Hyperpro Groepsaankoop Voorjaar/Zomer 2018

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Ome Noot

Moderator
Medewerker
29 okt 2012
4.249
2.616
413
56
Schiedam
www.piettastisch.nl
Type motor
ST1300
Dit betekent lieve mensen.
Morgen krijgen jullie allen een PB van me met betrekking tot betalingsgegevens.
In het starttopic wordt precies bijgehouden wie er een PB heeft gehad, van wie de betaling binnen is, welke verensets binnen zijn en welke geplaatst zijn.
Let op.. ik ga pas bestellen als alle betalingen binnen zijn.

Ome Noot

Moderator
Medewerker
29 okt 2012
4.249
2.616
413
56
Schiedam
www.piettastisch.nl
Type motor
ST1300
Op het moment van schrijven kan ik jullie het heuglijke feit mededelen dat hedenmiddag om 15.00 uur de bestelling van de 11 sets Hyperpro geplaatst zal worden.
Indien de levering van het geheel net zo snel gaat als bij de vorige bestelling, betekent dat dat ik met een beetje mazzel binnen 14 dagen weer een aantal dozen met ijzer en olie in mijn kelder heb staan.
Mocht je je telefoonnummer nog niet hebben doorgegeven, doe dat dan nog even via PB zodat ik je kan bellen voor een hyperpro date.
En ook deze zomer maker we weer 11 mensen gelukkig met een strak sturende motor.
En daar doen we het uiteindelijk voor.
Plezier in het motorrijden.

Laatst bewerkt:

Toveropa

3e Versnelling
16 mei 2017
106
58
28
64
Hellevoetsluis
www.toveropa.nl
Type motor
ST1300
Ome Noot ga je nu alweer 11 personen super gelukkig maken met je hyperpro veren.
Nou ik moet zeggen sinds dat je deze bij mij gemonteerd heb wil ik eigenlijk niet meer stoppen met motor rijden wat is dit een verschil zeg.
kontje kwispelt niet meer als er wat meer wind staat of als ik langs een vrachtwagen rijdt.
lekker in de bochten hangen op mijn leeftijd (64 jaar) gewoon super dan voel ik mij weer 18.

toy toy toy met de hyperpro klussen

Jan KoekePan

Kilometervreter
4 sep 2017
1.312
489
83
56
Schoonhoven
home.hccnet.nl
Type motor
ST1300
Jeetje, kan bijna niet wachten!
Natuurlijk heb ik geduld en wacht netjes tot ik aan de beurt ben..
Wel erg enthousiast van alle positieve bijna euforische reacties op t forum! ;)

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.351
938
113
Hulst
Type motor
ST1100
Nah, het valt allemaal reuze mee hoor. Je Pan deint aan de achterkant niet meer, de voorkant duikt aanzienlijk minder bij het remmen, absorbeert de schokken wat beter. De boel veert in en daarna is de boel vast dus geen nahobbels meer. Goed beschouwd, toch wel een hele verbetering die HaiperNoot veren!!! Dirol

Ik was Noot's 100e verenklant. Geen spijt van, echt niet. :good:

Ome Noot

Moderator
Medewerker
29 okt 2012
4.249
2.616
413
56
Schiedam
www.piettastisch.nl
Type motor
ST1300
Heren.
Zojuist een bericht ontvangen van mijn leverancier.
De veren voor de 1100 zijn momenteel enkel leverbaar in Paars.
Zwarte veren hebben een levertijd van 4 tot 6 weken.

Ik heb gewoon domweg die paarse veren besteld .
Op mijn beurt zeg ik..
Bij de 1100 zie je de veer toch niet, en als je je zijpaneel eraf haalt, zie je een paarse veer... wel erg kenmerkend voor Hyperpro ;)

Komt bij dat iedereen natuurlijk zo snel mogelijk en bij voorkeur gisteren die veren onder de Pan wil hebben.
Dus indien je echt graag zwart had gewild..
Vergeef mij mijn lompheid

Ome Noot

Moderator
Medewerker
29 okt 2012
4.249
2.616
413
56
Schiedam
www.piettastisch.nl
Type motor
ST1300
Geachte Dames en Heren.
Ik heb hier weer een stelling vol veren.
Dus ik kan jullie vertellen
De veren zijn binnen die jullie bij mij hebben lopen bestellen
Nou moet je het zelf weten
Maar om je veren te laten plaatsen, moet je wel effe met me daten.
Dus bel me gewoon
Effe op mijn mobiele telefoon
Denk je. Die kale neemt niet op, wat zijn dat voor streken?
Dan gewoon effe de voicemail inspreken.

Grizzly

2e Versnelling
13 dec 2016
61
42
18
47
Hoogvliet
Type motor
ST1300
Wil je graag bellen maar heb je nr niet, dus wordt wat lastig.
Heb je een PB tje gestuurd :good:

RobD

Beginnend Bestuurder
18 apr 2017
20
7
3
50
Type motor
ST1300
Heb je een PB tje gestuurd voor inbouw. Heb geen nummer van jou Aggressive

Ome Noot

Moderator
Medewerker
29 okt 2012
4.249
2.616
413
56
Schiedam
www.piettastisch.nl
Type motor
ST1300
Voor de snelle beslissers.
Ik heb nog wat ruimte in mijn agenda.
2 juli 15.00 uur
3 juli 10.30 uur
4 juli 10.30 en 15.00 uur
Betreft hier wel plaatsing bij de ST1100.. dus kom maar op.

PanPower2

Motorrijles
18 jun 2018
3
3
3
Type motor
ST1100
Ik ben vandaag door Ome Noot ook officieel ge-HyperPro'd. Nog maar pas geleden mijn Pan gekocht en amper lid van dit Forum en nu al profijt ervan. Fantastisch. Het is ook een genoegen om hem te zien sleutelen. Supersnel, aandacht voor details en met liefde voor de motor. Voor zo'n service rijdt je graag een blokje om!
De HyperPro veren doen het prima. Toen ik op de heenweg met een (stevige) zijwind over Moerdijkbrug reed begon de motor merkbaar te dweilen en moest ik stevig corrigeren. Op de terugweg gaf die geen krimp en ging het strak rechtdoor. Ook in de bochten voelt het allemaal strak. Kortom: ben heel tevreden!
Ome Noot: Bedankt!

Grizzly

2e Versnelling
13 dec 2016
61
42
18
47
Hoogvliet
Type motor
ST1300
Ook ik ben gisteravond na een hoop rotterdams gelul, een bere-gezellige avond en een goeie bak koffie, met een grijns op mijn gezicht de Beneluxtunnel ingedoken.

Na het plaatsen van de Hyperpro's, een carbtune, en nog wat klein prutswerk rijd ie als een zonnetje en strak als een snaar.

Bedankt Ome Noot, toppert bejje!:good:

RobD

Beginnend Bestuurder
18 apr 2017
20
7
3
50
Type motor
ST1300
57A60BDD-D7E4-40F0-B708-22A1E8A19953.jpeg
Vandaag ge-hyperpro-d door ome Noot. Woorden schieten te kort.............!!!!! Maar g**ver***me wat rijdt dat f**king lekker zeg!!!!!!!

sunriderke

4e Versnelling
14 sep 2014
284
157
43
36
tienen
www.sunriders.be
Type motor
ST1300
Spijtig genoeg heb ik momenteel de financiele middelen niet om Hyperpro te plaatsen op mijn BattlePan.
Anders plaatste ik ze onmiddelijk

"BattlePan"

Staps

Beginnend Bestuurder
23 mei 2018
11
3
3
26
Type motor
ST1100
Kan niet wachten tot maandag!:biker:

Jan KoekePan

Kilometervreter
4 sep 2017
1.312
489
83
56
Schoonhoven
home.hccnet.nl
Type motor
ST1300
Nummero tweehonderdenvierentwintig mét een primeurtje voor Nootje; voor de eerste keer in zijn lánge HyperPro loopbaan had hij een klantje die tot tranen toe geroerd was!
Moest ik huilen? Welnee, maar ik kreeg tijdens het proef-rondje een vuiltje in mijn oog.. ;)
Een bijzonder geslaagde middag met twee kale koppen, die fantastisch klikten!
Nootje, bedankt voor je liefdevolle behandeling van mijn fiets, de zorg waarmee je je klus klaarde was fenomenaal. Voor hen die nog twijfelen? Ik zou het niet doen, tenzij je een snaarstrak sturende fiets wilt. Hij knalt nu als een heet mes door de boter, wat een genot en wat een weelde!
Ook Schiedam staat vast in de TomTom! We zien elkaar weer Nootje, je herkent me aan mijn kale bats met een enorme glimlach er onder en oh ja, er biggelt een traantje over mijn wang van dat ene stofje! Je bent een fijn mensch!! :):vroem:

Gert-Jan Gunnink

1e Versnelling
22 okt 2017
37
18
8
60
Roden
Type motor
ST1300
Haha, zo stond die van mij een tijdje terug er ook bij, en nu?
Stuurt als een scheermes. Nog iedere dag er blij mee dat ik bij ome Noot ben langs geweest!

Limbobiker

Motorrijles
4 feb 2017
5
6
3
52
Heerlen
Type motor
ST1100
Nr 225 bij ome Noot, vandaag vanuit Limburg richting Schiedam geslingerd waar ome Noot ons al opwachte. Wat een kanjer is die man en erg handig in het vervangen van mijn oude uitgerekte veertjes voor Hyper pro veren. Nu naar 170 kmers thuis aangekomen en heb het gevoel dat ik geen bochten heb gehad onderweg.Wat ligt mijn Pan uit ,92 strak op de weg een aanrader voor iedereen die met zijn tweetjes toert of alleen door de bochten wilt snijden. Ook de gastvrijheid is super voelde me al snel thuis. Nogmaals ome Noot en familie bedankt voor de gastvrijheid en de goede service.
Gr. Limbobiker & Lenka
P.s laat de limburgse vlaai smaken. ✌

Limbobiker

Motorrijles
4 feb 2017
5
6
3
52
Heerlen
Type motor
ST1100
Nr 225 bij ome Noot, vandaag vanuit Limburg richting Schiedam geslingerd waar ome Noot ons al opwachte. Wat een kanjer is die man en erg handig in het vervangen van mijn oude uitgerekte veertjes voor Hyper pro veren. Nu naar 170 kmers thuis aangekomen en heb het gevoel dat ik geen bochten heb gehad onderweg.Wat ligt mijn Pan uit ,92 strak op de weg een aanrader voor iedereen die met zijn tweetjes toert of alleen door de bochten wilt snijden. Ook de gastvrijheid is super voelde me al snel thuis. Nogmaals ome Noot en familie bedankt voor de gastvrijheid en de goede service.
Gr. Limbobiker & Lenka
P.s laat de limburgse vlaai smaken. ✌

Bijlagen

Staps

Beginnend Bestuurder
23 mei 2018
11
3
3
26
Type motor
ST1100
Ome Noot, wat een fantastisch figuur ben je!
Bedankt voor deze adembenemende ingreep!

Ik ben sprakeloos, hopelijk stonden ze niet te blitzen;)

Hartelijk bedankt!

4E9A8656-D5D6-4E1C-BD15-54C720B519BF.jpeg

Bijlagen

PanEuRoel

Mega Mijlenmaker
15 jan 2015
2.351
938
113
Hulst
Type motor
ST1100
Heren.
Zojuist een bericht ontvangen van mijn leverancier.
De veren voor de 1100 zijn momenteel enkel leverbaar in Paars.
Zwarte veren hebben een levertijd van 4 tot 6 weken.

Ik heb gewoon domweg die paarse veren besteld .
Op mijn beurt zeg ik..
Bij de 1100 zie je de veer toch niet, en als je je zijpaneel eraf haalt, zie je een paarse veer... wel erg kenmerkend voor Hyperpro ;)
Dat was in "mijn tijd " wel anders. Ik wilde liever een paarse en toen waren er alleen maar zwarte. Uiteindelijk is er toch een paarse onder gekomen.
Heel af en toe hoor ik van iemand, die door het gaatje de veer ontdekt: Hyperpro? :Smile:

Aan de voorkant vallen de veren minder op. Rolleyes

5 nov 2017
4
2
3
62
Type motor
ST1100
Dinsdag jl. was het mijn beurt om de veren te laten vervangen het was een gezellige middag bij ome noot een hoop geleerd hij beschikt over veel kennis van de Pan na het verwisselen even een rondje op de parkeerplaats rijden direct verschil gemerkt ik wist niet dat een paar andere veren zoveel verschil konden maken.
Op de terugweg even uitgeprobeerd in de bocht voor Purmerend daar kan je nu met een zeer goede snelheid doorheen ik ben ZEER tevreden hier over. ;)

Frank M

1e Versnelling
4 nov 2015
24
34
13
53
Leusden Zuid
Type motor
ST1100
Wow! Super!!
De gezelligste noot is Ome Noot!

Afgelopen week in korte tijd (gezelligheid kent geen tijd) de veren vervangen.
De voorveren waren echt nodig, wat een putlucht kwam daar uit de vorken Wacko
En de achterveer is de mooiste veer die er is, jullie hoeven geen ruzie meer te maken wie de paarse mag hebben :Biggrin

Na wat lichtelijk poetswerk en een bakkie pleur "eindelijk" naar huis, want ook ik wilde weten of het waar was wat een ieder zegt ...
En ja hoor, sturen was nog nooit zo heerlijk, snoerstrak over de snelweg waarbij ik moeite had om het gas niet teveel open te trekken.
Bij binnenkomst in mijn dorpje had ik het gevoel dat ze de drempels in de tussentijd weg hadden gehaald :)

Met zo een wegligging zou je bijna zeggen dat het wettelijk verplicht moest zijn om met Hyperpro te rijden:biker:

Tx Ome Noot