Is er animo voor kentekenplaat houders met opdruk WWW.st1100-1300.eu ?

PlayMoto

2e Versnelling
Ik heb ook interesse in de NL plaat houder ;)
Misschien een idee om een aparte afspraak met ze te maken, voor een wat groter aantal? Bijvoorbeeld 100 stuks, die worden uiteindelijk echt wel verkocht aan de leden vh forum.

PandaBlack

4e Versnelling
Klinkt goed maar betekend wel dat iemand dan 680 euro voor 100 platen moet voorschieten.

Ben blij dat @kcools een inventarisatie van de leden maakt en bestelling wil doen maar stel dat 50-100 platen op goed geluk besteld worden en er maar 25 echt een plaat willen. Blijf je met verlies en een flink niet partij achter.

Denk dat deze oproep een maandje te laten sudderen wel goed is. Niet iedereen kijkt elke dag op het forum.

kcools

4e Versnelling
Ik ben hier volop mee bezig en de vraag was ook duidelijk of er animo was voor een kentekenplaathouder met forum tekst.
Dat lijkt zo te zijn gezien de reacties dus de bestelling gaat er zeker komen.
Een aantal houders extra bestellen is zeker een optie, als straks de TDT dagen en andere meetings weer allemaal door kunnen gaan zijn dat ook momenten waar je nog meer liefhebbers kan vinden. Het voorschieten van de kosten, ja das even een dingetje maar geen probleem. Daarom ook de inventarisatie.

kcools

4e Versnelling
Ik heb inmiddels contact gehad met @webster en het ziet er naar uit dat we het anders gaan aanpakken.
We gaan een groepsaankoop maken en groter inkopen waardoor de prijzen veel beter worden.
Uitgangspunt is 1 formaat kentekenplaat houder, het Europese model 210mmx143mm met 1 vaste opdruk.
Deze opdruk wordt gemaakt via zeefdruk en schijnt iets anders (beter) te zijn als de opdruk in kleinere hoeveelheden. Men zegt dat dat een ander proces is.
We zijn nog bezig met eventueel een iets andere opdruk met de logootjes van de 1100 en de 1300 links en rechts naast de tekst WWW.st1100-1300.eu
Ik zal de eerste post steeds aanpassen / aanvullen met wat de mogelijkheden kunnen zijn. Daaruit kunnen we straks een keuze maken en wat daar uitkomt gaat besteld worden.

Uiteindelijk zal de verkoop bij het forum (Rex) komen te liggen en zal er een prijs uitkomen waarbij de verzendkosten zijn inbegrepen en er ook een deel naar het forum gaat.
We denken aan een prijs rond de € 7,50 maar dit is nu vooral nog een gedachte en niet zeker. Dit zal heel erg afhangen van wat Rex hierin kan betekenen.

webster

Administrator
Medewerker
Ik ben ondertussen in overleg met de leverancier
zal om een oplage van minimaal 100 stuks gaan
ik zal dan ook een webshop aanmaken waarin deze verkocht gaan worden

ik ben ook nog met andere dingen bezig zoals sleutelhanger van schuim met opdruk
misschien gaan daar nog truien en shirts bij komen

we houden jullie op de hoogte

kcools

4e Versnelling
@tManneke
Als jij een kentekenplaat hebt met een ander formaat, dan betekend dat inderdaad dat het niet past. Meten is weten.
In België mag men volgens mij ook de europese formaat kentekenplaten voeren, en dat zijn deze kleinere modellen 210mmx140mm
Zie ook deze pdf van de federale overheidsdienst mobiliteit en vervoer er is een hoofdstuk Categorieën kentekenplaten (12) daar worden de maten genoemd.
Als jou plaat aan deze afmetingen voldoet, dan past het gewoon. De oude platen waren 340x210 mm. Afhankelijk van de leeftijd van je motor zou daar nog een oud model op kunnen zitten. Ik ben niet precies op de hoogte van de regelgeving in België, bij twijfel even zelf informeren bij de belgische overheid. Ik weet niet of je bijvoorbeeld zomaar een kleiner formaat kentekenplaat mag zetten.

In Duitsland wordt een ander formaat kentekenplaat gehanteerd en die zal niet in deze houder passen.

Rimconator

Klokje Rondrijder
Ik hoor het graag als de nieuwe/aangepaste houder in de groepsaankoop komt.

Ik hou wel van een nieuwe/aangepaste! ;)

tManneke

4e Versnelling
De oude platen waren 340x210 mm
Ik denk dat de oude Belgische (motor) platen veel kleiner waren dan de huidige. Maar maakt verder niet uit.
De huidige motorplaten zijn 140 x 210.
Ik weet niet of je bijvoorbeeld zomaar een kleiner formaat kentekenplaat mag zetten.
Nee, in België worden de nummerplaten door de overheid geleverd. En ze zijn, in tegenstelling tot Nederland en veel andere landen, persoonsgebonden. Verkoop je je motor en koop je een andere (zelfs 2e hands): plaat van de oude afschroeven en op de nieuw aangekochte zetten. Hetzelfde geldt voor auto's trouwens.

Bovenaan