1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Myroute app

Discussie in 'Apps' gestart door Arkomat, 28 sep 2016.

1. Arkomat

Arkomat Motorrijles

Hallo,

Ik maak tegenwoordig al mijn routes in de online applicatie MyRoute App. Ik heb een Gold membership waardoor ook de app op mijn telefoon extra functie krijgt. De applicatie kun je hier vinden.

Het mooie van de applicatie is dat je voor zowel TomTom (zoals een 400 zoals ik heb) maar ook voor alle Garmin navigatie systemen routes kunt plannen. In de applicatie is namelijk een keuzemogelijkheid om verschillende kaarten te gebruiken. Ik gebruik de applicatie in combinatie met TomTom MyDrive waardoor de routes automatisch in mijn TomTom worden geladen als het navigatie systeem is aangesloten op een WiFi of een mobiel netwerk. Dat is super handig!

Naast deze mogelijkheid bestaat ook de mogelijkheid om de route te exporteren in vele verschillende formaten die je dan weer kunt uploaden naar je systeem (bijvoorbeeld via BaseCamp). Het exporteren naar Garmin werkt ook goed. Dat heb ik samen met mijn zwager getest.

Zijn er leden die deze applicatie ook gebruiken in combinatie met hun navigatie systeem?

Groeten
    Arjan

2. Huubxxl

Huubxxl Guest

ik heb de freeware versie eens geprobeerd
    wat mij ervan afhoud is de prijs
    op www.kurviger.de maak ik een route en laad die als gpx via mydrive naar de tt410
    en het beste is dat het snel en gratis is.

• Leuk Leuk x 3
  3. Dennis80

Dennis80 5e Versnelling

Routeyou gebruik ik ook met regelmaat in combinatie met m'n Garmin werkt goed. Voor mensen die geen navi hebben kan je ook een app downloaden helaas alleen voor Android calimoto, werkt erg leuk al meerdere routes mee gereden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Leuk Leuk x 1
  4. Pjotrpuk

Pjotrpuk 2e Versnelling

5. Marcel W.

Marcel W. Mega Mijlenmaker

Sinds een paar weken stoei ik een beetje met de gratis myroute.app.
    Is het eerste programma waar ik mee een route uitzet en tot nu toe dik tevreden. Vooral het switchen naar streetview vind ik goud om te kunnen zien wat het uitzicht zal zijn.

Laatst bewerkt: 7 okt 2016
  6. Nic58

Nic58 3e Versnelling

Maak al een tijdje gebruik van MyRouteApp en daarvoor van Tyre. Na wat gewenning bevalt MyRouteApp het beste. Gedownloade route haal ik altijd even door de app heen voordat ik ze op mij TT 2013 laadt. Dit om te voorkomen dat je uitstapjes naar links of rechts maakt door routepunten die net naast de route liggen. Ook voor het maken van nieuwe routes ideaal. Met name dat je via street view een indruk van de route kan krijgen.

Groet,
    Nic

7. Mans

Mans 5e Versnelling

Herkenbare ellende met Tyre. Misschien ook maar eens het alternatief proberen.

8. stxrider

stxrider 1e Versnelling

Ik maak ook al een tijdje gebruik van MyRouteApp (goldversie) en daarvoor van ook Tyre. Voor het maken van nieuwe routes is het ideaal voor TomTom & Garmin gebruikers. De basisversie kan niet tippen aan de goldversie, omdat je het vergelijken en opties van de andere kaarten mist. Ook kan je een Garminroute voor TomTom gebruikers gelijk trekken naar de Garmin route en andersom. Dus, als je veel en vaak met routes bezig bent, investeer dan in de livetime versie het is het geld zeker waard (nee ik heb geen aandelen). Het mooie is dat je de optie kronkelroutes kan gebruiken (in de goldversie) van TomTom en dan kunt ex[porteren naar een Track, en dan afmaken met een sausje basecamp :D (lijkt wel koken) en je hebt een Good TOP- :vroem:route.

Ik heb op deze wijze de route naar Leon - Spanje gemaakt ;)

• Leuk Leuk x 1
  9. Paul_U

Paul_U 4e Versnelling

Misschien een domme vraag, maar mij niet helemaal duidelijk, ook niet via een bezoekje aan de website.
    is die MyRouteApp nu alleen bedoeld om routes mee te maken, of kun je hier ook routes mee rijden, eventueel ook routes die anderen hebben gemaakt (het barst op internet van de beschikbare routes)?
    Wellicht komt er op den duur wel zo'n TomTom/Garmin achtige oplossing, maar voorlopig wil ik mijn smartphone maar als navigatie gebruiken. Aanschaf van de brommer gaat me al genoeg kosten op dit moment.

10. Marcel W.

Marcel W. Mega Mijlenmaker

Routes van andere bronnen kan je gewoon openen in myroute en opslaan in het eigen archief .

11. stxrider

stxrider 1e Versnelling

Het grote verschil van de basis en gold versie is vooral voor de TomTom gebruikers. In de gold versie kan je namelijk een Garmin route gelijk maken aan de TomTom route.
    De versie beschikt ook over de TomTom kaarten. TomTom routes vergelijken met Garmin! of gebruik maken van de optie Kronkel route met MyRoute app.

Daarbij kan je ook gebruik maken van de OpenStreetMaap en de ViaMichelinkaart. Je hebt eigenlijk alle kaarten bij de hand om tot iets moois te komen.

Laatst bewerkt: 3 dec 2016
  12. Motormuis

Motormuis Beginnend Bestuurder

Ik ben een liefhebber van de Myrouteapp, maar ik ben momenteel nog op zoek naar een goede stevige houder voor mijn telefoon. Ik wil mijn S5 niet verliezen onderweg. Zodra ik dit heb gevonden, neem ik een gold abonnement. Ik zit nu al regelmatig route's te maken op de laptop en wil deze straks dus ook werkelijk gaan rijden.

Deel Deze Pagina