Het zal maar een eland wezen....

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Rimconator

Klokje Rondrijder
13 mrt 2014
3.650
1.484
113
50
Hulst (NL)
Type motor
ST1300
Bijna zoiets meegemaakt in april vorig jaar in Sauerland. Vlak voor mij steekt een enorm everzwijn over.... :rolleyes:

Ven st1300

3e Versnelling
12 feb 2013
149
37
28
Venray
Type motor
ST1300
Hallo Richard,

Schrok het everzwijn van jou of jij van hem?

Gr Henk

Rimconator

Klokje Rondrijder
13 mrt 2014
3.650
1.484
113
50
Hulst (NL)
Type motor
ST1300
Toen we aan het rijden waren zag we aan de rechterkant wat bruins bewegen, dus even rustig aan. Aan de linkerkant liep blijkbaar een vrouwtje met een kleintje. Net voordat ik voorbij reed stak meneer rustig over.....

Gelukkig reden we baksteensgewijs.

DuinPan

5e Versnelling
10 dec 2017
445
484
63
57
Haarlem
Type motor
ST1100
Sapperdeflap, dat zie je ook niet aankomen. Ik heb in Noorwegen wel gehad dat een hert werd aangereden door de auto recht voor me. Het hert werd op de achterflank geraakt en vloog tollend met gespreide poten door de lucht naar de andere berm. Dat was geen leuk gezicht en geluid... Ik heb toen wel gedacht: stel je voor dat ik op de motor het hert had aangereden...

Laatst bewerkt:

DuinPan

5e Versnelling
10 dec 2017
445
484
63
57
Haarlem
Type motor
ST1100
Ook hiervan kan ik alleen maar zeggen: sapperdeflap. Een zwaan door de voorruit van je vrachtwagen... Als je die op de motor tegenkomt lig je ergens in de berm met die zwaan om je nek.
Ik heb een keer gehad dat ik (lang lang geleden) met mijn broer achterop langs een kanaal reed. Plotseling vloog er een eend op. Ik bukte weg, maar mijn broer keek net over mijn rechterschouder en kreeg de eend vol in z'n gezicht waardoor zijn zonnebril verbrijzelde in z'n rechteroog. Groot drama, veel bloed (had ik niet in de gaten, maar ik had toendertijd een wit leren jack en toen ik thuis kwam zag mijn moeder alleen maar heel veel bloed achterop mijn witte jack), snel met de auto naar het ziekenhuis, heel veel pijn, en uiteindelijk toch wel een gevoelig rechteroog aan overgehouden die geen lenzen verdraagt.