1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Groepsaankoop hyperpro veren voorjaar 2017

Discussie in 'Groepsaankopen' gestart door Ome Noot, 18 dec 2016.

1. Ome Noot

Ome Noot Moderator Medewerker

Mijne Dames en Heren,

Volgend op de succesreeks van de voorgaande jaren heb ik besloten wederom een groepsaankoop te starten.

De groepsaankoop zal sluiten op Woensdag 15 februari 2017
    Hierna krijgt iedere besteller van mij een Persoonlijk Bericht waar gegevens in staan over betalingen en dergelijke.

Wat wil ik van jullie weten:
    - Je Nickname, ( bijvoorbeeld Ome Noot)
    - Je Motor ( bijvoorbeeld ST1100 met ABS)
    - Het bouwjaar van je motor ( dat heeft te maken met de dikte van je vorkpoten.
    - Complete set, of alleen voorveren of achterveer. ( Tip... bestel een complete set)

Minimale deelname is 10 personen

Als alle betalingen binnen zijn, gooi ik de bestelling eruit en wachten we af tot alles geleverd is.
    Hou een levertijd van 8 á 10 weken in je achterhoofd.

Hoe bestel je ze?
    Gewoon een PB naar mij dan zet ik je op de lijst hieronder.

Meer informatie?
    Ook gewoon een PB

PS.. Ik zal zo vrij zijn om, met alle respect, onnodige posts te verwijderen.. Dit doe ik om het topic overzichtelijk te houden en is dus NIETS persoonlijks

Let op... Na Woensdag 15 februari neem ik voor deze groepsaankoop geen bestellingen meer aan.. Was best wel wat gedoe de laatste keer...

Ik zal proberen er weer vorkkeerringen bij te regelen.

Lijstje.....
    1. MarcQ..... ST1100..... 1999..... ABS..... ( 43 mm vork).... Komplete set ;) Good :Wavingyellow:
    2. Gerwin09....ST1300.... 2004.... ABS.... (45mm vork).... Komplete set ;) Good :Wavingyellow:

3. Dim.... ST1100 .... 1994.... Non ABS.... ( 41 mm vork)..... Komplete set set Geplaatst
    4. Wackywabbit.... ST1100.... 1998..... Non ABS ( 41 mm vork).... Komplete set Geplaatst
    5. Gert Jan.... ST1300.... 2006.... ABS.... ( 45 mm vork).... Komplete set set Geplaatst
    6. Stampan.... ST1100.... 2000.... ABS.... ( 43 mm vork).... Komplete set Afgeleverd bij Marco thuis
    7. Jeube.... ST1300.... 2006.... ABS.... ( 45 mm vork).... Komplete set ;) Good :Wavingyellow: set Geplaatst
    8. Eric Hartendorp.... ST1100.... Non ABS.... ( 41 mm vork).... Komplete set ;) Good :Wavingyellow:
    9. Handyman .... ST1300..... 2002....ABS....( 45 mm vork) ..... Komplete set
    set Geplaatst
    10. Haest Fons.... ST1300.... 2007.... ABS.... ( 45 mm vork).... Komplete set ;) Good :Wavingyellow: Wordt 27 april geplaatst
    11. Ruud van Drongelen.... ST1100.... 1990..... NON ABS..... (41mm vork).... Komplete set
    set Geplaatst

;) = Persoonlijk Bericht ontvangen
    Good= Betaling Ontvangen
    :Wavingyellow: = Sets staan in huize Ome Noot, te wachten op plaatsing

• Leuk Leuk x 5
    Laatst bewerkt: 25 apr 2017 om 20:10
  2. Ome Noot

Zo mensen,
    De inschrijving is gesloten... Jammer voor de mensen die dit topic te laat hebben meegekregen, maar geen nood... In het najaar van 2017 komt er weer een groepsaankoop.

Iedereen heeft nu een PB van mij ontvangen met betalingsgegevens.
    Zodra alle betalingen binnen zijn gooi ik de bestelling eruit.
    Ik verwacht binnen enkele weken de verensets binnen te hebben zodat we afspraken kunnen gaan maken voor het plaatsen.

3. Ome Noot

Hallo allemaal...
    Zoals jullie zien is er een nummer 11 op de lijst bijgekomen...
    Ja als je voor je werk een half jaar in het buitenland zit, kun je niet weten van de groepsaankoop.
    Dus daarom..

• Leuk Leuk x 2
  4. Ome Noot

Zo.. nog even geduld dan kan ik gaan bestellen..
    Ik moet nog twee betalingen ontvangen..
    :vroem::vroem::vroem::vroem::vroem:

• Leuk Leuk x 1
  5. Ome Noot

Mijne heren,

Aangezien jullie allemaal binnen afzienbare tijd met nieuwe veertjes willen rijden doe ik een dringende oproep aan de mensen die nog moeten betalen.
    Is het gek als ik zeg dat als ik voor 1 maart nog geen betaling heb ontvangen, ik deze onbetaalde bestellingen annuleer?

6. Gerwin V

Gerwin V 2e Versnelling

Ik ben hier net te laat voor, zie ik. Wat kost dat eigenlijk? Voor de volgende keer dan?

7. Rimconator

Rimconator Mega Mijlenmaker

8. mart kienhuis

mart kienhuis 2e Versnelling

Denk dat arno op dit moment niet echt met zijn veertjes bezig is.... Massa ontslag is daar helaas de spelbreker

9. Ozzy

Ozzy Administrator Medewerker

Hypernootje houd dit echt wel in de gaten hoor

10. mart kienhuis

Ja geloof ik wel maar alle nootjes zijn te kraken

11. Ome Noot

Hoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii lekkere rakkers.
    vandaag 9 van de 11 sets binnen gekregen..

Jullie hebben allemaal mijn telefoonnummer... bel me gerust om een verendate te plannen.

• Leuk Leuk x 3
    • Lol Lol x 1
  12. Wackywabbit

Wackywabbit Beginnend Bestuurder

Vandaag hele set gemonteerd door Ome Noot, toppie, meteen ff gesynchroniseerd, nu nog ff filter en membraam vervangen, bleek wat te lekken en t is helemaal af.
    Op de terugweg wel moeten stoppen voor ducktape, dit zodat mn mondhoeken niet steeds mn oren ophapten.
    Helemaal super, groot verschil met vanmorgen, vering super en veel minder trillen meteen.
    Muti Graci!

Edwin

• Leuk Leuk x 2
  13. Dim

Dim Beginnend Bestuurder

De knop "reageer" is niet bedoeld om direct onder een antwoord te antwoorden!!!

Mooi man! Ik heb afspraak staan voor komende dinsdag, kannie wachtuh....

Laatst bewerkt door een moderator: 30 mrt 2017
  14. mart kienhuis

Das zeker mooi want ik ben woensdag de lucky bird gaan steeds veiliger worden met al die hyper Pan's

15. Ieniemienie

Ieniemienie Kilometervreter

@mart kienhuis: Tip: Neem pleisters mee. Ome Noot weet wel waar ze voor nodig zijn. Hij zal ze, als je het vraagt, preventief aanbrengen voordat je weer naar huis gaat. Motorrijden gaat nog veel leuker worden!

16. mart kienhuis

Haha ja ik heb een donkerbruin vermoeden .maar wat denk je is 1mtr hansaplast genoeg en ik heb geen flauw idee hoe de motort straks mét nieuwe veertjes gaat rijden ,volgens de meeste grandioos

17. Ozzy

Ozzy Administrator Medewerker

2 rollen ducktape is nog niet genoeg

18. mart kienhuis

godv....... dat zal toch niet he.... ben net weer een beetje Clean aan mijn handen :Helpsign::Helpsign::Helpsign:

19. Gerwin V

Gerwin V 2e Versnelling

20. Ruurd van Drongelen

Ruurd van Drongelen Motorrijles

Vandaag mn hyperpro veertjes gemonteerd door ome Noot. Man man wat een genot was die rit naar huis. Ik had van te voren nooit gedacht dat het zoveel verschil kon maken. Op weg naar huis merkte ik dat ik onbewust over kuiltjes en hobbels ging rijden haha. De Pan leek wel aan het wegdek vast te plakken.
    Ome Noot nogmaals hartelijk bedankt voor de service en leerzame dag en Suus bedankt voor de heerlijke koffie.

21. Ome Noot

Als er nog mensen zijn die dit lezen en tijd hebben vanmiddag...
    Vanaf 13.00 uur heb ik nog een plekkie vrij...
    Dus wil je je veer geplaatst hebben, neem dan als de wiedeweerga contact met me op.
    Montagepunt schiedam...

22. Dim

Dim Beginnend Bestuurder

Wat een wereld verschil!!! De motor voelt veel vertrouwder aan. Gisteren alleen snelweg km gemaakt en daar merkte je de koersvastheid enorm, minder dweilerig/zwabberen. Vanmorgen mijn route naar het werk via binnendoorwegen gereden, zalig! Drempels neemt de 23 jarige weer als een jonge hinde! Ome Noot, bedankt voor de gezellige middag, Suus voor de tig bakken koffie! Echt een aanrader hyperpro veren, vergroot je rijgenot en veiligheid!

23. Ome Noot

En daar doen we het uiteindelijk voor Dimitri.
    Zo zie je maar dat je zelfs een Pan van de eerste generatie ( het is een motor die ondanks haar leeftijd het nog prima doet,) ook nieuw leven in kan blazen door enkel het plaatsen van een set nieuwe veren.
    Gisteren dus weer twee mensen helemaal heppie gemaakt....
    En zo zijn er al velen voorgegaan en zullen er nog velen volgen....

24. Ome Noot

Zoooo en weer een tevreden klant met een big smile richting huis.
    ST1300 waarbij alles lekker soepeltjes ging.
    Geen bouten die met een kango losgemaakt moeten worden...
    Keerringetje vervangen en ach... gelijk de carbtune er maar effe aan gehangen...
    Al met al weer een paar uurtjes lekker geknutseld

25. bpsw

bpsw 5e Versnelling

Lekker bezig Nootje

gr
    Bas

• Leuk Leuk x 1
  26. Ome Noot

27. mart kienhuis

Zo en die tevreden klant was ikke...en ach het was maar goed dat en geen webcam aan mijn helm hing want idd een nog smile van oor tot oor haha .zoals ome noot al zei ga je geen spijt van krijgen .vanmorgen half 11 aangekomen in Schiedam werd ik al hartelijk ontvangen door arno en zei gelijk kom effe een bakkie voordat we gaan sleutelen.daar ook weer op bijzondere wijze ontvangen door 2hondjes en 3poesjes en de vrouw Suus . Rond 11 uur aan de hang en yes alles ging voorspoedig dus geen kango of ander grof geschut los kunnen krijgen .
    Na wat gesleutel zaten alle veren er ik en omdat toch de tank omhoog stond effe de carbtune gedaan maar wonder boven wonder was daar niet heel erg veel mis mee wel wat beter afgesteld beter voor de motor en geen tril-billen meer haha .
    Nou alles er weer op en aan gebout tot slot nog even binnen wat opwarmen want het leek mooi maar schijn bedriegt.
    Onder het genot van een bakkie nog wat info uitgewisseld en de nodige leuke spulletjes gehad werd het tijd om de test uit te voeren en terug naar huis te gaan ...bij het bedanken van Suus in mijn wereld heet ze Truus haha woordverspreking maar ach ze begreep mijn verwarring want ik mocht weer rijden dus nogmaals sorry Suus .eenmaal op de grote weg was het O zo merkbaar ook de snelheid en gemak man-man heerlijk.ome noot hartstikke bedankt en ik ga nog vele kilometers genieten ik beveel het iedereen aan toppie .groet Mart

28. Gerwin V

Gerwin V 2e Versnelling

Ik kan niet wachten!

29. Ome Noot

Gerwin... je hebt een PB

30. Gerwin V

Gerwin V 2e Versnelling

31. Appie B.

Appie B. Beginnend Bestuurder

Top man die ome Noot!!!
    Allemaal weer n nieuwe brommer!!!

32. Gerwin V

Gerwin V 2e Versnelling

Ik moet nog wel ff wachten. Helaas.

33. jeube

jeube 1e Versnelling

Nou ja zeg, ik heb gewoon een nieuwe motor!
    Wat een verschil. Hij stuurt weer lekker strak.
    Ome Noot bedankt, je hebt weer vakwerk geleverd :bravo:

34. Gert-Jan

Gert-Jan 1e Versnelling

Ome Noot, in 1 woord: fantastisch.
    Bedankt voor de service, de gezelligheid, tips, de koffie en de vlaai. ... Jeube, daar moet ik ook jouw voor bedanken geloof ik :)

Vandaag in weer en wind heeft Ome Noot eerst Jeube aan een glimlach van oor tot oor geholpen en daarna mij.
    Bij korte dwars richels beter gedempt, vooral verschil in de voorvering (zo viel mij dat op), dus comfortabeler.
    En even (voor mijn doen) flink snel door die mooie lange bocht, kethelplein, van A20-A4 richting de benelux, strak!!, kortom een andere motor.

Deel Deze Pagina