led koplampen

AlphaLorne

3e Versnelling
Ok, C6 led lampen zijn vanmiddag binnen gekomen en natuurlijk direct geprobeerd in te bouwen.

Voor iets wat vrij simpel moet zijn is het wel een enorme k*tklus.. Puur door ruimte gebrek. Aan de rechterkant van de motor net iets meer ruimte dan aan de linkerkant merkte ik.

Rubbers hoeven niet gesneden te worden. De bevestigingsring kan van de lampen af zoals nosegear aangaf, rubber eromheen en dan weer de ring erop.

Maar dat maakt het niet makkelijker om het beugeltje weer op z'n plek te krijgen. Het is te doen, als je 8 jaar oud bent of jonger, anders zijn je handen te groot.

Mooi resultaat, dat wel [emoji106]

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

AlphaLorne

3e Versnelling
Eentje, het resultaat. Volgende is Switchback leds (heldere glazen al binnen) en uiteraard de stadslichten.

AlphaLorne

3e Versnelling
Zo, dat frist een stuk op met het heldere licht Icm Switchback. Netjes.

Voltmeter heb ik overwogen. Ben er nog niet over uit, maar voor het geld hoeft men 't niet te laten. Mss in mijn geval de accessoirestekker vervangen met zoiets als hieronder, gebruik zelf eigenlijk alleen USB.

1 piece Blue led 5V 4.2A Dual USB Car Cigarette Lighter socket Heat Resistance Plastic Car Cigarette Lighter Voltmeter
http://s.aliexpress.com/n2iEZfyA

Dim

2e Versnelling
Vraag; ik heb een UK koplamp liggen geschikt voor 2x dimlicht en 2x grootlicht. Moet ik als ik led lampen ga plaatsen dan nog een extra relais plaatsen, omdat anders mijn schakellaar op het stuur de geest kan geven? Mvg Dim

Laatst bewerkt door een moderator:

AlphaLorne

3e Versnelling
Dim, volgens mij is het zo dat de lenzen van uk koplampen (of landen waar men links rijdt) het licht andersom verspreiden dan landen waar men rechts rijdt. De berm zit immers aan de andere kant. Hier zou het overige verkeer last van kunnen hebben. Zou dat even checken voordat je overgaat tot aanschaf van de lampjes.

[emoji336]

cjavham

5e Versnelling
Maar waarom een Engelse koplamp monteren Dim is toch niet nodig je kan hem gewoon door lussen zo dat ze beide branden

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dim

2e Versnelling
Idd. Op advies van Ozzy ook op zoek gegaan naar een UK koplamp, hier rijden ze met dubbel dim en grootlicht. Het koplamp glas is hierop aangepast. Maar... kan mijn schakelaar op het stuur het aan om dubbel led lampen aan te sturen, of raden jullie mij aan om toch een extra relais te plaatsen? Mvg Dim

Ozzy

Klokje Rondrijder
R.I.P
Kan rechtstreeks.
Wil je extra safe voor je eigen gevoel dan plaats je alsnog een relais.

cjavham

5e Versnelling
kan rechtstreeks daar led minder wattage verbruikt max per lamp 35 watt en hallogeen is 55/60 watt

Dim

2e Versnelling
Oke, bedankt voor jullie advies/info. Even een stekker en de led lampen regelen. groeten Dim

Fred-A

Kilometervreter
gisteren de leds van ali er in gezet,s'avonds op weg,wat een bak licht geeft dat,waarom niet eerder gedaan en al die tijd rondgereden met waxine lichtjes,stom ,stom,stom.

Pan-Jorim

3e Versnelling
Nu zit er een plaatje op de ledset
Moet dat plaatje op de lamp naar beneden of naar boven wijzen

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Pan-Jorim

3e Versnelling
Vandaag dus de led lampen ingebouwd nu doet mijn achterlicht en de lampen van de toerenteller en snelheids teller het niet meer[emoji29] Na wat gefriemel begint de headlight ook nog te knipperen ...ook als ik de remmen in knijp reageerd de headlight mee ..echt niet goed dus..ergens zit er dus een kortsluiting of een ander probleem.
Bij wie kan ik een dezer dagen aan komen rijden om dit probleem grondig aan te pakken.
Want als ik verder ga freumelen maak ik het waarschijnlijk alleen maar erger.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Max

4e Versnelling
Vrienden, is er iemand die me kan helpen met het bestelnummer van deze led H4 lampen, ik heb gezocht maar niet gevonden ?
Tevens zou ik graag willen weten vermits dit Topic al bijna 3 jaar oud is of er nog mensen zijn die sindsdien de H4 hebben gemonteerd, want ik léés dat deze H4/2 maar 2 aansluitingen hebben, wat met het groot licht dan en wat als deze doorgelust worden schijnen ze even hel ?

Mvg Max

PandaBlack

5e Versnelling
Beste max. De zoekopdracht H4 is te kort voor dit forum en wordt niet meegenomen. Als je st1100-1300.eu H4 google'd kom je wel een en ander tegen. Dit is een post waar volgens mij goede info instaat. Guidedog in deze post had het over een specifieke 6500k H4 lamp die goed beviel ook bij doorgeluste lampen. Ook vindt je zo de suggesties van de Amerikaanse collegas. Hier een post over hun oplossingen op ST-owners.com. Amerikaanse fiets is voor zover ik terug lees ietsjes anders.

Is niet direct een antwoord maar wel een zeer goed startpunt.

Max

4e Versnelling
@PandaBlack, ik ben al een hele avond diverse topic's aan het doorbladeren en deze leds bevielen me het beste, ik zoek wat ik niet vindt, daarom mijn vraag .

Mvg Max

Max

4e Versnelling
Oops....welke heb je nu dan Fred-A en wat was de reden dat de andere kapot gingen ?

Laatst bewerkt:

cjavham

5e Versnelling
Zal je ze wel niet goed geplaatst hebben denkend aan koeling led heeft minimaal 10000 branduren

Bovenaan