Kurviger Tourer

Silverwingrider

1e Versnelling
(Vertaald met google translate. Zeker niet perfect ...)
Het abonnement is zeker goed voor spontane mensen. De website van kurviger.de met GPX-export en vervolgens navigeren met OSMand is genoeg voor mij.
Dit kost meer moeite, maar werkt erg goed op geplande tours.
Tip: Waypoints alleen als u er echt heen wilt. Een waypoint om de 500 meter is een slecht idee. Als je er een mist, rijd dan rond totdat je hem raakt

Voor mij een bijna gratis variant. Het kost geen geld, maar je moet de advertenties op de website verdragen.

Vele groeten
Sascha

Rimconator

Klokje Rondrijder
Ik gebruik de gratis versie ook al jaren voor het plannen van routes. Daarna in Mapsource nakijken.

Wilde wat meer mogelijkheden, vandaar.

Marcel W.

Mega Mijlenmaker
Ooit door een motormaat gebruikt om een reis van hier naar Oostenrijk en vice versa te maken.
Hij wilde snel klaar zijn en had de hoogte bochtigheid ingesteld. Hele aparte weggetjes gezien maar opschieten deed het geen meter.
Letterlijk over boerenerven heen en om moeten draaien omdat de weg zo smal was dat passeren van een tractor niet mogelijk was.
Conclusie werkt goed maar controleer de route vooraf ik heb elke avond de route lopen bewerken omdat we anders Oostenrijk niet eens gehaald hadden in een week.

Manus

5e Versnelling
,,Aparte,, weggetjes is een kwestie van instellingservaring.
Had daar in het begin ook wel een beetje mee zitten stoeien.

Phaetonvw74

1e Versnelling
(Vertaald met google translate. Zeker niet perfect ...)
Het abonnement is zeker goed voor spontane mensen. De website van kurviger.de met GPX-export en vervolgens navigeren met OSMand is genoeg voor mij.
Dit kost meer moeite, maar werkt erg goed op geplande tours.
Tip: Waypoints alleen als u er echt heen wilt. Een waypoint om de 500 meter is een slecht idee. Als je er een mist, rijd dan rond totdat je hem raakt

Voor mij een bijna gratis variant. Het kost geen geld, maar je moet de advertenties op de website verdragen.

Vele groeten
Sascha
Rofl. Als je hem mist rijdt dan rond tot je hem raakt... hahaha hilarisch. Na een paar keer ben je dat ook wel zat denk Wink:

Silverwingrider

1e Versnelling
Dat was eigenlijk een bug in OSMand.
Het is nu opgelost. Er zou nu een functie moeten zijn "skip waypoint". Dat bestond niet tijdens mijn laatste tour. Op dat moment was er geen applaus voor de leiding.:Banghead:

Bovenaan