets in augustus 2017, begin ik hier weer opnieuw een groepsaankoop D-sets.
    Met frisse moed geven we het dus gewoon wéér een kans! :)

Wel iets meer op m'n gemakje, mijn drukke werk begint ook gewoon weer na deze zomervakantie.

Ik wil de spullen (afhankelijk van de aanmeldingen) uiterlijk eind december bestellen, dat is dus een ruime tijd om te inventariseren, maar het kan dus ook eerder worden.

Er kan alleen gekozen worden voor een riem van het merk Gates, wordt ook op David Silver aangeboden:
    Vrij vertaald: Eigenlijk dezelfde riem als die van Honda, maar zo'n € 50,- voordeliger...

Om het voor mezelf makkelijk te maken bestel ik dit jaar alleen een compleet pakket inclusief thermostaat + O-ring, en de benodigde 3 liter koelvloeistof van het (Shell) merk Kroon (Coolant -38 NF).

Het "pakket" bestaat dan standaard uit:

- Een distributieriem, merk Gates: --------> 30 euro
    - Een spanrol, origineel van Honda: ------> 56 euro
    - Een geleiderol, origineel van Honda: ---> 83 euro
    - Een veer, origineel van Honda: -----------> 3,50 euro.
    - Een O-ring, origineel van Honda: --------> 2 euro.
    - Een thermostaat van het merk Gates: ---> 6,65 euro.
    - Koelvloeistof Kroon: -----------------------> 7,50.
    - Verzendkosten naar huis:------------------> 6,95.

Dit maakt in totaal een bedrag van: ------> 195,60 euro.

De betalingen hoeven pas binnen te zijn als ik daadwerkelijk naar de Honda dealer ga.

Een officiële "wissel-dag" wordt t.z.t. pas besproken, in oktober ergens heb ik mijn eerste ervaring bij "Sleutelclub Houten".
    Sprundel is een mooie mogelijkheid voor degenen die daar in de buurt wonen.

Houten biedt plek aan 3 "wisselaars" maar misschien is er een mogelijkheid om er nog 3 extra te doen.
    Deze dag valt op een zaterdag, maar geschiedt altijd naast de activiteiten van de sleutelclub zelf.

In Sprundel kunnen sowieso(?) zo'n 6 sets gedaan worden worden, zeker met het nodige teamwerk.

Geïnteresseerden, geen enkele verplichting, laat het hier weten... Dan zet ik je in het onderstaande lijstje:

-01 Hondaman63 - Gorinchem - Wil nog steeds - maart - In Houten
    -02 Tim - Houten 31 maart- BETAALD -
    -03 Alfons - Wil graag 31 maart Houten - Heeft al koelvloeistof/thermostaat + O ring - (ook koelslangen/carburateurs als het kan) - BETAALD -
    -04 Sander90 - Houten 31 maart - BETAALD
    -05 Cire - Houten 31 maart - BETAALD
    -06 Pan Peter - Wil nog steeds - In Sprundel - BETAALD - Toch graag Houten 31 maart
    -07 Frank Sam - Wil nog steeds - ook waterpomp vervangen - BETAALD - Opsturen
    -08 Andreas - 2 setjes spanrollen, riem + dat veertje en koelvloeistof - BETAALD
    -09 Pan35i - Graag Houten - 1 set zonder koelvloeistof, O-ring en thermostaat - BETAALD
    -10
    -11
    -12
    -13
    -14
    -15
    -16
    -17
    -18
    -19
    -20 Ja, ik weet het... Weer een positief lange lijst inderdaad. :)

Laatst bewerkt: 28 feb 2018
  2. Hondaman63

Hondaman63 1e Versnelling

Hallo sanchez ik hondaman63 wil graag op de lijst. En complete pakket zit daar ook de spanrol e.d bij..
    Plaats mij graag op de lijst liefst ook in houten.

Groet edwin

Sorry niet goed gelezen alles zit in pakket dus kom maar op hahaha excuses

Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2017
  3. Sancho Panza

Compleet pakketje voor een riemwissel zoals hier boven beschreven inclusief de prijzen.
    Dus géén: radiator, koelslangen, remvloeistof, remblokken/schijven, banden, kuipruitrubbers, molybdeenvet et cetera... :Biggrin

We hadden al contact gehad, met deze spullen kun je weer 150.000 kilometers vooruit! Ik zet je op het lijstje... :)

4. sander90

sander90 Motorrijles

Count me in. Houten is mooi in de buurt voor mij.

5. Cire

Cire 5e Versnelling

Na de ervaring van afgelopen zaterdag wil ik ook wel de riem vervangen. Was erg leerzaam en leuk om naar te kijken.

Doe mij ook maar zo'n set Sander.:)

6. Pan Peter

Pan Peter 1e Versnelling

Sancho Panza,

Graag maak ik ook van deze gelegenheid gebruik !!
    Graag in Sprundel.

Met vriendelijke groet,

Peter Broeders.

7. Pan Peter

Pan Peter 1e Versnelling

Beste @Sancho Panza,

Wanneer wordt het lijstje ge-update ?
    Er moeten er zwz nog 3 bij, mezelf meegerekend ?

MVG, Peter Broeders.

Onnodige quote verwijderd en tekst aangepast door Admin.

Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2017
  8. Frank Sam

Frank Sam Motorrijles

Hallo Sanchez
    Ik wil me graag aanmelden voor de complete distributieset met spanrollen.
    Kan ik daarnaast ook een nieuwe waterpomp (complete) mee bestellen (want dat is dan meestal ook een stuk goedkoper) want de mijne is vastgelopen.
    Thanks en geef even aan wanneer er vooraf betaald moet worden.
    Groetjes Frank

9. SanderB

SanderB Beginnend Bestuurder

Ik stuur je even een Pb :)

10. Tim

Tim 2e Versnelling

Onnodige QUOTE verwijderd

Ik ben geintereseerd! zet me maar op de lijst
    met 101xxx uit 1992 mag die wel vervangen worden......
    Ik ben zelf handig maar durf me niet te wagen aan een distributie... 1 tandje verkeerd en R.I.P.

Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2017
  11. SanderB

SanderB Beginnend Bestuurder

Zet mij iig maar op het lijstje, het is tenslotte al eind december ;)

12. Sancho Panza

Na alle positiviteit in de zomer treedt blijkbaar bij mij (telkens) de herfst/winterdip in...
    Heb het ergste weer achter de rug en dan moet ik mijn "verplichting" na gaan komen vind ik.

Omdat er ergens ook al een linkje stond via Roukama voor een D-set voor €189,95 kan het zijn dat men zelf al het eigen initiatief genomen heeft om een set te bestellen.

Ik probeer iedereen in dit topic via een PB'tje te vragen of het bestellen nog nodig is.

Een wisseldag zal vermoedelijk echter pas plaatsvinden aan het eind van de zomer, dan ben ik op m'n best. :)

Wordt vervolgd...

• Leuk Leuk x 1
  13. panman1100

panman1100 VIP Medewerker

Sander ,
    Je zit nu in een winterdip , maar ik bekijk het toch op een positieve manier.
    De set van jou is uitgebreid met ; 0-ring + thermostaat + koelvloeistof + verzending en kost dan € 195,60 Good
    De set van Roukema (zonder deze extra`s) kost €189,95 Blush

Dus via de groepsaankoop toch voordeliger .:bravo:

En daar komt nog iets anders bij , als ieder op eigen houtje gaat bestellen (prima) ,
    maar vind je het dan nog leuk om een locatie te zoeken en hulp te vragen ?Unknw

Maar misschien wil iemand je wel helpen :Search: of eventueel deze taak tot zich nemen om eerder een d-riem wisseldag te organiseren , zodat ze niet tot het najaar moeten wachten.:Waiting:

• Mee eens Mee eens x 5
    • Leuk Leuk x 1
  14. Sancho Panza

Bemoedigende woorden Henk... En ik begin alweer op te krabbelen.
    Vandaar ook dat ik het topic opnieuw leven inblaas.

Misschien is eind augustus inderdaad wel erg ver weg en is het een goed idee om iets eerder een dag te plannen.

We gaan eerst bestellen en dan merken we het vanzelf. :)

• Leuk Leuk x 2
  15. Sancho Panza

Frank Sam wilde ook een nieuwe waterpomp bestellen, maar deze kosten 260 euro.
    Volstaat een 2ehandsje van 75 euro ook gewoon?

Heeft iemand ooit een gebruikte gekocht en zijn er nog controlepuntjes om op te letten bij de aanschaf?

16. Pan 35i

Pan 35i Beginnend Bestuurder

Sancho Panza heeft mij even op dit topic gewezen :Biggrin Dacht dat deze aanbieding al voorbij was.

Voor mezelf zou ik dan graag de volgende dingen bestellen:
    - Een distributieriem, merk Gates: --------> 30 euro
    - Een spanrol, origineel van Honda: ------> 56 euro
    - Een geleiderol, origineel van Honda: ---> 83 euro
    - Een veer, origineel van Honda: -----------> 3,50 euro
    - Bezorging? :p

Thermostaat en KVS is zo'n 1,5jaar geleden vervangenGood

Iemand al zicht op een wisseldag?

17. Sancho Panza

Ik heb 2 datums voorgesteld bij de locatie Houten, daar moet ik nog een reactie op krijgen.
    Voorstel is daar: 31 maart of 28 april.

Omdat, qua reisafstand, velen momenteel aan Houten de voorkeur geven moeten we even kijken wie er de hoogste "nood" heeft.

Sprundel is uiteraard ook nog een mooie optie, is alleen ietsje verder rijden.

Ik probeer uiteindelijk voor iedereen een plekkie te "regelen".

• Leuk Leuk x 2

Deel Deze Pagina