Mijn droom st1100

William Jansen

Motorrijles
Goedendag Ieder,

Excuses dat ik mij zo laat voorstel, mijn toetsenbord was stuk.

Mijn naam is William Jansen uit Schagen 57 jaar.

Ben sinds vorige week lid geworden van dit forum omdat ik een Pan wilde hebben.
Had op mp en andere sides gekeken al een tijdje (klein jaartje) maar zag door de bomen het bos niet meer.
Kwam na lang googlen plots dit forum tegen en wat een openbaring .. mijn complimenten voor iedereen hier voor alle positieve reacties!!
Dit gaf de doorslag om een Pan ST1100 ABS-TCS-CBS uit 1996 van Skippy10 over te nemen hier op het forum.
Deze heb ik afgelopen maandag gekocht
Wat een dijk van een motor!

Heb zelf altijd Suzuki gereden tot mijn 45ste jaar en begon op mijn 18de jaar met een GS550 daarna RE5 wankelmotor ook een dijk van een motor achteraf.
Daarna een GS750E nieuw en 6 x GS1100R, mijn laatste getunede GSX1100R werd gestolen bij de dealer toen hij er stond voor RVS remleidingen.
De verzekering heeft de volle mep uitbetaald en daarna huurde ik alleen motoren want ik reed hooguit 1000km per jaar.
Was altijd al gek van de Pan nadat ze rond 1990 de weg op kwamen.
Het bloed kruipt uiteindelijk waar het moet zijn en ik ben heel blij met mijn aankoop!
En heel gelukkig met het forum!

Rimconator

Klokje Rondrijder
William, jouw introductie staat nu onder het kopje Aankoop ST1100, misschien even aanpassen?

Verder van harte welkom op dit Pantastische forum.

PandaBlack

Kilometervreter
Welkom langeafstand buurman William. Wij hebben hier allemaal de motor van Skippy nauwlettend gevolgd. Blij dat ie naar iemand is gegaan die er zo te horen van geniet. Dat je dan ook lid bent geworden is een kers op de taart.

Rij met mijn vrouw ook een 1996+ TCS machine. Die 3e uitvoering is van alle upgrades voorzien dus geweldige keus. Wij wensen je er fantastische en veilige kilometers mee toe. En veel plezier op het forum.

PanEuRoel

Klokje Rondrijder
Dag William, van harte welkom op dit prachtige forum!!! :vroem: Heel veel plezier met je pas verworven Pan en het forum.

DuinPan

Mega Mijlenmaker
Welkom @William Jansen en veel plezier op dit forum en met je ST1100 van @Skippy10 ! Zo te zien is hij goed terecht gekomen. Leuk om er weer eens een Noord-Hollander bij te hebben. Als er na de corona perikelen weer eens een TDT (Technische Dag Teteringen) in Noord-Brabant wordt georganiseerd (zie andere draadjes), dan kunnen we met ons allen vanuit N-H naar N-B rijden! Groeten, DuinPan uit Haarlem (ST1100 2001, helemaal links op de foto)

20191019_095018 Op weg naar TDT.jpg

Panhead

3e Versnelling
Hoi Wiliam, leuk introductieverhaal, behalve het diefstal "puntje" dan ,dat blijft (naar mijn ervaring op mijn 16e Honda mb5, naadje nieuw na 3 maanden van mij gejat ) Toch een vervelende belevenis.
Maaaaar ,je hebt nu de ultime pretmotorfiets onder je bips, en het grote genieten komt je tegemoed...

Welkom en veeeeel pret.

Photoshoot

4e Versnelling
Welkom William, en goede keus gemaakt om voor een Pan van een forumlid te gaan. Heb ik ook gedaan en geen moment spijt van! Het geeft natuurlijk geen garantie maar wel vertrouwen…

Ieniemienie

Kilometervreter
Vanuit de Zaanse Sesamstraat ook een hartelijk welkom, buurman om de hoek :).
Veel plezier met de toerbuffel en natuurlijk vele veilige ongestolen kilometers.

Bovenaan