Harz 2021

Rimconator

Klokje Rondrijder
Omdat we dit jaar geen toer kunnen doen met de 4 Fun Bikers in verband met het hele corona gebeuren zijn we voor het jaar 2021 alvast aan het plannen.

@Kinekurt @sven.magnus @Twointje Pan en ik zouden graag naar de Harz willen volgend jaar.

Daarom ook de volgende vragen:

• Goed hotel/uitvalsbasis?
  • vanuit omgeving Antwerpen er in 1 keer naar toe? Of in 2 etappes?
  • Routes/tips?
We zijn er inderdaad vroeg bij, maar dan kan de voorpret beginnen.

j.kuijper

4e Versnelling
Wij gaan over 14 dagen naar de Harz, daar hebben we pension der Tourstop besproken. Schijnt wel goed te zijn, ik laat het wel weten als we terug zijn.

j.kuijper

4e Versnelling
Vergat ik nog even te melden, 500mtr daar vandaan zit de schnitzel koning van de Harz. Schijnt helemaal geweldig te zijn.

j.kuijper

4e Versnelling
Even een update, der Tourstop is echt een leuk motorhotel. Gezellige eigenaren, het is een echt authentiek hotel wat je overal in de harz tegen komt. Dus ik zou zeggen, lekker boeken daar.

rav4

3e Versnelling
Ben er verschillende jaren achter elkaar geweest en kan alleen maar zeggen aanrader. Gezellige eigenaren en niet duur. Mooie omgeving om te rijden en uiteraard is de schnitselkoning iets wat je moet doen als je naar de Hartz gaat. :) Wel van tevoren laten reserveren. Als je bij de Tourstop reserveert kun je dat bij Peter of Jaqueline aangeven, dan reserveren zij een tafel voor jullie. Wij gaan volgend jaar weer.

Pathfinder

Kilometervreter
Een beetje een late reactie wellicht, maar dit jaar ook op de valreep nog even naar de Harz geweest.
We wisten eigenlijk niet goed wat we zagen, kilometers lang worden de bossen vernietigd door een of andere kever.

Effin, genoeg te zien en te rijden in de Harz. Ons hotel was goed genoeg, daar was ook de prijs naar. Is voorheen een Reha geweest, parkeren buiten voor de deur. Geen garage.
Bad Sachsa, daar zijn we geweest.

Zie foto's: https://photos.app.goo.gl/2tikBryaGhyP1dRUA

En wat routes:

Bijlagen

• 2014-08 Harz-Sauerland v1.3 NT2014.4.gdb
    1,2 MB · Weergaven: 24
  • Duitsland - Motortocht 1 Goslar Harz.gdb
    103,6 KB · Weergaven: 5
  • Duitsland - Motortocht 2 Goslar Harz.gdb
    109,5 KB · Weergaven: 4
  • Harz - heen via Sauerland v1 NTU2018.1.gpx
    4,8 MB · Weergaven: 9