1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Beste Bezoeker, om hier te mogen posten moet u minimaal 45 posts hebben geplaatst en minimaal 3 maanden lid zijn.
  3. Beste Bezoeker, topics hier geplaatst worden automatisch na 90 dagen inactiviteit verwijderd.
    Ontzet Notitie

ST1100 Motorblok en frame met stuur bekabeling

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door keesje500, 11 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
Gesloten door: panman1100
Reden: verkocht
Datum sluiten topic: 06:44 10-05-2018
  1. keesje500

keesje500 3e Versnelling

Hoi mensen...ik heb mijn motor natuurlijk te koop staan in onderdelen(ander topic) maar nu het volgende probleem...wie maakt me los van mn motorblok en frame...zonder voorvork!!....motorblok is compleet maar met of zonder de dynamo te koop...ik hou t dashboard er bij ivm check km stand tot het blok enzo verkocht is...ik kan er compleet dus met dynamo wel een mooi prijsje voor maken natuurlijk ...motor heeft vorig jaar op de riemwisseldag in sprundel een compleet nieuwe distributie gehad...heeft 89000 gelopen...lekt geen druppel olie en is voorzien van zwarte cylinderkopdeksels ...motor is perfect met goede koppelingsplaten...en loopt zoals een Pan lopen moet [​IMG]...wie o wie???? Eventueel met carburateurs

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

2. Jan KoekePan

Jan KoekePan Kilometervreter

Past niet in mijn 1300, maar wens je alle succes met de verkoop..
    Wel een avontuur om aan te gaan, je Pan 1100 in delen te verkopen.
    Een waar huzarenstukje in de geest van donorbegrippen!
    Blij dat daar nog geen overheidsbemoeienis mee gemoeid is!

3. Sancho Panza

Sancho Panza 5e Versnelling

Is verkocht, mag een slotje op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina