Mijn nieuwe ST1100

• beste mensen na een jaar hard werken is de nieuwe lay-out een feit veel plezier er mee en bij problemen even melden

Nulcc

Motorrijles
9 sep 2016
7
59
13
45
Voorhout
Type motor
ST1100
Beste mede forum leden,

Afgelopen weekend heb ik mijn nieuwe ST1100 opgehaald. Ik moest eerst wel even zoeken op de kaart maar de bestemming was snel gevonden.
In de vroege ochtend op de trein, hebben trouwens veel te veel wielen, en reisde ik van de bewoonde wereld steeds verder het landschap in.

Aangekomen op bestemming werd ik van het station afgehaald door Jakob. Eenmaal bij zijn huis aangekomen ging de schuur open en kreeg ik direct zin om te gaan rijden.

Na wat bijkomende zaken als overschrijven en betalen hebben we heerlijk zitten kletsen over met name motor gebeurtenissen in ons bestaan.

Jakob, en mevrouw Jakob, dank voor jullie gastvrijheid en gezelligheid die ik van jullie heb mogen ontvangen. Ik hoop echt dat wij elkaar nog eens tegen mogen komen op een treffen waar dan ook. Een welgemeend dank u wel.

Nu was het dan eindelijk zover, de rit naar huis. De nieuwe stal voor dat zwarte beest. Glimmend werd deze gestart en de huisreis was een feit.
Na wat dorpjes te hebben gepasseerd ben ik op de snelweg beland. Ik kan jullie vertellen er stond die dag echt veel wind. Maar dat mocht de pret niet drukken.
Wat een feest weer om op twee wielen te rijden. Het ongeluk van een paar weken terug was snel vergeten en weer is er een nieuw hoofdstuk gestart.

Bij thuiskomst opgewacht door vrouw en dochters. Mijn oudste dochter stond al klaar met haar helm in der hand. De vorige ST1100 was reeds betiteld als "haar" motor (dochter is 13 jaar oud) en zoals ik al had verwacht kreeg deze ook die titel mee.

Ik hoop dat ik heel veel plezier van deze ST1100 mag beleven en dat ik vele van jullie zal treffen op Nederlandse mooie wegen.
Voor een ieder vele veilige km gewenst en zie je die mooie zwarte verschijning rijden, ik zwaai altijd terug.........

Groet Maarten Grimbergen

Bijlagen

DennisMe

5e Versnelling
30 dec 2016
449
408
63
48
Vlissingen
Type motor
ST1100
Nooit gedacht dat Grimbergen en motorrijden zo goed samen konden gaan ;)
Proost... Santé, ik bedoel, nou ja zo lang het maar geen ad fundum wordt...

slop

3e Versnelling
18 aug 2016
117
150
43
Baflo
Type motor
ST1100
Maarten,

Het was ons een waar genoegen jouw te mogen ontmoeten.
Ik hoop dat je, samen met je familie ( en zeker je oudste motorgekke dochter :D ) met volle teugen mag genieten van het `zwarte beest`.
De Panwereld is klein, vast en zeker zullen we elkaar weer treffen op een van de vele mooie toertochten die door de panman- en vrouwen uitgezet worden.
Groeten van Jakob

• vriendelijk
Reactions: panman1100

Jan KoekePan

Mega Mijlenmaker
4 sep 2017
1.659
778
113
Schoonhoven
home.hccnet.nl
Type motor
ST1300
Welkom hier en je nieuwe fiets natuurlijk ook! Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst.
Hou de glimmende kant te allen tijde boven voor het beste resultaat...

ruudb

Kilometervreter
10 feb 2017
1.009
322
83
52
Anna Paulowna
Type motor
ST1300
Maarten heel veel plezier met je mooie nieuwe aanwinst, heel veel veilige kilometers toegewenst.

slop

3e Versnelling
18 aug 2016
117
150
43
Baflo
Type motor
ST1100
Ik heb nog een youngtimer, (CX650E) en er gaat weer een modernere fiets komen. (maar dan lichter, plm. 200 kg.)

Oppie

5e Versnelling
4 nov 2012
761
292
63
46
Zwaag
Maarten, heel veel geluk met de "nieuwe" Pan. Hou de gelakte kant boven en het rubber op het asfalt.

gr
Rowdy aka Oppie