Ik mis wat gereedschap na de laatste TDT

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

PanGert

3e Versnelling
10 nov 2012
99
102
63
68
Breda
Ik wilde vandaag iemand helpen om remmetjes te reviseren.
Pak mijn doppendoos.............di zwarte, die onderop staat en zie dat ik de doppen 24 en 27 mis.
Tevens nog een lang- en een kort verlangstuk.
Wie van jullie heeft dat gebruikt en per ongeluk mee genomen, of niet terug gelegd?
Ik zou dit gereedschap wel gaarne terug hebben.
Controleer ff jullie gereedscah s.v.p.
Dit gereedschap is van het zeer voortreffelijke Chroom Vanadium.
Het is zo'n rot gezicht die lege plekken in de doos.

Bijlagen

ruudb

Kilometervreter
10 feb 2017
809
184
43
52
Anna Paulowna
Type motor
ST1300
Hè gadverdamme niet leuk.
Het is volgens mij niet de eerste keer dat na een TDT spullen missen kan me nog iets van een tang herinneren.
Ik hoop dat de tijdelijke eigenaar zich snel meld.

4 sep 2017
1.312
489
83
56
Schoonhoven
home.hccnet.nl
Type motor
ST1300
Is helaas niet de eerste keer dat er gereedschap verdwijnt/verkeerd wordt teruggelegd/vul maar in.
Heb mijn handjes dichtgeknepen dat ik een oliefiltersleutel mocht lenen en heb die netjes terug gebracht.
Toch maar iedereen zijn eigen gereedschap mee laten brengen in de toekomst? Ik hoop niet dat dat nodig is.
Oplossingen kunnen we wel verzinnen, gereedschapsdienst met intekenlijsten, om maar iets te noemen...
Dat maakt de geest/opzet/bedoeling van de TDT er niet mooier op, té kinderachtig voor woorden dus...
Dit kan en moet vooral beter...
Volgende editie stop ik iig voldoende gereedschap in de topkoffer om mijn gewenste klussen op te lossen.

Wie de schoen past trekke hem aan, je wilt toch niet met "bad standing" er uit voor wat gereedschap?
Ik zou me helemaal kapot schamen (en dat doe ik nu al plaatsvervangend en vind hier vooral van wat je wilt!)

PanfanRik

5e Versnelling
30 sep 2015
768
167
43
65
Maaseik
Type motor
ST1300
Als het een 'mis'verstand is zal het wellicht binnen kortste keren opgelost zijn, zo niet, is het 'mis'dadig