1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hyperpro Groepsaankoop Voorjaar/Zomer 2018

Discussie in 'Groepsaankopen' gestart door Ome Noot, 25 mrt 2018.

1. Ome Noot

Ome Noot Moderator Medewerker

allo Allemaal.

Dan heb je net een techniekdag achter de rug.
    En wat blijkt dan... er is nog steeds behoefte aan Hyperpo veren.

Komt dat nou effe mooi uit..
    Starten we toch gewoon weer een nieuwe groepsaankoop.
    Iedereen verdient het uiteindelijk om een strak sturende Pan onder zijn zitvlak te hebben?

Groepsaankoop nummer 1 van het jaar 2018.

Wat wil ik van jullie weten:
    - Je Nickname, ( bijvoorbeeld Ome Noot)
    - Je telefoonnummer ( 06-12345678)
    - Je Motor ( bijvoorbeeld ST1100 met ABS)
    - Het bouwjaar van je motor ( dat heeft te maken met de dikte van je vorkpoten.)
    - Complete set, of alleen voorveren of achterveer. ( Tip... bestel een complete set)

Minimale deelname is 10 personen en prijzen worden enkel per PB bekend gemaakt

Inschrijving sluit NIET, echter bestelling geschiedt uitsluitend bij ten minste TIEN bestellers

Als alle betalingen binnen zijn, gooi ik de bestelling eruit en wachten we af tot alles geleverd is.
    Hou een levertijd van maximaal 6 weken in je achterhoofd.
    Hoewel de leveringen dit jaar wel behoorlijk snel zijn na bestelling.
    Doelstelling is natuurlijk dat iedereen met een strak sturende Pan de Eifel, Harz, Dolle Mieten, Eau de Cologne of weet ik veel wat voor mooi stuk asfalt ter wereld, de weg op kan.

Hoe bestel je ze?
    Gewoon een PB naar mij dan zet ik je op de lijst hieronder.

Meer informatie?
    Ook gewoon een PB

En gelijk maar een lijstje..
    1. Erik Dijkstra.... ST1100.... 1997.... NON ABS.... (41 mm vork).... Komplete set Verenset geplaatst
    2. Winovani.... ST1100.... 1996.... NON ABS.... (41 mm vork).... Komplete set Verenset geplaatst
    3. Revalon.... ST1300.... 2004.... ABS.... (45 mm vork).... Komplete set Verenset geplaatst
    4. Wim ST1100.... ST1100.... 1999.... NON ABS.... (41 mm vork).... Komplete set Verenset geplaatst
    5. Ruurd van Drongelen.... ST1100.... 1998.... ABS.... (43 mm vork).... Komplete set Verenset geplaatst
    6. Steven Van Dessel .... ST1100.... 1996.... NON ABS.... (41 mm vork).... Komplete set Verenset geplaatst
    7. Marcel Ponte.... Kawasaki.... ZX7R.... NON ABS.... (43 mm vork).... Komplete set.. Das me zwagert :Biggrin Wink: :good: Plaatsing als mijn zwager klaar is met zijn tuin hahahaha
    8. Frits Wortelboer.... ST1300.... 2009.... ABS.... (45 mm vork).... Komplete set Verenset geplaatst
    9. Tim.... ST1100.... 1993.... NON ABS.... ( 41 mm vork).... Komplete set Verenset geplaatst
    10. Gert Jan Gunink.... ST1300.... 2002.... ABS.... (45 mm vork).... Komplete set Verenset geplaatst
    11. Minibenz.... ST1300.... 2006.... ABS.... (45 mm vork).... Paarse Achterveer :BiggrinWink: :good:Plaatsing 8 juli
    12. PanPaul.... ST1100.... 1999.... ABS.... ( 43 mm vork)..,.. Komplete set Verenset geplaatst
    13. Oppie.... ST1100.... 1999.... ABS.... ( 43 mm vork).... Komplete set Paarse veer :Biggrin Wink: :good:
    14. Vosje.... ST1100.... 1990.... NON ABS.... ( 41 mm vork ).... Komplete set Veren Geplaatst
    15. Basenco.... FJS 600... Komplete set
    Geleverd en inmiddels geplaatst
    16. Toveropa.... ST1300.... 2006.... ABS.... ( 45 mm vork ).... Komplete set Verenset Geplaatst
    17. Hunting.... ST1300.... 2006.... ABS....( 45 mm vork ).... Komplete set Verenset Geplaatst
    18. John77.... ST1100.... 1997.... NON ABS.... ( 41 mm vork ).... Komplete set Verenset Geplaatst

19. RobD.... ST1300.... 2004.... ABS.... ( 45 mm vork ).... Komplete set :Biggrin Wink:
    20. FrankM.... ST1100.... 1990.... NON ABS.... ( 41 mm vork ).... Komplete set :Biggrin Wink:
    21. Limbobiker.... ST1100.... 1992.... NON ABS.... (41 mm vork ).... Komplete set :Biggrin
    22. Staps.... ST1100.... 1992.... NON ABS.... ( 41 mm vork ).... Komplete set :BiggrinWink:
    23. Bert Willems.... ST1300.... 2009.... ABS.... ( 45 mm vork ).... Komplete set VERLAAGD :Biggrin Wink:
    24. Grizzly.... ST1300.... 2004.... ABS.... ( 45 mm vork ).... Komplete set :Biggrin Wink:
    25. Maarten Hendriks.... ST1100.... 1996.... ABS.... ( 43 mm vork ).... Komplete set :BiggrinWink:
    26. Jan Koekepan.... ST1300.... 2006..... ABS.... ( 45 mm vork ).... Komplete set :BiggrinWink:
    27. Sylvia..... CBF 600.... 2008.... ABS.... ( 41 mm vork ).... Komplete Standaardset :BiggrinWink:
    28. Pan 35i.... ST1100.... 1993.... ABS.... ( 41 mm vork ).... Komplete set :Biggrin Wink:

:Biggrin = PB gestuurd
    Wink: = Betaling verwerkt
    :good: = De veertjes staan keurig te wachten op plaatsing bij Ome Noot Thuis

De schuin gedrukte sets zijn besteld en betaald.. en now we wait

Dames en heren.. Nog even het volgende.
    Om dit topic leesbaar te houden zal ik alle berichten als.. Ome Noot graag een prijsopgave en wakostatan en zo verwijderen.
    Da's niks persoonlijks he.

Laatst bewerkt: 22 jun 2018 om 14:46
  2. Ome Noot

Geachte boeren, burgers en buitenlui.
    We zitten nu op een aantal van 10.
    Wat betekent dat?
    Nou dat is heel simpel.
    Iedere besteller krijgt vandaag of morgen een PB van me met de betalingsgegevens.
    Zodra alle betalingen binnen zijn gooi ik de bestelling eruit.
    De voortgang is te volgen in het starttopic.
    Dit betekent overigens niet dat de groepsaankoop nu gesloten is.
    Ik bestel die sets om het plaatsen ervan een beetje beheersbaar te houden voor mezelf.
    Dus laat je er niet van weerhouden om gewoon te bestellen..

Laatst bewerkt: 4 apr 2018
  3. Ome Noot

Vandaag de set voor de Kawasaki ZX7R opgehaald bij mijn leverancier.
    Uit eigen middelen heb ik een extra set Hyperpro veren vor de 1300 meegenomen.
    Dit is geen heavy duty set zoals ik ze altijd bestel.
    Zit je dus voornamelijk alleen op de motor of blijft het gewicht van jou en dus zwaar onder het maximum toelaatbare gewicht dan is deze set misschien iets voor jou.
    En ondanks dat deze set niet in de groepsaankoop valt is uiteraard de montage en de koffie inbegrepen.
    Kom maar op met die PB... Wie het eerst komt, wie het eerst maalt

• Leuk Leuk x 1
    Laatst bewerkt: 11 apr 2018
  4. Ome Noot

Mijne heren...
    Ik heb hier een stelling vol met veren.
    En voor één meneer
    heb ik zelfs voor een ST1300 een paarse achterveer.
    Ik zei tegen mijn leverancier geef maar mee anders had iemand bezweken
    onder een levertijd van vier tot vijf weken.
    Dus zeg jij nou.. een paarse achterveer maakt mij niet uit nee.
    Stuur me dan maar even een watsapp berichtje of een PB.

Wil je dus snel genieten van een strak sturende Pan.
    neem dan even contact op met deze kale man.
    Neem ik nou niet direct op en denk je wat zijn dat voor streken?
    Stuur dan een SMS, watsapp, PB of doe dan even de voicemail inspreken
    Mogelijk maak ik iedereen zelfs volgende week al blij.
    Ik ben namelijk van 20 tot 29 april helemaal vrij
    Koningsdag uiteraard niet,
    want dan zit ik op een terras alwaar ik van een koude pils geniet
    of zoiets

• Lol Lol x 4
    • Leuk Leuk x 1
    • Winnaar Winnaar x 1
    Laatst bewerkt: 17 apr 2018
  5. RevaLon

RevaLon 3e Versnelling

Zegt als eerste reactie wel even genoeg lijkt me....
    35858631-happy-smiley-face-cartoon.jpg
    en Au Au Auw die pleisters laten steeds los

• Leuk Leuk x 1
    • Lol Lol x 1
  6. Ome Noot

Hahahahaha dat zegt alles

• Leuk Leuk x 1
  7. Gert-Jan Gunnink

Gert-Jan Gunnink 1e Versnelling

Zo weer thuis na een bezoekje aan ome Noot voor een complete set veren. Man ik krijg die grijns niet van mijn gezicht. Wat een wereld van verschil! Wegligging: fantastisch. Ome Noot bedankt. :Biggrin Jij en Bas ook bedankt voor alle tips.

• Leuk Leuk x 3
  8. RevaLon

RevaLon 3e Versnelling

Of ik nog naar huis kwam.... ik vond het een gekke vraag, wat jij Ome Noot.

Was een leuke eerste kennismaking afgelopen vrijdag. Ome Noot heb van je sleutelwerk genoten, heel vakkundig ging je te werk,het ging allemaal zo soepel en vedomde snel dat ik ook lekker heb kunnen mee helpen Unknw

OME Noot je bent een geweldige Vent
    Jammer dat we niet dezelfde humor hebben en je niet van een babbeltje houd Tease
    Maar voor de rest ben je een kanjer :good:

Heb nog steeds van die Yahoo:momenten...
    en weer een Yahoo:

• Lol Lol x 2
    Laatst bewerkt: 21 apr 2018
  9. PanPaul

PanPaul 4e Versnelling

Ben volgende week donderdag pas aan de beurt :Sip:

10. Tante Anita

Tante Anita Kilometervreter

@PanPaul ben je al aan het afkruisen op de kalender?

• Mee eens Mee eens x 1
  11. RevaLon

RevaLon 3e Versnelling

@PanPaul je wachten zal beloond worden. Maardanheb je een ander probleem bikersmile.jpg

• Lol Lol x 2
  12. PanPaul

PanPaul 4e Versnelling

Ik heb een integraal Rene ;)

• Lol Lol x 1
  13. Tante Anita

Tante Anita Kilometervreter

@RevaLon gratis proteinen. Insecten schijnen heel gezond en voedzaam te zijn. Je moet ergens die veren mee terugverdienen :Biggrin

• Lol Lol x 1
  14. RevaLon

RevaLon 3e Versnelling

@ panPaul Je zal met dit weer wel met open vizier rijden neem ik aan, dan zal het resultaat het zelfde zijn :Biggrin komt wel goed...

• Lol Lol x 1
  15. PanPaul

PanPaul 4e Versnelling

Rijd eigenlijk eventjes (10 dagen) helemaal niet want ben op Curacao vakantie aan het vierenDirol, heel vervelend dat het in NL nu juist zulk mooi weer is.

• Leuk Leuk x 1
  16. Tim

Tim 2e Versnelling

Vandaag was ik aan de beurt voor de nieuwe veertjes :)
    Die Pan van mij was er ook echt aan toe!!!! slingeren in bochten als er oneffenheden in de bocht zitten en als je hard over een drempel reed klapte de achtervering tot het eind in :bad idea:
    Dus ik vanochtend vroeg op naar ome noot, daar aangekomen was het de rotterdamse gezelligheid waar ik mee ontvangen werd en na een bakkie pleur begon Ome Noot aan de veren wissel

In 2 uur en een hoop ge auwehoer :Clown: zaten we al weer boven om onze handen te wassen
    nog even een drankje en de terug reis kon beginnen

Op de 1e rotonde merkte ik het verschil al, veel beter dit :vroem: vervolgens kwam ik ring utrecht weer op (vertrouwd gebied) en kon ik eens bochten vergelijken die ik voorheen reed...
    PPFFFF peanuts deze bocht waar ik voorheen op de rechterbaan bleef hangen reed ik nu links en reed 30km harder dan voorheen :biker:

Hoppa gas er op, elke bocht er na was een feest :Cake:

Ik kan het iedereen aanraden om de veren te vervangen voor een hyperpro setje, je krijgt er een nieuwe motor voor terug na het plaatsen van de veertjesYahoo:

@Ome Noot THX Man voor deze upgrade!!!!! Toppertje

• Leuk Leuk x 1
    Laatst bewerkt: 22 apr 2018
  17. Ome Noot

Graag gedaan Tim... Was weer een leuke week met al die tevreden hyperpro klanten..
    En daar doe ik het voor.

• Leuk Leuk x 2
    • Winnaar Winnaar x 1
  18. Wim st1100

Wim st1100 1e Versnelling

Ja hoor vandaag was ik aan de beurt om een ontmoeting te hebben met de veren docter. Na een zeer vriendelijk welkom, is ome noot begonnen aan de klus die soepel en lekker verliep. Gelijk aan de carbtune geweest en nu... Wat een verschil ik ben nog een beginnende motorrijder maar wat een wereld van verschil, de Pan gaat nu door de bocht zonder een wiebel. Het is ook met de zoon achter op nu gewoon mogelijk een drempel te nemen zonder de eindstop te voelen. Echt een aanbeveling om hyperpro veren te monteren Ome noot nogmaals bedankt voor het plaatsen
    Groet Wim

• Leuk Leuk x 2
  19. Oppie

Oppie 5e Versnelling

Ik zeg, laat de nieuwe aankoop maar komen.......... ronde 2 voor 2018

20. Phaedrus

Phaedrus Motorrijles

440 km fietsen had ik er voor over. Mét plezier!

Voornamelijk het verschil in heen en terugtocht was heel verschillend.
    Door de forse wind had ik bij de heenrit de ganse tijd last van deining, bij terugtocht was dat (niettegenstaande fellere wind) niet meer het geval.
    Ik had nog last van de wind, maar niet meer van deining.

Net hetzelfde verhaal in de bochten, je kunt niet enkel harder (mocht dat de bedoeling zijn) maar het is vooral veel veiliger. Geen gewiebel meer, de motor staat terug op rails als ware het een nieuwe.

Dus, de operatie (UPGRADE) is meer dan geslaagd en bij deze wil ik Ome Noot bedanken voor de service en die blijkomend een geïnteresseerde leek (mezelf) nog netjes van uitleg, een drankje en gezelligheid voorzien heeft! Onbetaalbaar!

• Leuk Leuk x 1
    • Top Top x 1
  21. PanPaul

PanPaul 4e Versnelling

Het lag dus niet aan mij!Yahoo:
    Wat een opluchting met de nieuwe veren vandaag.
    Ik heb bijna twee jaar gedacht dat ik nog steeds last had van mijn ongeluk (zie topic https://st1100-1300.eu/posts/97566/) maar nu met de nieuwe veren blijkt dat mijn 1100 zelf gewoon niet in staat was om strak een bocht om te gaan. Ik had de fiets al te koop staan maar dat gaat nu dus even niet door.
    Hartelijk dank @Ome Noot voor het sublieme sleutelen en de uitleg, ik heb weer een en ander bijgeleerd.

Een blij ei.

• Top Top x 2
    • Leuk Leuk x 1
    Laatst bewerkt: 27 apr 2018
  22. Ruurd van Drongelen

Ruurd van Drongelen Beginnend Bestuurder

Ik weet dat het cliché klinkt maar de verhalen van mijn voorgangers zijn waar. Je merkt echt het verschil als je met hyperpro veertjes gaat rijden. Vooral in de bochten merk je het verschil.
    Afgelopen woensdag was het mijn beurt om bij ome noot de veertjes te vervangen. Weer fantastisch geholpen en ook gelijk een keerring vervangen die een beetje lekte.
    Arno weer hartstikke bedankt voor je hulp, gezelligheid en het lekkere bakkie pleur.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Leuk Leuk x 2
  23. Oppie

Oppie 5e Versnelling

Jajaja, nou weet ik het wel :Biggrin:vroem:.........kom op met de nieuwe ronde hahaha.....ik wil ook.

• Lol Lol x 1
  24. Tim

Tim 2e Versnelling

Geloof me, er gaat een nieuwe wereld voor je open! je fiets stuurt strakker dan OOIT!
    zorg dat je bij de volgende groepsaankoop zit

• Leuk Leuk x 1
  25. Ome Noot

Ik zit ook te wachten op een reactie van Rob.
    hahahahaha...

• Mee eens Mee eens x 1
  26. Winovani

Winovani Beginnend Bestuurder

Nou ome Noot je zei het al toen ik weer richting Zeeland ging, 'ik zie de cliché reactie wel weer'. Het is dus echt waar, strakker, hobbels en bobbels 'so what' gewoon genieten!
    Eerst een bakkie gedaan met een Zeeuwse bolus, daarna aan de slag (soms even schuilen voor een plaatselijk buitje). En inderdaad voor je het weet is de klus geklaard! Ook Mark612 kwam nog langs met het zadel wat ik graag wilde hebben, dus hoefde ik niet speciaal door te rijden. Nogmaals bedankt allebei en tot een volgende keer! IMG_20180428_112517884.jpg IMG_20180428_152338.jpg

• Leuk Leuk x 5
  27. Basenco

Basenco 3e Versnelling

En ook ik ben ge-hyperpro-ed. En wat stuurt mijn fietsie lekker!!! Ome Noot, wederom hartstikke bedankt voor het lachen en de goede zorgen!!

• Leuk Leuk x 1
  28. Vosje

Vosje 2e Versnelling

Ik hoop dat ik binnenkort hetzelfde kan/mag roepen.
    Wacht nog op het moment van aankoop!

29. Ome Noot

Komt goed..Vosje.
    Ik ben aan het wachten op antwoord van mijn leverancier voor de aantal sets die nu op de lijst staan.

• Leuk Leuk x 1
  30. Ome Noot

Mijne heren.
    Er zijn weer een aantal verensets binnen gekomen, zoals te zien is in het starttopic.

We hebben een heel klein probleempje.
    Mijn leverancier heeft me te verstaan gegeven dat het minimale aantal verensets wat besteld kan en mag worden op tien ligt.
    Ik heb net nummer 19 en 20 opgenoteerd.
    Dit betekent nog acht te gaan.
    Kijk, ik gun iedereen een strak sturende Pan, maar daarvoor problemen krijgen met mijn leverancier zie ik niet zitten eerlijk gezegd.
    Ik reken op jullie begrip.

31. Ad2002pan

Ad2002pan Kilometervreter

Noot ,
    Leg me bovenstaand eens uit , begrijp het niet?

32. Timbo

Timbo Moderator Medewerker

Als ik naar de eerste post kijk,
    heb ik zo'n vermoede dat set 1 t/m 18 al besteld waren.

Als dat zo is, is nr. 19 weer nummer 1 van e 10.
    ziet er wel een beetje raar uit. Drinks

33. Ome Noot

Nou kijk Ad.
    Als ik in bulk bestel is dat voor mijn leverancier en voor mij handiger en dus beter te behappen.
    ten tweede. Als ik in bulk bestel kan ik de prijs rekenen die ik u reken, anders zou het een stuk duurder worden en dan is het ineens niet meer interessant ben ik bang.
    Snap je...

En Timbo.
    Als ik het vanaf het prille hyperpro begin zou nummeren zouden we nu op 225 bestelde sets hyperpro zitten waarvan er 219 zijn geplaatst.

Hoe kom ik aan die getallen?
    Ik plaats al hyperpro sinds 2006.
    Ik vond ergens een oude dvd waar al die gegevens nog op stonden.
    Statistiek gemaakt in excel en ja dan kom je aan die getallen.
    Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik ze niet alle 219 zelf geplaatst heb.
    Er zijn ook een 18 tal bij het toenmalige steunpunt Oost bij Ozzy en Eef geplaatst evenals in Sprundel en Almeloooooo.

34. Limbobiker

Limbobiker Motorrijles

Limbobiker wil ook nieuwe veertjes

35. Ome Noot

hahaha Ik zet je op de lijst Limbobiker

• Leuk Leuk x 1
  36. Vosje

Vosje 2e Versnelling

Zo, mijn Pan is gehyperpro-d.
    Wat een fijne kerel ben je Arno.
    Je klets me de oren van m'n kale kop en ondertussen leg je ook nog uit wat je allemaal aan het doen bent. Nog geen anderhalf uur later kan ik een proefrondje rijden over de parkeerplaats. Voelt direct al heel anders aan.
    Nu een bakkie koffie bij je op een bank en straks lekker strak terugrijden naar Rijen.
    Arno, kerel, superbedankt voor het werk, de gezelligheid en de koffie!!!

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

• Leuk Leuk x 3
    Laatst bewerkt: 31 mei 2018
  37. Vosje

Vosje 2e Versnelling

:good:nou de terugrit was ook een aangename verrassing! Dat het allemaal strakker stuurt had ik wel verwacht, maar dat het zoveel verschil zou uitmaken. Vooral bij het inhalen van vrachtwagen-combinaties met zijwind van rechts, had ik voorheen nogal last van het zwabberen van de voorvork. Nu stuurt het lekker straks en nergens last van.
    Dus Arno, nogmaals super bedankt voor het faciliteren van deze groepsaankoop en helemaal voor het geheel belangeloos monteren van de veren.:bravo:

38. Bert willems

Bert willems Beginnend Bestuurder

Hoi ome Noot

Zet mij maar op de lijst voor de aankoopen

Hyper vereen Complete set Verlaagt.

Tel nummer verwijderd ivm privacy, bericht doorgestuurd naar Ome Noot in p.b.

• Leuk Leuk x 1
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 jun 2018
  39. dakkie

dakkie 5e Versnelling

@Bert ik zou mijn telefoonnummer weghalen

40. Toveropa

Toveropa 3e Versnelling

Ome noot de kleur van de veer maakt mij niets uit paars groen geel zit toch geen verschil in behalve dan de kleur
    als ik de reactie's lees moet hyperpro wel zo geweldig zijn dat ik gewoon niet meer kan wachten om dit ook te beleven en geloven.
    mijn motor is maar een zwabberkont en als ik iets te hard een linkerbocht neem gaat mijn stuur trillen
    en volgens de reactie's is dit straks verleden tijd.
    En nog even nou ja even een Bagster zadel kopen in Deurne, is maar 2 uur rijden, en Dashbord led verlichting en dan is het even de rem erop

Laatst bewerkt: 1 jun 2018
  41. Erik Dijkstra

Erik Dijkstra Motorrijles

Wat een verschil......

Vanavond bij Ome Noot op visite geweest. Omdat ik er toch was maar gelijk even alle veertjes vervangen.
    Wat een verschil. Je merkt dus echt verschil tussen de heen- en terugweg. Wat een gezwabber op de heenweg. Knooppunt Ridderkerk op draaiend dacht ik nog dat ik onzeker was, beetje nat wegdek en die kont van die Pan maar zwabberen.

Toen op de terugweg....het was opgehouden met zachtjes regenen...het was compleet anders. Zo strak....niet normaal.

Ome Noot nogmaals hartelijk dank voor de super gezellige service.

• Leuk Leuk x 1
  42. Ome Noot

Goed he erik..
    En jij was de gelukkige met setje 220..
    Realiseerde me ineens dat ik al 12 jaar hyperpro veren plaatst joh he hahahahaha
    Enne Toveropa.. je hebt een peebee

• Leuk Leuk x 1
  43. Ome Noot

Zo vandaag effe huntink op bezoek gehad voor verenset 221
    Beste klus weer.
    Niet alleen de hyperprootjes vervangen, maar ook effe de balhoofdlagers vervangen en een carbtune gedaan.
    Oh ja ook nog effe een andere voorband laten monteren door vriendje Cees van Mobiele Bandenservice Rijnmond.
    Een telefoontje en een uurtje later stond Cees alweer voor de deur.
    Was wel effe nodig zeg hee.
    Dus weer een tevreden klant na een dikke vier uur sleutelen

Nog drie deelnemers voor de volgende groepsaankoop, dan kunnen we weer bestellen en plaatsen..
    Vervelen?
    Niet weten wat ik met mijn vrije tijd moet?
    Dat heet het Syndroom van Hyperpro en nee daar zijn geen pilletjes voor

• Leuk Leuk x 2
    • Lol Lol x 1
  44. Jan KoekePan

Jan KoekePan Kilometervreter

Beste ome, op mijn Pan mogen ze ook, het is een hele mooie antraciet kleurige ST1300 met het hele alfabet er op.. Bouwjaar is 2006, al tsjek ik dat even voor de zekerheid... Complete set is aan te bevelen toch?..

45. Dennis

Dennis The Preacher

Incl de schokbreker??

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

46. Ome Noot

Hey Jan.
    Komplete set is zeker een aanbeveling.
    Tenzij jij achter caddillac wil en voor ferrari natuurlijk hahahaha
    Ik zet je op de lijst.
    En nee dennis.. dat zijn alleen de veren, olie, koffie en montage

Nou jongens nog twee bestellingen dan gaat de hyperprotrein weer rollen

47. Jan KoekePan

Ome, het beest(je) is van 2-2006.
    Heeft ons pijnloos in de Eifel gebracht, mooie rit trouwens! Wel erg benieuwd hoe anders mijn fiets straks stuurt!!
    Vind m nu al fijn sturen, zelfs met mijn meissie achterop!
    Kan nergens ontdekken of er iets aan de vering oid is gedaan, dus denk dat het een "standaard" ST1300A is.. ;)

48. Ome Noot

Hey Jan,

Nou bereid je maar voor dan hahahaha

Oh ja.. Nog eentje te gaan

Ik heb al wel twee vragen over hoe en wat, dus met een beetje mazzel kan ik straks 11 sets bestellen.
    Maakt mij niet uit.Hoe meer Hyperprorijders hoe beter want echt mensen, Je Pan stuurt weer als nieuw

• Leuk Leuk x 1
  49. Tim

Tim 2e Versnelling

Jup! Daar is geen letter over gelogen!!!!!!!!

50. Jan KoekePan

Kom op heren en dames, nog ééntje en de bestelling van de setjes kan de deur uit.. :) ;) :)

Deel Deze Pagina