1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kuipruit ruilen

Discussie in 'ST1100' gestart door Tim, 25 nov 2017.

1. Tim

Tim 1e Versnelling

Hoi allen,
    Ik heb een verhogde kuipruit op mijn Pan 57cm hoog (zie mijn profiel foto) en deze wil ik gaan afzagen naar 42cm omdat ik te klein ben om er overheen te kunnen kijken.
    maar voordat ik dat ga doen wil ik hier op het forum de gelegenheid bieden aan iedereen die een hoger ruitje wilt en nu met een lage ruit rijd deze te kunnen ruilen zonder kosten.......

afzagen is zo gedaan en kost mij niets, maar rijders die een hoger scherm willen kunnen zo hun kans grijpen :)

mocht je intresse hebben hoor ik het graag, ik wil graag naar de 42cm (orginele maat)

• Leuk Leuk x 1
  2. PanEuRoel

PanEuRoel Mega Mijlenmaker

Een stuk erbij zagen is inderdaad een stuk moeilijker.
    Mooi dat je anderen een kans geeft te ruilen. Good

• Leuk Leuk x 2
  3. Kevin

Kevin 2e Versnelling

Ik heb er volgens mij een liggen, moet ik ff meten morgen... ik wil misschien wel een hogere, ik ben 195cm

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

4. Ozzy

Ozzy Administrator Medewerker

Anders heb ik er ook nog wel wat liggen

• Leuk Leuk x 1
  5. Tim

Tim 1e Versnelling

Laat maar weten :) wie wat en waar
    ik woon zelf in hoevelaken (mocht dat mischien ook een puntje zijn)

6. Paul_U

Paul_U Kilometervreter

@Kevin, ik kan je een hogere ruit aanraden. Ben ook ongeveer van jouw lengte, heb er een MRA Vario ruit op zitten, bevalt erg goed.

7. Kevin

Kevin 2e Versnelling

@Tim... ik heb er een liggen van 41cm. Hij moet wel even "gewassen" worden.

Ik heb nu op mn Pan een ruit van 47cm zitten, dat zou dan dus zowieso nog 5cm hoger mogen denk ik?

Grt, kevin

8. Zeurdoos

Zeurdoos Kilometervreter

Hoi @Tim ik heb op mijn Pan ook nog een originele ruit zitten die ik graag zou willen ruilen voor een hogere. Good:biker:

• Leuk Leuk x 1
  9. Tim

Tim 1e Versnelling

Hoi Kevin hij is precies 56cm (ik dacht 57 maar had het verkeerd) dus hij is 9cm hoger dan dat je nu hebt.
    ik heb wel intresse in je 41cm ruitje (ik hoop niet getint) als er maar geen krassen van poetswerk in zitten ist helemaal prima

Laatst bewerkt door een moderator: 6 dec 2017
  10. Kevin

Kevin 2e Versnelling

Ik neem m morgen even onderhanden en dan laat ik je weten of ie er goed uitziet.

Ik kom uit Zaltbommel, dat is dan alleen niet echt in de buurt bij jou

11. Vosje

Vosje Motorrijles

Hoi Tim,
    Ben je al voorzien van een lagere ruit?
    Ik heb ruit van41 cm, wel getint....Zou wel met je willen ruilen.

groet Vosje

• Leuk Leuk x 1
  12. Tim

Tim 1e Versnelling

Ik ben nog bezig met een ruil deal met @Kevin (we hebben beide niet veel haast)

13. Vosje

Vosje Motorrijles

Ok Tim, ik hoor't wel van je als je met Kevin ruilt, of als je eventueel alsnog met mij wilt ruilen.....

• Leuk Leuk x 1
  14. Tim

Tim 1e Versnelling

Hoi,
    Ik zat me ineens te bedenken om de mooiste/beste kuipruit uit te kiezen voor de ruil ipv de eerste die zich meld

Aan de ene kant voel ik me een beetje schuldig dat ik dit nu doe maar aan de andere kant zou ik me zelf ook wel te kort doen als ik het niet zou vragen

dus wie interesse heeft stuur me een foto/filmpje

Deel Deze Pagina