Linker binnenkuip met bakje ST1100

Marc66

Beginnend Bestuurder
Ben al een tijdje op zoek naar dit deel is voor mijn Pan European bouwjaar 1998 (donkergrijze uitvoering)
Zonder ABS of TCS knoppen en liefst niet verweerd of dof ;)
Probeer een foto van mijn huidige binnenkuip te plaatsen wil liefst een deel zonder gaten......

Ook ben ik nog op zoek naar 2 plaatjes die naast de kuipruit zitten onder de bovenste schroeven, ik heb een ruit gemonteerd van de eerste serie Pan European en deze zaten niet bij mijn oude ruit. Ook hier een foto waar de plaatjes horen te zitten.

Bijlagen

• 953E0134-19E3-4761-BB06-C8FAA4B952C8.png
    953E0134-19E3-4761-BB06-C8FAA4B952C8.png
    578,4 KB · Weergaven: 44
  • 6E008D53-F452-45BA-9093-4BD74FB86438.jpeg
    6E008D53-F452-45BA-9093-4BD74FB86438.jpeg
    59,4 KB · Weergaven: 35
Laatst bewerkt:

Tiesemans

Mega Mijlenmaker
Poeh dat zijn alle twee gewilde en gezochte onderdelen.
Linker body paneel in goede onaangepaste/originele conditie is sowieso prijziger dan een aangepaste/gemodificeerde.
Ik kom er soms tijdens het zoeken naar mooie Pan onderdelen eentje tegen.
Ik help je mee zoeken .. morgen meer, nu pitten.

Oooosterling

3e Versnelling
Kwestie van zoeken, zoeken, zoeken..
Ik heb dit winter een nieuwe gescoord op marktplaats, lag te verstoffen bij een motordealer, en dat tegen een 1/3 van de nieuwprijs. Kan dus wel, maar internet in de gaten houden is mijn devies.
Heb de oude nog wel, echter zijn dus helaas wél ABS/TCS knoppen ingemaakt (door één van de vorige eigenaren) én een rond gat in het vakje (zat een aansluiting voor een USB/sigarettenplug). Ligt nu bij mij te verstoffen in het magazijn, bij interesse hoor ik het wel..

kcools

3D printer
@Marc66
je bedoeld dit soort plaatjes bij de ruit?
Op de foto is het (in ieder geval door mij) niet goed te zien.

1617264224461.png

@Sancho Panza heeft deze ooit een aantal gehad, ik weet niet of hij ze nog heeft.
Anders zijn ze altijd te maken.

Marc66

Beginnend Bestuurder
Bedankt voor de reacties, ik houd het mss niet genoeg bij maar ben al een tijdje (niet constant) aan het zoeken. Super dat er meegezocht gaat worden gaat zeker goed komen.
Oooosterling en marc Pan bedankt voor het aanbod maar wil alleen een zonder gaten of met maximaal 1 gat voor laadplug.

Dan nog een reactie voor Dhr. Kcools, dit zijn idd de plaatjes die ik zoek. De foto is alleen voor de plaats aan te geven waar deze zouden moeten zitten, ze ontbreken nl ook op de foto. ;) Mocht ik ze niet vinden kan ik Idd zelf iets maken, bedankt voor de tip.

Nogmaals bedankt en hopelijk levert mijn zoektocht hier nog wat op
Groetjes Marc :)

Laatst bewerkt:

Skippy10

5e Versnelling
Even op de link van dakkie kijken, daar staan de plaatjes die je nodig bent voor de kuipruit.

Marc66

Beginnend Bestuurder
Ik had daar al gekeken ;) alleen de linker is nog op voorraad.
De rechter niet, ik heb ook de artikelnummers
maar deze is nergens meer op voorraad.......
Thx dakkie voor de tip

Marc66

Beginnend Bestuurder
De binnenkuip van elmo heeft helaas ook een gat tbv knoppen, ik ben dus nog zoekende ook nog na de driehoekjes.

Marc66

Beginnend Bestuurder
Vorige week 3 van deze panelen bij een sloper gezien ik denk wacht nog even........
Net op de site gekeken en !! Zijn ze alle 3 verkocht.
Dat is ff balen :-( vooral nu alles ernaast ligt.

Bijlagen

• 9DDA635B-B947-4A83-8F18-8D9DAC284E44.jpeg
    9DDA635B-B947-4A83-8F18-8D9DAC284E44.jpeg
    135,9 KB · Weergaven: 14
Bovenaan