Mun eerste ritje......

Discussie in 'ST1100' gestart door Stekel, 7 aug 2018.

1. Stekel

Stekel 5e Versnelling

Zo, de eerste 125 km zitten erop bij mun (nieuwe) Pan. Was wel wat warm maar kon dus ook meteen de ventilator testen. Allemaal toppie. Ding rijdt goed en schakelt beter dan mun vorige. Wel een beetje zadelpijn, maar dat komt door de motorjeans denk ik, normaal rij ik eigenlijk altijd met een leren broek. Deze broeide een beetje.

• Winnaar Winnaar x 9
    • Leuk Leuk x 6
    • Top Top x 3
  2. Rimconator

Rimconator Klokje Rondrijder

Ik zeg: goed bezig.

Fijn dat je weer hebt kunnen rijden. Trouwens, respect met deze hitte.

3. cees pan euro

cees pan euro 4e Versnelling

sluit mij hierbij aan, respect voor iedereen die op deze warme dinsdag onderweg was !

4. Tommie

Tommie Kilometervreter

5. Barry Stift

Barry Stift 2e Versnelling

Rijles....met coolvesten aan en in vol motorpak :Extinguishflame:

En donderdag examen, hahaha :eek::(

6. Marcel W.

Marcel W. Mega Mijlenmaker

Moet een goed gevoel geven @Stekel. Weer rijden :biker: en dan op een door jezelf geheel nagekeken Pan. :bravo:

7. Garfield

Garfield 4e Versnelling

Mooi !

Na een paar weken gepaste rust is er natuurlijk niets fijner dan op zowat de warmste dag ooit een stukje te gaan rijden :)

Fijn dat alles goed is met jou en de motor !

8. Paul_U

Paul_U Kilometervreter

Goed te horen Stekel, dat je het gevoel/vertrouwen zo snel weer hebt teruggekregen, en weer op bent gestapt!

9. Stekel

Stekel 5e Versnelling

Was wel even vreemd, hield wel veel meer afstand dan voorheen.

• Winnaar Winnaar x 2
  10. DuinPan

DuinPan 4e Versnelling

Dat kan ik me heel goed voorstellen. Je zal ook altijd super alert blijven in gelijksoortige situaties. Ik ben begin dit jaar aangereden met tussen de files doorrijden. De eerste keer dat ik weer tussen de files door 'moest', vond ik niet prettig. Inmiddels doe ik het gewoon weer maar het is nooit meer zo onbevangen als vroeger. Ik merk ook dat ik files liever vermijd door vroeger of later te vertrekken (voor mijn werk).

En ik had alleen 'blikschade' en zelf niks. Jij hebt nog al wat meer meegemaakt. Het komt allemaal goed maar je bent toch veranderd! Je gaat nog defensiever rijden. En dat is op zich niet erg!

11. DennisMe

DennisMe 4e Versnelling

Gefeliciteerd!

12. Jan KoekePan

Jan KoekePan Kilometervreter

Hoe meer gas, hoe meer rijwind! En natuurlijk een laag zomerruitje icm doorwaaipak.. De zomer mag nog wel even duren hoorrrrrrr.....

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie