Kudeppan, nieuw lid voorstelling

Kudeppan

Motorrijles
Hoi allen, ik kocht me vorige week een Pan ST1100 bij 1994 met 56.000 km slechts op de teller. Gekocht als project want motor draait niet. Heb nog een 2000 Kawasaki zx12r en een Yamaha Tmax scooter 530. Gek op alles op 2 wielen met gashendel woonachtig te Assebroek in België, 55 jaar oud en sinds mijn 18de altijd motorfietsen gehad. Ook in avondles Motortechniek gestudeerd te Veurne, dus alle normale onderhoudswerkzaamheden kan ik wel doen. Rest is wat zoeken he. Blij hier te zijn! Gr kurt

DuinPan

Mega Mijlenmaker
Welkom Kurt en veel plezier op dit forum en met je (nu nog niet lopende) ST1100. Ik hoop dat je hem werkend krijgt want het zijn geweldige machines! Ik was een maand geleden nog als Ollander bij een meeting van een Belgische Pan-European Club in Beveren (Antwerpen). Het was er erg leuk en ik heb genoten van de Belgische dialecten, amai, amai. Groeten, DuinPan uit Haarlem

20210911_154148 Doel Bel Pan-EU Club.jpg
Mijn ST1100 met Nederlands kenteken tussen de Belgische kentekens in Doel

Jan Koekepan

Klokje Rondrijder
Welkom hier en je nieuwe patient natuurlijk ook.
Veel fijne km’s (als ie t doet) en hou de glimmende kant boven.

PanEuRoel

Klokje Rondrijder
Dag Kurt, van harte welkom op dit prachtige forum!!! :vroem: Heel veel plezier met je Pan en het forum.

Kudeppan

Motorrijles
Welkom Kurt en veel plezier op dit forum en met je (nu nog niet lopende) ST1100. Ik hoop dat je hem werkend krijgt want het zijn geweldige machines! Ik was een maand geleden nog als Ollander bij een meeting van een Belgische Pan-European Club in Beveren (Antwerpen). Het was er erg leuk en ik heb genoten van de Belgische dialecten, amai, amai. Groeten, DuinPan uit Haarlem

Bekijk bijlage 46579
Mijn ST1100 met Nederlands kenteken tussen de Belgische kentekens in Doel
Super Duinpan, idd ik begrijp ze ook niet allemaal hoor de Belgen , mooi hè Doel

Bovenaan