Moai Utreg 25 April 2020 voorlopig uitgesteld!!!

PandaBlack

Kilometervreter
Jeetje wat een verhaal Rob. Hoop dat het allemaal snel beter gaat en dat je weer van jouw hobby kan gaan genieten. Doorzettingsvermogen en aanpassing is vaak veel mogelijk dus ik kruis mijn vingers dat het heerlijk op de Pan kan.

Is natuurlijk wel een en ander mogelijk qua aanpassingen maar zou lekker zijn als dat niet nodig blijkt. Duimgas links en remmen combineren op je pedaal is een voorbeeld. (Eventueel hielpedaal links zodat je kan remmen en schakelen met die voet). Mijn zusje is meervoudig gehandicapt en die heeft een scooter met aanpassingen gehad. Push-pull systeem op de remhendel. Push naar voren voor gas en pull normaal voor rem. Even wennen maar reed net zo lekker hoor. Wel errug grappig als iemand eens een stukkie wil rijden en het systeem niet kent. Maat van mij zou vol gas iemand inhalen en die stond in 2 seconden met rokende banden stil. Push en pull door elkaar gehaald hahaha.

Wens je veel sterkte en een voorspoedige revalidatie toe @Robmo.

Henry W

5e Versnelling
Dat echt een verhaal Rob
heel veel sterkte en beterschap
luister naar je lichaam, en dat het maar snel steeds beter mag gaan

je vrijheid is dan weer een hoop waard, en het motorrijden komt wel :biker:

Bart D

5e Versnelling
Wat een heftig verhaal. En wat een geluk heb je, dat je je zo goed revalideerd.
Heel veel sterkte.

Raaipan

Klokje Rondrijder
Bliksem Rob! Dat is nieleuknie! Ik wens je verder een voorspoedige revalidatie toe, hopelijk komt het allemaal weer goed! :good:

PanEuRoel

Klokje Rondrijder
Hoi Rob, dat s een heftig verhaal wat je daar vertelt. Ik wens je veel 'courage' en geduld toe om tot een zo volledig mogelijk herstel te komen.
Je hebt wel een hele positieve instelling, je kijkt vooruit naar de dingen die nog moeten gebeuren, maar niet achteruit naar de dingen die gebeurd zijn. Dat is niet iedereen gegeven, maar het helpt wel om progressie te maken.
Hou ons een beetje op de hoogte. :Smile:

Timbo

Administrator
Medewerker
Rob, beterschap en heel veel sterkte.
Ik zal voor je duimen op een Spoedig herstel.

pheufk

Klokje Rondrijder
Rob ,dat is een zeer heftig verhaal wat je schrijft, ik wens je een goed en snel herstel toe.

JustDick

5e Versnelling
Oei Rob, heftig.
Heel veel sterkte toegewenst en hopelijk valt het achteraf toch nog weer een beetje meer mee, dan je eerst gedacht had.

Raaipan

Klokje Rondrijder
In het 2e weekend van september staat/stond een reisje naar de Harz gepland met een stuk of 9 motorrijders. Al een half jaar zijn we elkaar via de groepsapp lekker aan het maken en allerlei zaken aan het regelen. Komt de 'aanvoerder' van onze groep gisteravond met het bericht dat hij vanwege ernstige Menière klachten afziet van de reis. Nou, dan is de lol wel over kan ik je vertellen. Om maar even weer stil te staan bij het feit hoe broos gezondheid kan zijn en hoe snel plannen noodgedwongen gewijzigd of gecanceld moeten worden.

Bovenaan